کامپوزیت دندان قسطی

کامپوزیت دندان قسطی

برای دریافت ویزیت رایگان کامپوزیت اقساط کلیک کنید شرایط کامپوزیت قسطی چیست؟ کامپوزیت دندان قسطی بدون هیچ گونه کارمزد و سودی در کلینیک دندانپزشکی عرشیان انجام میشود. برای دریافت اطلاع از شرایط کامپوزیت دندان قسطی میتوانید با شماره های کلینیک تماس بگیرید. نصب کامپوزیت دندان قسطی دندان ها از مهم ترین قسمت [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

شرایط کامپوزیت قسطی چیست؟

کامپوزیت دندان قسطی بدون هیچ گونه کارمزد و سودی در کلینیک دندانپزشکی عرشیان انجام میشود. برای دریافت اطلاع از شرایط کامپوزیت دندان قسطی میتوانید با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

نصب کامپوزیت دندان قسطی

دندان ها از مهم ترین قسمت های بدن هر کسی می باشد که نه تنها در زیبایی هر شخصی تاثیر بسیار زیادی دارد بلکه عملا زندگی بدون آن ها ممکن نمی باشد. داشتن دندان های زیبای خواسته ای است که ممکن است هر کسی در زندگی داشته باشد اما تخت عوامل مختلف از جمله ژنتیک این امکان فراهم نباشد. کامپوزیت دندان قسطی (اقساط) این امکان را برای شما فراهم کرده است اما گاهی قیمت آن دغدغه بسیار زیادی ایجاد می کند. به همین علت است که برای رضایت هر جه بیشتر شما امکان کامپوزیت دندان قسطی از طریق کلینیک دندانپزشکی عرشیان برای شما فراهم شده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کامپوزیت اقساطی جدول را مشاهده فرمایید و همچنین جهت کسب اطلاعات در مورد شرایط کامپوزیت دندان قسطی با ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای کامپوزیت دندان قسطی

قبل از اینکه بخواهیم تصمیم به انجام این روش بگیرید و به دنبال نصب کامپوزیت دندان قسطی باشید، بهتر است درباره مزایا و معایبی که این روش می‌تواند به دنبال داشته باشد، اطلاع داشته باشید:

  1. افزایش زیبایی و جذابیت چهره
  2. عدم آسیب به دندان
  3. انجام در یک جلسه
  4. هزینه خیلی کمتر نسبت به لمینت دندان
  5. رفع بد رنگی و بدفرمی دندان ها
  6. رفع فواصل بین دندان ها
  7. قابلیت برداشتن کامپوزیت های قدیمی

پس اگر شما هم به دنبال زیبایی دندان خود هستید میتوانید با شرایط پرداخت بلند مدت از مزایای ویژه ما در کلینیک دندانپزشکی عرشیان بهره مند شوید.

کامپوزیت دندان قسطی (اقساطی)

کامپوزیت دندان قسطی به چه صورت است؟

منظور از کامپوزیت دندان قسطی پرداخت هزینه آن به‌صورت ماهانه است. البته با توجه قوانین اقساطی کلینیک دندانپزشکی عرشیان یا مطب پزشک باید در ابتدا مقداری از هزینه کامپوزیت را به‌عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کنید که معمولا ۵۰ درصد از قیمت خدمات شما هست و مابقی هزینه را ماهانه پرداخت کنید. برای کامپوزیت دندان قسطی باید طبق وضعیت دندان‌هایتان و مجموع هزینه‌ها قراردادی را امضا کنید تا ماهانه یک مبلغ مشخصی را پرداخت کنید.

 کامپوزیت دندان قسطی بر چه اساسی است؟

اگر قصد انجام کامپوزیت دندان قسطی را دارید، باید یکسری شرایط را داشته باشید و به آن‌ها توجه کنید. در ادامه به بررسی این شرایط اقساطی پرداخته‌ایم. برای آشنایی با این شرایط با ما همراه باشید.

داشتن اعتبار کافی برای دادن چک

شما میتوانید با داشتن دسته چک صیادی از خدمات اقساطی در کلینیک دندانپزشکی عرشیان بهره مند شوید.

عدم بروز مشکل بعد از کامپوزیت دندان

 اگر کامپوزیتی که انجام داده‌اید به‌صورت قسطی است و قبل از این که قسط‌هایتان را پرداخت کنید کامپوزیت‌هایتان خراب شود یا مشکلی برای آن‌ها پیش آید، می‌توانید پرداخت قسط‌ها را به تعویق بی اندازید. هرچند امروزه کامپوزیت دندان اقساطی نزد پزشکانی انجام می‌شود که از کار خود مطمئن هستند.

هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان قسطی چقدر است؟

قیمت و هزینه کامپوزیت در هر دندانپزشکی و کلینیک دندان متفاوت است. هزینه کامپوزیت دندان به نوع موادی که مصرف می‌شود، دندانی که کامپوزیت می‌شود و همچنین تجربه و مهارت پزشک بستگی دارد. همان‌طور که واضح است هرچه پزشک باتجربه‌تر باشد و مهارت بیش‌تر داشته باشد هزینه دریافتی آن نیز بیش‌تر است.

اگر به دنبال بهترین پزشک کامپوزیت هستید، می‌توانید با افرادی که کامپوزیت دندانی انجام داده‌اند مشاوره کنید. یا عکس قبل و بعد کامپوزیت‌هایی که دندانپزشکان انجام داده‌اند ببینید و بعد تصمیم بگیرید که کامپوزیت دندانی را نزد کدام پزشک انجام دهید. کامپوزیت دندان اقساطی نیز به همین مرحله قسط بندی می شود.

 

 

 

 

کامپوزیت دندان قسطی

 

کامپوزیت دندان قسطی چه عیوبی را برطرف می سازد؟

 

گاهی دیده شده بسیاری از افراد به دلیل مشکلات دندانی اعتمادبه‌نفس ضعیفی داشته و از حضور در اجتماع اجتناب می‌کنند. در چنین شرایطی، اگر کامپوزیت دندان، طرح درمان آن‌ها باشید، هزینه‌های زیادی که به دنبال دارد، آن‌ها را از انجام این روش منع می‌کند. برای این افراد کامپوزیت دندان قسطی می‌تواند گزینه مناسبی باشد، به این شکل در کنار حل مشکل می‌توانند به‌مرور هزینه آن را بپردازند.

 

از جمله عیوبی که می توان با کامپوزیت دندان قسطی آن ها را رفع نمود عبارتند از:

 

  • فاصله بین دندان ها
  • برجستگی و بیرون زدگی دندان ها
  • کوتاهی و بلندی دندان ها
  • زردی و بد رنگی دندان ها
  • لبخند لثه ای

 

منظور از لبخند لثه ای لبخندی است که فرد به هنگام خندیدن لثه هایش مشخص می گردد و بیش از دندان ها به هنگام خنده، لثه ها خودنمایی می کنند.و..

 

 

لذا لازم به ذکر است اگر میزان عیوب دندانی بیش از حد باشند دندانپزشک از سایر روش ها برای برطرف نمودن عیوب دندانی استفاده می نماید فرضا اگر فاصله بین دندان ها بیش از حد بوده و به تشخیص دندانپزشک متخصص با نصب کامپوزیت اقساطی و غیر اقساطی عیوب دندان رفع نشوند، از روشی مثل ارتودنسی بهره گرفته می شود.

 تفاوت بین کامپوزیت و روکش چیست؟

 

پرکننده‌های کامپوزیت از مواد رزین کامپوزیت همرنگ دندان ساخته می‌شوند و برای پرکردن سوراخ باقی‌مانده در دندان پس از برداشتن پوسیدگی دندان نیز استفاده می‌شوند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای بهبود دندانی که دچار شکستگی کوچک شده است استفاده کرد. اما روکش‌ها به‌صورت کلاهک، دندان‌های آسیب‌دیده را کاملاً می‌پوشانند. روکش‌ها را می‌توان از مواد مختلف ساخت. روکش‌ها برای دندان‌های به‌شدت آسیب‌دیده که ساختار دندانی کافی برای پرکردن ندارند استفاده می‌شود.

 

نحوه نصب کامپوزیت دندان ونیر

 

کامپوزیت یک فرایند بسیار ساده است. در ابتدا دندانپزشک دندان‌ها را معاینه می‌کند تا میزان پوسیدگی دندان موجود را ببیند. اگر دندانپزشک مطمئن شود که ساختار دندان سالم و به‌اندازه کافی باقی‌مانده است، فرایند کامپوزیت را انجام خواهد داد. ماده کامپوزیت بسیار نرم است و دندانپزشک آن را تقریباً طوری شکل می‌دهد که روی دندان شما قرار بگیرد. سپس با استفاده از یک ابزار خاص از سفت شدن کامپوزیت مطمئن می‌شود. مرحله آخر پولیش کردن است. پولیش کردن برای به‌دست‌آوردن یک سطح صاف و طبیعی انجام می‌شود.

 

انواع کامپوزیت‌ دندان  

 

سه نوع مختلف از کامپوزیت وجود دارد که در ادامه قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم. انواع کامپوزیت‌ها عبارت‌اند از؛

 

ماکرو فیل‌ها macrofills

 

ماکرو فیل‌ها از اولین کامپوزیت‌هایی بودند که به بازار معرفی شدند. ماکروفیل‌ها دارای ذراتی هستند که اندازه آنها بین 10 تا 50 میکرومتر است. این ذرات بزرگ استحکام بسیار خوبی دارند، اما زیبایی چندانی ندارند. به دلیل استحکامی که دارند، پولیش و صیقل کردن آن‌ها سخت است.

 

میکروفیل

 

میکروفیل‌ها ذرات زیر 100 نانومتر هستند. درحالی‌که میکروفیل‌ها قابلیت پرداخت و زیبایی کلی را که ماکروفیل‌ها فاقد آن هستند افزایش می‌دهند، اما ضعیف هستند و در برابر فشارهایی که به آن‌ها وارد می‌شوند مقاوم نیستند.میکروفیل را به صورت کامپوزیت دندان قسطی انجام دهید

 

هیبریدها

 

میکروهیبریدها و نانوهیبریدها کامپوزیت‌هایی هستند که استحکام ماکروفیل‌ها و صیقل‌پذیری میکروفیل‌ها را در کنار هم قرار داده‌اند. آنها حاوی مخلوطی از ذرات بین 10 تا 50 میکرومتر و همچنین ذرات 40 نانومتر هستند.

 

کامپوزیت‌های ارتودنسی

 

کامپوزیت‌های ارتودنسی موادی هستند که در درمان‌های ارتودنسی برای چسباندن براکت‌ها به سطح دندان‌ها استفاده می‌شوند. این مواد باید خصوصیات خاصی داشته باشند، مثل چسبندگی خوب به مینای دندان و مقاومت در برابر نیروهای مکانیکی که به آن‌ها اعمال می‌شود. کامپوزیت‌های ارتودنسی همچنین باید قابلیت‌های زیبایی‌ شناسی مناسبی داشته باشند تا ظاهر دندان‌ها را بعد از برداشتن براکت‌ها خراب نکنند.

 

این مواد معمولاً شامل رزین‌های بیسمال و فیلرهایی مثل کوارتز یا سیلیکا برای تقویت خصوصیات فیزیکی کامپوزیت‌ها می‌باشند. در زمان عملیات اورتودنتیک، کامپوزیت ابتدا روی دندان گذاشته می‌شود، سپس براکت روی آن قرار داده شده و با استفاده از نور خاصی (معمولاً UV) سخت می‌شود. این فرآیند موجب می‌شود براکت به خوبی به دندان بچسبد و در طول درمان در جای خود باقی بماند.

 

کاامپوزیت دندان قسطی

 

برند های کامپوزیت دندان قسطی

 

بدون شک در زمان کامپوزیت قیمت هر واحد کامپوزیت دندان قسطی برای شما اهمیت دارد که ما امکان کامپوزیت دندان قسطی را برای شما فراهم کرده ایم. مورد دیگری که بدون شک برای شما اهمیت دارد برند و کیفیت این کامپوزیت ها می باشد. به طور کلی شایان ذکر است که برند های موجود در کلینیک ما همگی از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار می باشند و به راحتی و خیال راحت می توانید از آن ها استفاده نمایید. اما میان برند های موجود نیز برخی دیگر از برند ها می باشند که از کیفیت عالی برخوردارند و مزایا بسیار زیادی دارند. برند هایی که شما می توانید در کلینیک ما از آن بهره مند شوید به این شرح می باشد :

 

1.کامپوزیت الترادنت آمریکا

 

بدون شک در صدر با کیفیت ترین محصولات کامپوزیت دندان قسطی محصولات امریکایی قرار میگیرد. کشور امریکا سالهاست که در زمینه تولید مواد کامپوزیت دندانی قسطی به کیفیت شهرت دارد و این برند از کامپوزیت کشور آمریکا یکی از بهترین های آن محسوب می شود  و بیش از 40 سال است که در این زمینه متخصص می باشد. علاوه بر کیفیت و طول عمر بسیار بالا این محصولات مزایا دیگری نیز دارند که به این شرح می باشد :

 

  • شکل دهی ، تراش و شیوه تقارن کامپوزیت این دندان به نسبت راحت تر می باشد و موجب داشتن دندان زیبا و خوش فرم را به شما می دهد.
  • پس از قرار گیری کامپوزیت های این برند بر روی دندان به پولیش نیاز می باشد و پس از این مرحله دندان به طبیعی ترین شکل ممکن در می آیند. به قدری که تشخیص دندان های عادی از دندان های کامپوزیت شده سخت صورت می گیرد.
  • به علت برخی از مسائل ارزی قیمت این کامپوزیت در ایران به نسبت گران تر می باشد ولی امکان کامپوزیت دندان قسطی در این کلینیک برای شما فراهم شده است. همچنین در کلینیک ما این برند از تخفیف بسیار خوبی برخوردار است و می توانید با بهترین قیمت اقدام به کامپوزیت دندان قسطی های خود نمایید.
  • استقامت و طول عمر این دندان ها در دراز مدت بسیار عالی می باشد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد.

 

کامپوزیت دندان قسطی

 

2.کامپوزیت دندان آی پی اس لیختن اشتاین

 

پس از آمریکا بدون شک یکی از پیشروان ساخت دندان های با کیفیت کامپوزیت کشور آلمان می باشد. این برند کامپوزیتی آلمانی در کنار برند دیگر آلمانی که در ادامه آن می پردازیم نیز ار با کیفیت ترین مواد موجود در ایران می باشد و با وجود کیفیت بالا و مزایا بسیار زیادی که دارد به نسبت کامپوزیت آمریکایی از قیمت بهتری برخوردار می باشد. مهم ترین مزایا این کامپوزیت به این شرح می باشد :

 

  • علاوه بر امکان استفاده از خدمات کامپوزیت دندان قسطی ، این برند را می توانید با تخفیف خوب از کلینیک ما دریافت نمایید.
  • ویژگی های مثبت این کامپوزیت دندان قسطی موجب شده است تا در نگاه اول مانند کامپوزیت های سرامیکی به نظر برسد به علت آنکه کامپوزیت های سرامیکی از زیبایی به مراتب بیشتری برخوردار می باشند ، استفاده از این برند لبخند زیبا تری را به شما هدیه می کند.
  • نوع این کامپوزیت در دسته نانو هیبریدی قرار می گیرد.
  • در زمان استفاده از این برند نیازی به تراش دادن دندان نمی باشد و به تبع مضرات آن متوجه شما نخواهد بود.
  • این کامپوزیت در نسل جدیدی از دندان ها طبقه بندی می شود و علاوه بر آنکه رنگ آن تغییر نمی کند از استجکام بسیار خوبی برخوردار می باشد .

 

3.کامپوزیت دندان کاریزما آلمانی

 

در کنار برند ای پی اس که فوقا به مزایا آن اشاره نمودیم ، برند آلمانی کاریزما نیز در کلینیک ما موجود می باشد و شما می توانید برای خرید و انجام خدمات کامپوزیت دندان قسطی با ما تماس بگیرید. علاوه بر استحکام بسیار بالا دو مزیت دیگری نیز برای این دندان وجود دارد که آن را برای برخی از افراد به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند. این مزایا به این شرح می باشد :

 

  • این برند در کلینیک ما از تخفیف بسیار خوب ،علاوه بر امکان کامپوزیت دندان قسطی برخوردار می باشد.
  • برای دندان هایی به طور کلی از ریشه های ضعیفی برخوردار می باشند و لق میزنند می توان از این برند استفاده نمود چرا که این کاریزما آلمانی باعث اسپلینت دندان ها می شود.
  • ساختار و تکنولوژی ساخت این کامپوزیت موجب می شود که دندان های کامپوزیت به طور کامل با دندان های معولی مچ شوند و طبیعی تر نمایان شوند.

 

4.کامپوزیت دندان توکویاما

 

در نهایت کامپوزیت دندان قسطی توکویاما که ساخت کشور ژاپن می باشد ، می تواند در لیست کامپوزیت های با کیفیت موجود در بازار قرار بگیرد. به طور کلی تمامی محصولات ژاپنی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشند. با این وجود شایان ذکر است که این برند در مقایسه با سایر برند ها از کیفیت متوسط تری برخوردار می باشد. مزایا استفاده از این برند کامپوزیت به این شرح می باشد :

 

  • به راحتی دچار سایش و خرابی نمی شود.
  • از استحکام نسبتا بالا برخوردار می باشد.
  • سطح رویی آن از درخشندگی برخوردار است و لبخند به مراتب زیبا تری را به شما هدیه می دهد.

 

در این قسمت سعی نمودیم تا مزایا تمامی برند های موجود در کلینیک را برای شما شرح دهیم. امکان انجام خدمات کامپوزیت دندان قسطی در عرشیان کلینیک برای شما فراهم شده است. کافیست با ما تماس بگیرید.

 

تا به اینجا سعی نمودیم اطلاعات خوبی از نصب کامپوزیت قسطی تهران بیان داریم چرا که هر چه اطلاعات آدمی درباره روکش کامپوزیتی بیشتر باشد با آگاهی بیشتری تصمیم به نصب روکش کامپوزیت قسطی می گیرد..

 

کامپوزیت دندان قسطی

 

از جمله نکات مهم جهت نصب روکش کامپوزیتی این است که حتما باید به دندانپزشکی متخصص مراجعه نمود چرا که هر چه تخصص دندانپزشک در نصب روکش کامپوزیتی بیشتر باشد کیفیت نصب بالاتر بوده و ماندگاری و مقاومت روکش هم افزایش می یابد و همچنین میزان احتمال بروز آسیب بر دندان ها هم کاهش می یابد.

بدین جهت از آنجا که عرشیان کلینیک دارای برترین و حرفه ای ترین کادر دندانپزشکان می باشد و همچنین روکش کامپوزیت را به صورت قسطی هم نصب می نماید افراد می توانند جهت زیباتر ساختن دندان های خود با روکش کامپوزیت ونیر با کلینیک دندانپزشکی عرشیان تماس حاصل نمایند و اطلاعات لازم را جویا شوند..

از جمله مزایای نصب روکش کامپوزیتی در عرشیان کلینیک عبارتند از:

 

  • تضمین کیفیت تمامی خدمات دندانی
  • تضمین قیمت نصب روکش کامپوزیتی
  • بهره گیری از مواد دندانی در بالاترین سطح کیفیت
  • تخصص بالا در ارائه خدمات
  • نصب کامپوزیت دندان قسطی
  • و..

 

به همین سبب می توان با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

معایب کامپوزیت دندان قسطی چیست؟

 

همان‌طور که کامپوزیت دندان قسطی مزایایی دارد، در کنار آن معایبی هم دارد. در ادامه به معایب آن اشاره کرده‌ایم. این معایب عبارت‌اند از؛

 

  • استحکام کمتر از لمینت های سرامیکی
  • رنگ پذیری در صورت عدم رعایت کردن بهداشت
  • عدم اصلاح نامرتبی شدید دندان ها
  • طول عمر کمتر از لمینت دندان

 

معایب کامپوزیت در مقایسه با لبخند زیبایی که خواهید داشت و هزینه بسیار منطقی که برای داشتن زیبا ترین دندان ها خرج می کنید قابل توجه نیست. کافیست برای بهره مندی از خدمات کامپوزیت دندان قسطی در اقساط متنوع با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول کامپوزیت دندان

آیا قیمت کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما مناسب است؟1402/12/19 7:53:31
بله ،به دلیل محدودیت تنوع رنگی در ایران دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر برند های دیگر دارد. اما با توجه به کیفیت و ویژگی‌های آن، معمولاً به عنوان یک گزینه با ارزش در نظر گرفته می‌شود.
چه افرادی باید از کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما استفاده کنند؟1402/12/19 7:51:34

افرادی که به دنبال ترمیمات دندان با کیفیت بالا، تطابق با رنگ طبیعی دندان‌ها، و استحکام و مقاومت هستند، می‌توانند از کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما استفاده کنند.

چه ویژگی‌هایی در کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما وجود دارد؟1402/12/19 7:49:36

کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما دارای ویژگی‌هایی همچون کیفیت بالا، تطابق با رنگ طبیعی دندان‌ها، استحکام و مقاومت، و استفاده از فناوری‌های پیشرفته است.

کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما چیست؟1402/12/19 7:48:53

کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما یک نوع ماده ترمیمی است که برای دندان آسیب دیده استفاده می‌شود. این کامپوزیت‌ها از مواد با کیفیت بالا و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شوند.

آیا استفاده از فلوراید برای دندان‌های کامپوزیتی مفید است؟1402/12/9 12:45:21

بله، استفاده از محصولات حاوی فلوراید می‌تواند به تقویت ساختار دندان‌های کامپوزیتی و جلوگیری از پوسیدگی آنها کمک کند. از طریق استفاده از خمیر دندان و محلول‌های نظافت دهانی حاوی فلوئوراید، می‌توانید سلامت دندان‌های خود را حفظ کنید.

آیا تمیزی دندان‌های کامپوزیتی مثل دندان‌های طبیعی مهم است؟1402/12/9 12:35:00
 بله، تمیزی دندان‌های کامپوزیت همانند دندان‌های طبیعی بسیار اهمیت دارد. شستشوی منظم، استفاده از نخ دندان و بازدیدهای منظم از دندانپزشک می‌تواند به حفظ سلامت دندان‌های کامپوزیت کمک کند.
چگونه می‌توانم از پوسیدگی در دندان‌های کامپوزیتی جلوگیری کنم ؟‌1402/12/9 11:08:40

مراقبت منظم و ویزیت منظم دندان‌هایتان توسط دندانپزشک بسیار مهم است. همچنین اجتناب از منافذ و شکستگی‌ها، تمیز کردن منظم دندان‌ها و استفاده از محصولات بهداشت دهان مناسب می‌تواند به جلوگیری از پوسیدگی کمک کند.

آیا کامپوزیت‌های دندانی باعث ایجاد پوسیدگی می‌شوند؟1402/12/9 11:02:14

به طور مستقیم نه. اما اگر منافذ یا شکستگی‌ها در محل اتصال آنها به دندان رخ دهد، ممکن است باعث ورود باکتری‌ها و پوسیدگی شوند.

آیا استفاده از کامپوزیت‌های دندان می‌تواند پوسیدگی را تسریع کند؟1402/12/9 11:00:55

خیر. کامپوزیت‌های دندانی معمولاً به حفظ دندان‌ها کمک می‌کنند و باعث مقاومت در برابر پوسیدگی می‌شوند.

هدف از کاشت کامپوزیت دندانی چیست؟1402/10/19 23:40:51

زیباسازی طرح لبخند.کج نبودن و یکدست شدن دندان ها.سفید و درخشندگی.برطرف شدن فاصله دندانی.برطرف شدن زردی و لکه دندان ها و..

قیمت کامپوزیت دندان سال 1402 چقدر است؟1402/10/19 23:40:16

لیست هزینه و قیمت کامپوزیت دندان سال 1402 در ابتدای محتوا ارائه شده است.

کاشت کامپوزیت دندان نیاز به مراقب خاصی دارد؟1402/10/19 19:38:26

بله تمامی روش های زیبایی دندان نیازمند مراقبت های پس از کاشت و قرار گیری بر روی دندان ها هستند لذا افراد باید به بهداشت دهان و دندان هایشان اهمیت داده و مسواک زدن را فراموش نکنند.بهتر است خوردن مواد غذایی رنگ و نوشیدنی های گازدار،رنگی و الکلی به حداقل برسد و از استعمال دخانیات و مصرف سیگار دوری نمود.افراد باید هر چند وقت یکبار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه و دندان های کامپوزیتی اش را به متخصص خود نشان دهد.همچنین لازم است پس از کاشت کامپوزیت افراد حتما از متخصص جویای نکات ضروری پس از کاشت کامپوزیت شوند.

معایب کامپوزیت دندان چیست؟1402/10/3 19:48:58

کامپوزیت دندان نسبت به سایر مواد ترمیمی دندان مانند سرامیک، استحکام کمتری دارد. همچنین، کامپوزیت دندان ممکن است در اثر ضربه یا فشار شدید آسیب ببیند.

مراقبت از کامپوزیت دندان چگونه است؟1402/10/3 19:48:09

برای حفظ سلامت و طول عمر کامپوزیت دندان باید از دندان‌های خود به طور صحیح مراقبت کنید. این مراقبت‌ها شامل مسواک زدن دو بار در روز، استفاده از نخ دندان یک بار در روز و مراجعه منظم به دندانپزشک برای معاینه و جرم گیری دندان‌ها می‌شود.

چگونه کامپوزیت ونیر در دندان‌ها قرار می‌گیرد؟1402/10/3 19:47:20

قرار دادن کامپوزیت ونیر در دندان‌ها یک فرآیند چند مرحله ای است که در مطب دندانپزشک انجام می‌شود. در این فرآیند، دندانپزشک ابتدا دندان‌ها را تمیز و آماده می‌کند. سپس، کامپوزیت را به شکل دندان‌های بیمار در می‌آورد و آن را روی دندان‌ها قرار می‌دهد. در نهایت، کامپوزیت را با استفاده از نور ماوراء بنفش سخت می‌کند.

طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است؟1402/10/3 19:46:35

طول عمر کامپوزیت دندان به عوامل مختلفی مانند نوع کامپوزیت، نحوه مراقبت از دندان‌ها و میزان آسیب دندان بستگی دارد. به طور کلی، طول عمر کامپوزیت دندان بین ۵ تا ۱۰ سال است.

کامپوزیت ونیرها چه کاربردی دارند؟1402/10/3 19:45:56

کامپوزیت ونیرها برای بهبود ظاهر دندان‌ها استفاده می‌شوند. این ونیرها می‌توانند برای پوشاندن لکه‌ها، ترک‌ها و ناهنجاری‌های دندانی استفاده شوند. کامپوزیت ونیرها همچنین می‌توانند برای تغییر رنگ دندان‌ها یا ایجاد لبخندی زیباتر استفاده شوند.

چگونه کامپوزیت انتخاب می‌شود؟1402/10/3 19:45:02

انتخاب کامپوزیت دندان به عوامل مختلفی مانند نوع مشکل دندانی، میزان آسیب دندان و نیازهای بیمار بستگی دارد. دندانپزشک با توجه به این عوامل کامپوزیت مناسب را انتخاب می‌کند.

کامپوزیت دندان چیست؟1402/10/3 19:44:14

کامپوزیت دندان یک ماده ترمیمی دندان است که از ترکیبی از رزین، فیلر و رنگدانه ساخته می‌شود. این ماده به شکل خمیری است و دندانپزشک آن را روی دندان قرار می‌دهد و با استفاده از نور ماوراء بنفش سخت می‌کند. کامپوزیت دندان برای ترمیم انواع مشکلات دندانی مانند پر کردن دندان، ترمیم شکستگی دندان و ونیر دندان استفاده می‌شود.

حداقل عمر و ماندگاری کامپوزیت دندان چند سال است؟1402/9/19 20:21:25

حداقل دوام و ماندگاری کامپوزیت دندان حداقل 5 و حداکثر 7 سال می باشد.البته این میزان ماندگاری در نهایت به رعایت بهداشت دهان و دندان و نگهداری های لازم پس از کاشت کامپوزیت دندان بستگی دارد.توصیه می گردد افراد نکات لازم برای نگهداری از دندان های کامپوزیتی را از دندانپزشک متخصص خود جویا شوند.

روکش کامپوزیت دندان را می توان پس از چند سال برداشت؟1402/9/19 1:07:03

بله کامپوزیت دندان به سبب عدم تراش مینای دندان مگر در مواقع خاص از قابلیت برداشت برخوردار است و افراد می توانند هر زمان که بخواهند روکش کامپوزیتی را از روی دندان هایشان برداشته و خارج کنند.

هزینه کامپوزیت دندان چقدر است؟1402/9/19 1:06:30

هزینه نهایی کامپوزیت دندان به عوامل متعددی بستگی دارد که در محتوا به طور کامل به آن ها اشاره شده است لذا افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با عرشیان کلینیک تماس حاصل کنند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه

Go to Top