کامپوزیت دندان در شرق تهران

کامپوزیت دندان در شرق تهران

برای دریافت نوبت ویزیت رایگان کلیک کنید. برای دریافت لیست قیمت خدمات کلینیک دندانپزشکی عرشیان کلیک کنید کاشت کامپوزیت دندان در شرق تهران یکی از مهم ترین خدماتی که امروزه به طور گسترده ای در سر تا سر کشور و حتی دنیا به مردم ارائه می شود مربوط به [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه کامپوزیت دندان – 1403

نوع و برند به ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw) 1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی 1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی) 1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا) 2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی) 2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ 450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

کاشت کامپوزیت دندان در شرق تهران

یکی از مهم ترین خدماتی که امروزه به طور گسترده ای در سر تا سر کشور و حتی دنیا به مردم ارائه می شود مربوط به کامپوزیت دندان می باشد. کامپوزیت دندان هم در قسمت زیبایی و ظاهر دندان ها و هم در قسمت درمان های دندان به کار گرفته می شود و در حقیقت بسیار از خدمات دندان پزشکی امروزه با کامپوزیت گره خورده است. خدمات کامپوزیت دندان در استان تهران نیز به صورت گسترده ارائه می شود که یکی از مراکز آن ، کامپوزیت دندان در شرق تهران می باشد.

هزینه کامپوزیت دندان در سال 1402: مطابق با آخرین تحولات دندانپزشکی

آیا به دنبال اطلاعاتی درباره هزینه کامپوزیت دندان در سال 1402 هستید؟ کامپوزیت دندان به عنوان یک روش جدید در حوزه دندانپزشکی با استقبال گسترده‌ای از جانب افراد رو به رو شده است. از جمله عوامل مهمی که انتخاب این روش را تحت تأثیر قرار می‌دهد، هزینه‌ای است که برای این درمان پرداخت می‌شود.

در حالی که هزینه کامپوزیت دندان ممکن است بسته به موقعیت جغرافیایی و تکنولوژی مورد استفاده، متغیر باشد، معمولاً در محدوده‌ای قرار می‌گیرد که با دیگر روش‌های ترمیمی دندانپزشکی قابل مقایسه است. با توجه به پیشرفت‌های جدید در فناوری و مواد استفاده شده در کامپوزیت دندان، اطلاعات به‌روز و دقیق درباره هزینه این روش بسیار حیاتی است.

برای دریافت اطلاعات دقیقتر درباره هزینه کامپوزیت دندان در سال 1402 و همچنین روش‌های مختلف پرداخت، شما می‌توانید با متخصصان دندانپزشکی ما تماس بگیرید. ما با ارائه بهترین خدمات در زمینه کامپوزیت دندان، سعی در اطمینان از ارزانترین و بهترین گزینه برای شما داریم.

در تیم ما، تمرکز بر روی ارائه اطلاعات کامل و شفاف درباره هزینه و فایده‌های کامپوزیت دندان در سال 1402 است که به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری در خصوص بهبود و زیبایی لبخند خود بگیرید.

از امکانات بروز و آخرین فناوری‌ها برای ترمیم کامپوزیت دندان استفاده می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه برای خود بهره‌مند شوید. با تیم ما تماس بگیرید و جهت مشاوره و هزینه درمان کامپوزیت دندان در سال 1402 با ما همراه باشید.

در حقیقت کلینیک دندانپزشکی عرشیان در شرق تهران به عنوان یکی از مهم ترین قطب های مسکونی و تجاری پایتخت به ارائه خدمات دندان پزشکی با بهترین کیفیت و قیمت پرداخته است پس اگر به دنبال یافتن کلینیک کامپوزیت دندان ونیر می باشید ، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

کامپوزیت دندان چیست؟

روش های زیبایی بسیاری در عصر امروز برای سفید کردن دندان ها ایجاد گشته اند که یکی از این روش ها کامپوزیت ونیر دندانی می باشد که بر روی دندان ها نصب می گردد و پس از کاشت روکش کامپوزیتی، دندان ها به خوبی سفید می شوند.

چه بسا علاوه بر سفید شدن نیز عیوب دندانی با نصب روکش کامپوزیتی برطرف می گردد فرضا با نصب این روکش می توان عیوب دندانی زیر را برطرف نمود:

این نکته حائز اهمیت است که اگر این عیوب بیش از حد باشند و با نصب کامپوزیت نتوان آن ها را برطرف نمود دندانپزشک روش های دیگری را پیشنهاد می دهد به همین سبب مهم است که به دندانپزشکی متخصص و مجرب مراجعه نمود..

در مورد کامپوزیت دندان در شرق تهران بیشتر بدانیم!

اگر از ساکنین شهر تهران علی الخصوص نواحی شرق و شمال شرق می باشید ، پیدا کردن یک کلینیک دندان پزشکی در شرق تهران برای شما یک ضرورت می باشد. علت این موضوع نیز مشخص است. با توجه به حجم ترافیکی که امروزه در پایتخت داریم مراجعه به مناطق دیگر برای خدمات کامپوزیت به هیچ عنوان منطقی نمی باشد. به همین علت مراجعه به مرکز کامپوزیت دندان ونیر یک انتهاب بسیار بهتر و ایده آل تر می شود.

لازم به ذکر است که وقتی شما در شرق و در نزدیکی محل سکونت خود می توانید از بهترین خدمات دندان پزشکی و کامپوزیت بهره مند شوید ، نیازی به مراجعه به سایر نقاط تهران برای نصب روکش کامپوزیت ونیر ندارید چه بسا می توانید بهترین خدمات کامپوزیت دندان را به راحتی از جانب متخصصین حرفه ای عرشیان کلینیک بهره مند شوید..

کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی کاشت کامپوزیت

اگر به دنبال یکی کلینیک بسیار مجهز و حرفه ای در شرق تهران می گردید در جای درستی هستید چرا که قصد داریم کلینیک تخصصی کامپوزیت و لمینت عرشیان در شرق تهران را به شما معرفی کنیم.

عرشیان کلینیک با کادر درمانی و پزشکی حرفه ای خود با تجربه و سابقه ای ممتاز در زمینه کامپوزیت دندان یکی از مراکزی می باشد که شما می توانید بای خیال راحت به آن مراجعه کنید.شما با مراجعه به عرشیان کلینیک ، مرکز کامپوزیت دندان در شرق تهران به راحتی می توانید از تمامی خدمات کامپوزیت با انواع برند ها و مواد های با کیفیت روز دنیا و با بهترین قیمت برخوردار شوید و دیگری نیازی به مراجعه به سایر نقاط تهران را نخواهید داشت.

کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعان بیشتر در مورد خدمات کامپوزیت در این مطلب با ما همراه باشید.

کامپوزیت دندان در شرق تهران

مزایا و معایب کاشت کامپوزیت ونیر چیست؟

مزایا

  • عدم نیاز به تراشیدن دندان ها مگر در صورت لزوم و به میزان کم
  • تنوع رنگی درجات رنگی
  • مقاومت مناسب در صورت رعایت نکات مراقبتی
  • میزان هزینه مناسب و به صرفه
  • نصب در یک جلسه درمانی
  • قابل ترمیم و برداشت بودن
  • اصلاح عیوب دندانی
  • اصلاح طرح لبخند
  • و..

معایب

  • مقاومت روکش به مرور خصوصا در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی کاهش می یابد ( احتمال تغییر رنگ )
  • در صورت استفاده از رنگ های شفاف روکش، سفیدی دندان مصنوعی جلوه می کند
  • احتمال بروز حساسیت دندان ها در برخی افراد
  • طول عمر تقریبا کمتر نسبت به سایر روش های زیبایی و ترمیمی 

و..

خدمات کلینیک دندانپزشکی عرشیان در شرق تهران

شما با تماس با عرشیان کلینیک می توانید از خدمات زیر بهره مند گردید :

1.نصب کامپوزیت دندان با بهترین کیفیت

طبیعتا پیش از هزینه یکی از مواردی که برای شما اهمیت زیادی دارد کیفیت دندان ها  و کامپوزیت ها می باشند. تخصص ما در کلینیک عرشیان کامپوزیت دندان می باشد پس بدیهی است که کیفیتی که در مرکز عرشیان دریافت می کنید از بهترین ها می باشد و شما با رضایت صد در صدی از کامپوزیت ها کار خود را در مرکز ما به پایان خواهید رساند.

2.بهره گیری از بهترین مواد دندانی برای نصب کامپوزیت

ما برای کامپوزیت کردن دندان های شما از بهترین مواد استفاده می کنیم و برای کاهش هزینه از مواد بی کیفیت استفاده نمی کنیم. استفاده از مواد بی کیفیت برای کامپوزیت یا لمینت باعث کاهش عمر آن ها می شود و دندان های شما در کوتاه ترین زمان ممکن اسیب میبیند. اما نگران نباشید چرا که ما در کلینیک دندانپزشکی عرشیان با بهترین مواد موجود این خدمات را انجام میدهیم. موادی که در ساخت کامپوزیت های دندان از آن استفاده می کنیم به این شرح می باشد :

بدون شک می توان به تمامی محصولاتی که در ژاپن تولید می شود اعتماد کرد چرا که این کشور سال هاست در زمینه تولید محصولات با کیفیت پیشرو است. مواد کامپوزیت برند توکویاما نیز از برند های بسیار عالی می باشد. این برند به نسبت کیفیتی که دارد از قیمت خوب و طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد.

یکی دیگر از برند های با کیفیتی است که در کلینیک دندانپزشکی نصب کامپوزیت دندان ونیر به کار گرفته می شود.. از مهم ترین مزیت این کامپوزیت این می باشد که این برند به علت ساختار خود به راحتی با سایر دندان های کامپوزیت نشده مچ می شود و ظاهری بسیار طبیعی را به دندان های شما می دهد.

کیفیت مقبول – زیبایی بسیار زیاد – استحکام بالا و بدون  تغییر رنگ همگی از مزایا استفاده از این برند آلمانی می باشند. این برند در کلینیک عرشیان از خدمات فروش ویژه ای برخوردار می باشند و شما می توانید با بهترین قیمت آن را تهیه نمایید.

و در نهایت این برند را که  می توان با کیفیت ترین برند موجود کامپوزیت در ایران معرفی کرد. ساخت و شکل دهی این دندان بسیار اسان است و پس از قرار گیری آن به هیچ عنوان حس کامپوزیت را به دندان نمی دهد و بسیار طبیعی نمود پیدا می کند. این کامپوزیت که در مرکز کامپوزیت دندان در شرق تهران ارائه می شود علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد.

3.کادر پزشکی مجرب و حرفه ای

در کنار کیفیت بالا مواد کامپوزیت ، کیفیت ترکیب و ساخت و قرار گیری این دندان ها نیز اهمیت دارد و تمامی این ها بسته به کادر پزشکی کلینیک منتخب شما می باشد. کلینیک دندان پزشکی توانسته است با جلب رضایت مشتریان حسن کیفیت ارائه خدمات کامپوزیت خود را اثبات نماید و شما می توانید بدون نگرانی انواع خدمات کامپوزیت را در این مرکز انجام دهید.

4.مشاوره رایگان کامپوزیت دندان

می تواند به جدیت اذعان داشت که مرحله مشاوره پیش از کامپوزیت به اندازه خود عملیات کامپوزیت مهم است و اهمیت زیادی دارد که این عمل به وسیله دندان پزشکان حرفه ای و مجرب صورت بگیرد. جلسات مشاوره کامپوزیت دندان در شرق تهران با کیفیت بسیار بالا و دقت زیادی انجام می شود و تمامی مواردی که پیش از اقدام به ساخت دندان احتیاج  می باشد به اطلاع شما خواهد رسید.

شما در این مرحله باید در مورد رنگ مناسب کامپوزیت و ونیر برای دندان ، نوع و برند مورد نیاز و تمامی مواد کامپوزیت دندان تصمیم گیری نمایید و به همین علت اطلاعاتی که پزشک به شما می دهد در انتخاب و تصمیم گیری تاثیر زیادی خواهد داشت. توجه داشته باشید که مشاوره در کلینیک عرشیان به طور رایگان انجام می شود.

کامپوزیت دندان در شرق تهران

5.خدمات شبانه روزی

تمامی خدمات دندان پزشکی عرشیان کلینیک در تمامی ساعات شبانه روز قابل انجام است و شما می توانید در هر ساعتی که تمایل دارید برای کسب اطلاعات و دریافت نوبت با ما تماس حاصل فرمایید و اقدام به کامپوزیت ، لمینت ، ترمیم دندان و … بپردازید.

6.قیمت مناسب خدمات کاشت کامپوزیت

با وجود تمامی خدماتی که با مراجعه به مرکز کامپوزیت دندان در شرق تهران به شما ارائه  می شود ، قیمت مناسبی را نیز دریافت می کنید و به هیچ عنوان دغدغه مالی نخواهید داشت. تنها کافیست در اسرع وقت به ما مراجعه کنید تا دندان های خود را با بهترین قیمت کامپوزیت نمایید.

7.امکان پرداخت اقساطی

تنها هدف ما در عرشیان کلینیک ، مرکز کامپوزیت در شرق تهران رضایت مراجعه کننده می باشد و به همین علت شما می توانید از خدمات کامپوزیت قسطی نیر بهره مند شوید. در حقیقت شما می توانید ضمن بهره مندی از قیمت مناسب ، پرداخت های خود را نیز به صورت اقساطی انجام دهید.

تنها کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.

هزینه و قیمت کامپوزیت دندان در شرق تهران

با وجود اینکه در ابتدای محتوا با قرارگیری لیست قیمت نصب روکش کامپوزیتی به میزان هزینه این روکش اشاره شد با این وجود شما می توانید جهت کسب اطلاع از میزان هزینه و قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی بر روی لینک کلیک یا با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید و همچنین سوالات و ابهامات خود را در خصوص نصب روکش کامپوزیت ونیر جویا شوید..

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه