قیمت پر کردن دندان با عصب کشی

قیمت پر کردن دندان با عصب کشی

برای دریافت نوبت ویزیت رایگان برای عصب کشی کلیک کنید     میزان هزینه و قیمت پر کردن دندان با عصب کشی 1402   امروزه بهره گیری از عصب کشی جهت درمان و رفع پوسیدگی دندان بسیار افزایش یافته است زیرا افراد بسیاری دچار پوسیدگی دندان می شوند.   به همین سبب [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

 

هزینه خدمات کلینیک عرشیان – 1403

خدمات هزینه(تومان) 🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت 1/400/000 تومان 1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت 1/764/000 تومان 1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت 2/040/000 تومان 1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت 2/124/000 تومان 1/770/000 تومان
کف بندی 360/000 تومان 300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام 1/164/000 تومان 970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام 1/644/000 تومان 1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام 1/884/000 تومان 1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام 2/040/000 تومان 1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله 3/000/000 تومان 2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله 3/564/000 تومان 2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله 4/764/000 تومان 3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله 5/400/000 تومان 4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک 600/000 تومان 500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک 900/000 تومان 750/000 تومان
کشیدن دندان 1/800/000 الی 1/164/000 تومان 1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM 4/200/000 تومان 3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا 4/644/000 تومان 3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

 

میزان هزینه و قیمت پر کردن دندان با عصب کشی 1402

 

امروزه بهره گیری از عصب کشی جهت درمان و رفع پوسیدگی دندان بسیار افزایش یافته است زیرا افراد بسیاری دچار پوسیدگی دندان می شوند.

 

به همین سبب از آنجایی که پرکردگی دندان با عصب کشی بسیار می تواند بر درمان و رفع پوسیدگی دندان موثر باشد افراد زیادی جویای میزان قیمت پر کردن دندان با عصب کشی هستند.

 

به همین سبب قصد داریم در ادامه به اشارتی در خصوص پر کردگی دندان و عوامل موثر بر میزان قیمت پر کردن دندان با عصب کشی اشاره کنیم.

 

لازم به ذکر است که پر کردن کانال عصب کشی شده با مواد سرامیکی کامپوزیت انجام می شود که دوام بسیار بالایی دارد.

 

قیمت پر کردن دندان با عصب کشی

 

منظور از پر کردگی دندان چیست؟

 

به پر کردن دندان، ترمیم دندان هم می گویند که سبب می گردد میزان پوسیدگی دندان رفع شود و از بین رود.زمانی که جهت پر کردن دندان از عصب کشی استفاده می گردد تمام پوسیدگی هایی که در داخل ریشه دندان افراد قرار دارد از میان رود.بدین منظور در داخل دندان حفره ای ایجاد می گردد و پوسیدگی های دندان از بین می روند.

 

باید توجه داشت قیمت پر کردن دندان با عصب کشی از آن جهت برای افراد مهم تلقی می گردد که درمی یابند جهت رفع پوسیدگی دندان هایشان نیاز است از این روش استفاده گردد..

 

زیرا زمانی از عصب کشی برای پر کردن دندان استفاده  می گردد که میزان پوسیدگی دندان شدید و بیش از حد باشد.

 

به طور کل باید توجه داشت زمانی که پوسیدگی دندان بسیار شدید بوده و امکان پر کردن دندان به سادگی راهکار مناسبی جهت رفع پوسیدگی وجود نداشته باشد، از پر کردن دندان با عصب کشی بهره گرفته می شود.

 

حال در ادامه جهت تکمیل اطلاعات در خصوص تعرفه و قیمت پر کردن دندان با عصب کشی 1402 به مراحل و روند درمانی عصب کشی دندان اشاره می گردد.

 

قیمت پر کردن دندان با عصب کشی

 

مراحل و روند درمانی عصب کشی دندان

 

در پی اطلاع از میزان قیمت پر کردن دندان با عصب کشی نیز نیاز می دانیم به مراحل آن اشاره کنیم تا دریابیم که به طور کل عصب کشی دندان چگونه است؟

 

لذا مراحل عصب کشی دندان عبارتند از:

 

  • رفع میزان پوسیدگی دندان و پدید آوردن راه ارتباطی به پالپ دندان
  • حذف و رفع پالپ دندان به سبب میزان آسیبی که دیده و شست و شوی عفونت دندانی که در قسمت داخلی ریشه دندان وجود داشته و به آن نفوذ کرده اند.
  • پر کردن فضای داخلی پالپ و کانال های دندانی و ترمیم دندان ( ترمیم زمانی انجام می گیرد که تاج دندان یا مینای دندان نیز درمان گشته باشد )

 

در ادامه به عوامل موثر بر قیمت پر کردن دندان با عصب کشی اشاره می گردد که هر یک از این عوامل می توانند بر میزان هزینه نهایی و قیمت پر کردن دندان ها با عصب کشی تاثیر بسیاری داشته باشند و بدین سبب میزان تعرفه عصب کشی دندان متغیر بوده و نمی توان میزان هزینه ثابتی را برای همیشه در نظر داشت زیرا هزینه و قیمت پر کردن دندان با عصب کشی در طی زمان نیز تغییر می کند.

 

برخی عوامل موثر بر قیمت پر کردن دندان با عصب کشی

 

  • میزان مهارت و تخصص دندانپزشک
  • تعداد سطوح دندانی که نیاز به عصب کشی دارند
  • کیفیت ماده به کار رفته جهت پر کردگی
  • منطقه جغرافیایی کلینیک دندانپزشکی
  • و…

 

مهارت و تخصص دندانپزشک

 

از آنجایی که پر کردن دندان با عصب کشی یکی از روش های درمانی بسیار تخصصی در حوزه دندانپزشکی می باشد نیاز است که افراد پس از کسب اطلاع از میزان قیمت پر کردن دندان با عصب کشی به جهت این امر به دکتر دندانپزشک متخصص نیز مراجعه نمایند.

 

بهتر است اشاره کنیم دندانپزشکی که در زمینه پر کردن دندان با عصب کشی دارای مهارت، تخصص و تجربه بالایی است به سبب کیفیت بالای پر کردن دندان با عصب کشی میزان هزینه بیشتری دریافت می نماید..

ولیکن اگر دندانپزشکی غیر متخصص به پر کردن دندان با عصب کشی بپردازد ممکن است تعرفه بسیار کمی را اتخاذ نموده و از این رو میزان کیفیت پر کردگی دندان نیز کمتر از چیزی که باید می باشد.

 

لذا افراد باید توجه داشته باشند که بهتر است جهت عصب کشی دندان هایشان به دندانپزشکی متخصص و مجرب مراجعه نمایند زیرا دندانپزشک متخصص در بالاترین سطح کیفیت با حفظ سلامت دندان های طبیعی مجاور به پر کردن دندان با عصب کشی پرداخته و نیز مناسب ترین قیمت را دریافت می نماید.

 

بدین جهت افراد می توانند با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمایند. دندانپزشکی عرشیان با به روزترین متد درمان جهت پر کردن دندان با عصب کشی و نیز در بالاترین سطح کیفیت به عصب کشی دندان می پردازد.

 

تعداد سطوح دندان ها

 

تعداد سطوح دندانی که نیازمند پر کردن دندان با عصب کشی هستند نیز بر میزان هزینه و قیمت پر کردن دندان با عصب کشی نیز موثر می باشند زیرا هر چه میزان سطوح کمتری در دندان نیازمند پر کردن با عصب کشی باشند نیز تعرفه نهایی و قیمت پر کردن دندان با عصب کشی کاهش می یابد..

 

و هر چه میزان سطوح دندان به سبب پوسیدگی یا مشکلی دیگر آسیب بیشتری دیده باشند و به قولی فرضا اکثر یا تمام سطوح دندان نیز درگیر پوسیدگی باشند میزان هزینه پر کردگی دندان با عصب کشی افزایش می یابد.

 

کیفیت مواد پر کردن دندان

 

هر چه میزان کیفیت مواد دندان جهت پر کردن دندان بالا باشد میزان قیمت پر کردن دندان با عصب کشی افزایش می یابد زیرا با بهره گیری از مواد دندانی با کیفیت نیز دندان های طبیعی مجاور پس از عصب کشی نیز سلامت خود را حفظ کرده و دچار مشکل نمی شوند و یا میزان احتمال بروز مشکلات دیگر پس از عصب کشی بر دندان نیز کاهش می یابد زیرا کیفیت مواد دندانی بسیار می تواند بر نتیجه نهایی و درمان و رفع پوسیدگی دندان موثر باشد.

 

منطقه جغرافیایی

 

زمانی که کلینیک دندانپزشکی در منطقه ای با جمعیت زیاد و شلوغ باشد و به قولی در مرکز شهر باشد میزان هزینه و قیمت پر کردن دندان نیز متناسب با آن منطقه و تعداد مراجعین کلینیک بیشتر از کلینیکی می باشد که در منطقه ای کم جمعیت تر و یا در اطراف شهر های شلوغ هستند نیز قرار دارند و تعداد مراجعین کمتری نسبت به کلینیکی که در مرکز شهر واقع گردیده، دارد.

 

بنابراین می توان دریافت میزان هزینه نهایی پر کردن دندان با عصب کشی قیمت مناسب می تواند وابسته به عوامل متعددی باشد که به برخی از مهم ترین آن ها اشاره گردید و این مسئله سبب گشت دریابیم میزان هزینه و قیمت پر کردن دندان ها با عصب کشی نیز می تواند بر اساس متغیرهای متعددی متغیر و متفاوت باشد.

 

حال در ادامه پس از توضیحات مبنی بر قیمت پر کردن دندان با عصب کشی، به علائمی اشاره می کنیم که نشان دهنده نیاز دندان به عصب کشی می باشد.

 

قیمت پر کردن دندان با عصب کشی

 

علائم و نشانه های نیازمندی به پر کردن دندان

 

هر یک از مشکلات دندانی نیز با علائم متعددی به افراد نشان می دهند که نیاز است به پر کردن دندان بپردازند و بدین جهت به دکتر دندانپزشک متخصص مراجعه نمایند..

 

به همین سبب از آنجایی که به سبب وجود نشانه هایی می توان پی برد که افراد جهت بهبود و درمان عیوب و مشکلات دندانی خود به خصوص پوسیدگی، نیازمند عصب کشی دندان هستند، قصد داریم در ادامه به برخی از علائم اهمیت ترمیم و پر کردن دندان نیز اشاره نماییم.

 

برخی از این علائم عبارتند از:

 

  • لکه های تیره دندان که بسیار شدید و عمیق هستند
  • لب پر شدن دندان
  • سوراخ بر روی دندان
  • حفره موجود بر روی دندان در هر تعداد
  • حساسیت دندان ها نسبت به غذاهای گرم و سرد
  • شکستگی دندان ها
  • و..

 

همچنین از دیگر نشانه ها می توان به زمانی اشاره کرد که مواد غذایی نیز ما بین دندان ها گیر می کنند..به همین سبب زمانی که افراد متوجه این علائم شدند نیاز است که سریعا به دندانپزشک مجرب  و متخصص جهت ترمیم دندان مراجعه نماید.

 

لذا تا به اینجا سعی نمودیم اشارات متعددی از عصب کشی و نیز میزان قیمت پر کردن دندان با عصب کشی بیان نماییم..

 

چه بسا مجدد یادآوری می کنیم افرادی که نگرانی زیادی از بابت عصب کشی دندان های خود دارند و نمی دانند به کدام کلینیک مراجعه نمایند می توانند با عرشیان کلینیک با ضمانت کیفیت و قیمت پر کردن دندان با عصب کشی تماس حاصل نمایند  و همچنین از میزان قیمت روز پر کردن دندان ها در سال 1402 با عصب کشی مطلع گردند.

 

نکات مهم عصب کشی دندان

 

در راستای قیمت عصب کشی دندان در سال 1402 باید به نکات مهم ع۱ب کشی نیز توجه داشته باشید. عصب کشی دندان یک مرحله حساس و حیاتی در دندانپزشکی است. این فرآیند معمولاً در صورت وجود عفونت عمیق یا درد شدید انجام می‌ شود. انتخاب دندانپزشک متخصص و تجربه‌ دار، انجام تشخیص دقیق و انتخاب بهترین روش عصب کشی، ترمیم دندان پس از این فرآیند و دنبال کردن دستورات پس از درمان برای جلوگیری از مشکلات احتمالی از جمله نکات مهم در مورد عصب کشی دندان هستند.

 

بعد از عصب کشی انتظار داشته باشید که دندان‌ ها ممکن است به مدت کوتاهی حساسیت داشته باشند، اما این مشکل معمولاً بهبود می‌ یابد. بهتر است با دندانپزشک در مورد تغییرات یا مشکلات بعد از درمان مشورت کنید تا بتوانید به طور مناسبی با آن‌ ها مقابله کنید و از سلامت دندان‌ های خود حفاظت کنید. درست است که قیمت عصب کشی دندان در سال 1402 اهمیت بیشتری به خاطر افزایش قیمت ها یافته است. اما هرگز کیفیت را از یاد نبرید و قیمت مقرون به صرفه را در عین کیفیت بالا انتخاب کنید.

 

تفاوت قیمت عصب‌کشی دندان‌های جلو و عقب

 

نوع دندان:
دندان‌های جلو معمولاً کانال‌های ریشه ساده‌تر و کمتری دارند، در حالی که دندان‌های عقب به دلیل داشتن کانال‌های بیشتر و پیچیده‌تر هزینه‌ی بالاتری دارند.

 

پیچیدگی:
عصب‌کشی دندان‌های عقب می‌تواند به دلیل دسترسی دشوارتر به کانال‌های ریشه و تعداد بیشتر ریشه‌ها پیچیدگی بیشتری داشته باشد.

 

وضعیت دندان:
اگر دندان دچار عفونت شدید باشد یا نیاز به درمان‌های پیش‌رونده قبل از عصب‌کشی داشته باشد، هزینه افزایش پیدا می‌کند.

 

تعرفه دندانپزشک:
تجربه و مهارت دندانپزشک نیز در قیمت‌گذاری موثر است.

 

موقعیت جغرافیایی:
هزینه‌ها بر اساس مکان جغرافیایی و کشور یا شهر هم متغیر است.

 

به طور کلی، این امکان وجود دارد که قیمت عصب‌کشی دندان‌های عقب کمی بیشتر از دندان‌های جلو باشد به دلیل نیاز به کار دقیق‌تر و زمان‌برتر. برای اطلاع از هزینه دقیق، توصیه می‌شود به کلینیک دندانپزشکی عرشیان مراجعه و برآورد دقیق قیمت را دریافت کنید.

سوالات متداول در مورد عصب کشی دندان

عصب کشی دندان درد زیادی به همراه دارد؟1402/10/19 17:47:18
زمانی که میزان پوسیدگی یا عفونت دندان بیش از حد بوده و عمیق شده باشد درد بسیاری داشته و حتی به مراتب پس از عصب کشی دندان هم این درد تا حدودی همراه بیمار خواهد بود که با مشورت از دندانپزشک متخصص می توان در صورت عدم بروز عفونت یا مشکلی دیگر بر دندان، راهکار مناسبی برای کاهش میزان درد پس از عصب کشی دندان به دست آورد.
علت اهمیت مراجعه به دندانپزشک متخصص برای عصب کشی دندان چیست؟1402/10/19 15:55:58

بسیار مهم است که افراد جهت عصب کشی دندان های خود به دکتر دندانپزشک مجرب و متخصص مراجعه نمایند زیرا ایشان به سبب تجارب و مهارتی که در این امر دارد از بروز هرگونه احتمال که در محتوا به آن ها اشاره شد جلوگیری می نماید.

آیا عصب‌کشی مجدد نیازمند پرداخت هزینه می‌باشد؟1402/10/19 15:54:29

بله زیرا در این هنگام میزان شدت درد و افزایش عفونت و..دندان بیش از پیش گشته و نیاز است که زمان بیشتری برای درمان و عصب کشی مجدد دندان صرف شود.

آیا بعد از عصب کشی دندان، دندان می‌افتد؟1402/10/4 20:21:47

با انجام صحیح عصب کشی دندان، دندان به طور معمول نمی‌افتد. با این حال، اگر عصب کشی دندان به درستی انجام نشود، ممکن است دندان دچار عفونت شود و در نهایت بیفتد.

هزینه عصب کشی دندان چقدر است؟1402/10/4 20:21:13

هزینه عصب کشی دندان، به عوامل مختلفی مانند نوع دندان، میزان آسیب دندان، و دستمزد دندانپزشک بستگی دارد. به طور کلی، هزینه عصب کشی دندان، از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

هزینه سفید کردن دندان چقدر است؟1402/10/4 13:49:15

هزینه سفید کردن دندان، به عوامل مختلفی مانند روش انتخابی، موقعیت جغرافیایی، و دستمزد دندانپزشک بستگی دارد. به طور کلی، هزینه سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی، بیشتر از سفید کردن دندان در خانه است.

آیا سفید کردن دندان برای همه افراد مناسب است؟1402/10/4 13:48:47

سفید کردن دندان برای همه افراد مناسب نیست. افرادی که دارای دندان‌های حساس یا بیماری لثه هستند، نباید از این روش استفاده کنند.

سفید کردن دندان تا چه مدت ماندگار است؟1402/10/4 13:48:15

ماندگاری سفید کردن دندان، به عوامل مختلفی مانند نوع روش سفید کردن دندان، مراقبت‌های بعد از سفید کردن دندان، و عادات غذایی و زندگی فرد بستگی دارد. به طور کلی، سفید کردن دندان می‌تواند تا چند سال ماندگار باشد.

سفید کردن دندان چه مدت طول می‌کشد؟1402/10/4 13:47:46

مدت زمان سفید کردن دندان، به روش انتخابی بستگی دارد. سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی، معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. سفید کردن دندان در خانه، معمولاً 2 تا 4 هفته طول می‌کشد.

چه عواملی باعث تغییر رنگ دندان‌ها می‌شوند؟1402/10/4 13:47:13

عوامل مختلفی مانند مصرف مواد غذایی و نوشیدنی‌های رنگی، سیگار کشیدن، و پوسیدگی دندان، می‌توانند باعث تغییر رنگ دندان‌ها شوند.

مدت زمان عصب کشی دندان چقدر است؟1402/10/3 19:28:28

مدت زمان عصب کشی دندان، به عوامل مختلفی مانند میزان آسیب دندان و تجربه دندانپزشک بستگی دارد. به طور کلی، عصب کشی دندان، معمولاً طی دو جلسه انجام می‌شود که هر جلسه حدود یک ساعت طول می‌کشد.

آیا عصب کشی دندان درد دارد؟1402/10/3 19:26:40

در حین عصب کشی دندان، دندانپزشک از بی حسی موضعی استفاده می‌کند تا درد را کاهش دهد. با این حال، ممکن است برخی افراد در ناحیه جراحی احساس ناراحتی داشته باشند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه

Go to Top