قیمت هر واحد کامپوزیت

قیمت هر واحد کامپوزیت

قیمت هر واحد کامپوزیت در سال 1402 از آنجایی که موضوع اصلی صحبت هایمان قیمت هر واحد کامپوزیت می باشد باید اشاره کنیم هزینه کاشت کامپوزیت برای دندان ها سوالی است که بسیاری مراجعین قبل از انجام کاشت پرسیده و دغدغه بسیاری از بابت آن دارند که قیمت هر واحد کامپوزیت دندان یعنی [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

قیمت هر واحد کامپوزیت در سال 1402

از آنجایی که موضوع اصلی صحبت هایمان قیمت هر واحد کامپوزیت می باشد باید اشاره کنیم هزینه کاشت کامپوزیت برای دندان ها سوالی است که بسیاری مراجعین قبل از انجام کاشت پرسیده و دغدغه بسیاری از بابت آن دارند که قیمت هر واحد کامپوزیت دندان یعنی چه؟..کامپوزیت دندانی روشی زیبایی برای سفید کردن دندان ها بوده و هزینه کمتری نسبت به لمینت دندان دارد.با این حال باید قبل از کاشت کامپوزیت های دندانی و لمینت سرامیکی از قیمت نهایی آن ها آگاه بوده تا تصمیم بهتری برای انجام آن گرفته شود.

قیمت هر واحد کامپوزیت دندان به عوامل و موارد گوناگونی برمی گردد که بسیار موثر بر هزینه کاشت کامپوزیت می باشند و بهتر است که شما عزیزان از آن ها مطلع باشید که در ادامه مطالب به آنها می پردازیم بنابراین ما را در ادامه مطالب همراهی کنید.برای اطلاع از تعرفه هر واحد کامپوزیت در ابتدا به همین موضوع اشاره می کنیم.

قیمت هر واحد کامپوزیت دندان چقدر است؟

هر واحد کامپوزیت در هزینه هر واحد کامپوزیت دندان به معنای هر یک از دندان هایی است که بیمار بنا به سلیقه و انتخاب خود می خواهد آن ها را کامپوزیت کند و یا به دلیل اصلاحات لازم که باید روی دندان های بیمار صورت گیرد بنا به تشخیص دندانپزشک متخصص برای رفع مشکل تعدادی از دندان های بیمار برای کاشت کامپوزیت دندانی دندان های بیمار بررسی می شوند و در صورت بروز مشکل حل گردیده و این هزینه هم بر تعرفه نهایی کامپوزیت دندان 1402 موثر می گردد.

منظور از تعرفه هر واحد کامپوزیت دندانی به تعداد دندان هایی که کامپوزیت می شوند بوده و در نهایت کامپوزیت کردن دندان ها هزینه نهایی مشخص می گردد که اگر تعداد دندان های کامپوزیت شده فرد زیاد بوده و در یک بار کاشت کامپوزیت شوند هزینه بالایی را در بر می گیرند.مسلما اگر واحدهای کامپوزیتی کمتر باشند هزینه و هزینه کمتری برای پرداخت شامل حالتان می گردد.

قیمت هر واحد کامپوزیت

بررسی های لازم قبل از تعیین قیمت هر واحد کامپوزیت

در شرح قیمت هر واحد کامپوزیت دندان چقدر است؟ به اشاره ای کلی از این موضوع بسنده کردیم حال بهتر است دقیق تر به این موضوع بپردازیم.

بررسی وضعیت فعلی دندان ها از لحاظ سلامت:

  1. پوسیدگی
  2. کجی
  3. شکستگی
  4. نامرتبی و یک ردیف نبودن دندن ها
  5. عفونت و تورم یا التهاب لثه
  6. خونریزی لثه
  7. و..

دقت داشته باشید که پیش از کاشت دندان هایتان حتما از سلامت دندان های طبیعی خود اطمینان حاصل نمائید در غیر این صورت دندان های طبیعی شما در گذر زمان زیر روکش کامپوزیتی دچار آسیب می شوند و وضعیت سلامت دندان هایتان به مراتب در خطر بیشتری قرار می گیرد.بنابراین از این امر غافل نشوید.حتی اگر نزد متخصصی مجرب رفته و از کار ایشان اطمینان کامل دارید با این حال بررسی وضعیت فعلی دندان هایتان را نیز به وی یادآور شوید.

در ادامه هزینه هر واحد کامپوزیت باید بگوییم پس اگر تمایل به کاشت کامپوزیت دارید و دغدغه قیمت هر واحد کامپوزیت مانع از اقدام شما برای کاشت دندان شده در ادامه به شما می گوییم که چه کاری انجام دهید و تمایل و علاقه به کاشت دندان را واقعیت و لذت فردایتان کنید.پس حتما با ما همراه باشید.حال به عوامل تأثیرگذار در قیمت هر واحد کامپوزیت می پردازیم.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت هر واحد کامپوزیت 1402

  1. تعداد واحد های دندانی برای کاشت کامپوزیت
  2. هزینه های پیش از کامپوزیت در صورت وجود مشکلات دندانی و رفع آن ها مثل پوسیدگی و یا صاف و مرتب شدن دندان ها با ارتودنسی و..
  3. منطقه کلینیک موردنظر برای کاشت،موثر بر قیمت هر واحد کامپوزیت
  4. کیفیت مواد کاشت کامپوزیت
  5. طرز ساخت مواد کاشت کامپوزیت
  6. ابزارآلات به کار رفته در ساخت کامپوزیت
  7. مهارت و توانایی دندانپزشک:که پیشنهاد می شود برای کاشت کامپوزیت به متخصص زیبایی کاشت کامپوزیت دندان مراجعه نمائید.
  8. و..

توجه داشته باشید که هر یک از این عوامل تأثیر بسیار زیادی بر روی تعرفه هر واحد کامپوزیت  1402 داشته و مهم می باشند به طور مثال در صورتی که مواد کاشت کامپوزیت از کیفیت بالایی برخوردار باشد سبب می شود کامپوزیت ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و این تضمین برای ماندگاری بالای کامپوزیت کاشته شده به نوعی سبب افزایش قیمت هر واحد کامپوزیت و موثر بر هزینه نهایی کاشت می باشد.

همچنین از مهم ترین دلایلی که مهارت دندانپزشک بر هزینه هر واحد کامپوزیت موثر می باشد این است که در صورت تجربه و سابقه کاری زیاد وی و تخصص داشتن در زمینه کاشت کامپوزیت دندانی سبب می شود در ازای پرداخت هزینه ای به صرفه از کیفیت کامپوزیت کاشته شده رضایت خاطر داشته باشید و در مدت زمان طولانی ای شاهد سلامت دندان های کامپوزیت شده خود و همچنین ثبات رنگی آن ها باشید.هرچه کیفیت مواد کامپوزیت بیشتر باشد روکش کامپوزیتی دیرتر تغییر رنگ می دهد و یا حتی ممکن است اصلا دچار تغییر رنگ نشود.

اگر دندانپزشک مدنظر شما در کاشت کامپوزیت دندان تبحر و تخصص داشته باشد شما دیگر نگران زیبایی نهایی دندان هایتان نبوده و از فرم دندان هایتان لذت کافی را خواهید برد.بنابراین انتخاب متخصصی مجرب که رضایتمندی های زیادی از سوی بیمارانش دارد برای انجام کاشت کامپوزیت مهم و بر قیمت هر واحد کامپوزیت دندان در سال 1402 نقش بسیاری دارد.

قیمت هر واحد کامپوزیت

تعداد دندان های لازم برای کامپوزیت و هزینه نهایی آن ها

اگر با انتخاب خودتان و علاقه ای که به کامپوزیت برای سفید شدن دندان هایتان دارید برای کاشت کامپوزیت اقدام کرده اید دقت کنید که هنگام لبخند زدن چه تعداد دندان های شما چه مستقیم و چه نیم رخ صورتتان نمایان می شوند هر تعداد دندان دیده شده لازم است که کامپوزیت شوند تا لبخندی زیباتر و درخشان تر را به شما هدیه دهند.بنابراین تعداد دندان هایی که لازمه کامپوزیت می باشند و بر قیمت هر واحد کامپوزیت موثر هستند با یکدیگر متفاوت می باشنددر صورتی که تعدادی دندان های شما نیاز به اصلاح با روش کامپوزیت داشته باشند همان تعداد دندان ها با موافقت شما کامپوزیت می شوند.

پس تا به اینجا در خصوص قیمت هر واحد کامپوزیت و مطالب مربوط به آن صحبت کردیم در ادامه به ویژگی های یک کامپوزیت خوب و باکیفیت در قیمت هر واحد کامپوزیت می پردازیم..

ویژگی های مهم یک کامپوزیت خوب

  1. تخصص و کیفیت کار دندانپزشک در کاشت کامپوزیت
  2. اندازه کامپوزیت متناسب با دندان های طبیعی:فرم مناسب
  3. عدم ایجاد برجستگی بر روی دندان ها
  4. ثابت بودن رنگ روکش کامپوزیتی
  5. روشنی و شفافیت مناسب و طبیعی
  6. مستحکم و مقاوم:این مقاومت باید به طوری زیاد باشد که بر اثر فشار وارده بر دندان ها کامپوزیت به راحتی آسیب ندیده و نشکند.
  7. و..

هزینه مازاد بر قیمت هر واحد کامپوزیت

هزینه مازاد بر تعرفه هر واحد کامپوزیت دندانی یعنی چه؟درست حدس زدید همان هزینه های اضافی و دوباره برای آن.حال در چه صورت این هزینه ها باید پرداخت شوند؟زمانی که شما دوست عزیز پس از کاشت دندان هایتان به سلامت و بهداشت و مراقبت از دندان های کامپوزیتی و حتی طبیعی خود اهمیت ندهید و از آن سرسری عبور کنید.اقداماتی که در طی مراقبت از دندان های کامپوزیتی و حفظ پرداخت هزینه هر واحد کامپوزیت لازم است انجام دهید این چنین می باشد:

مراقبت های لازم پس از کامپوزیت دندان

  1. کاهش و یا عدم مصرف نوشیدنی ها و مواد غذایی(خوراکی)رنگی
  2. مسواک زدن پس از مصرف نوشیدنی ها و مواد خوراکی رنگی مثل قهوه و چای و..
  3. پرهیز از استعمال دخانیات
  4. پرهیز از ساییدن دندان ها به هم(دندان قروچه)
  5. و..

توجه کنید رعایت این نکات بسیار مهم می باشد و حتما در خصوص آن ها و موارد دیگر با متخصص خود صحبت و مشورت کنید تا پس از مدتی در گذر زمان ناچار به مراجعه دوباره نزد دندانپزشک خود به دلیل رعایت نکردن نکات لازم نشوید.در این صورت علاوه بر پرداخت قیمت هر واحد کامپوزیت باید هزینه اصلاح و رفع مشکلات ناشی از عدم رعایت مراقبت های کاشت را هم نیز تقبل کنید که هزینه ای بیش از پیش برایتان خواهد داشت.

کاشت دندان هایمان را به دست چه کسی بسپاریم که هم از قیمت پرداختی کاشت کامپوزیتمان و هم کیفیت کاشت بر روی دندان هایمان خیالمان راحت بوده و با دندان های کامپوزیت شده زیبایمان که سفیدی بیشتری نثار دندان هایمان می کند بیش از پیش لبخند بزنیم.این همان کاری بود که گفته بودیم می توانید با انجامش از کیفیت و هزینه و قیمت هر واحد کامپوزیت کاشته شده بر روی دندان هایتان اطمینان داشته باشید«مراجعه به معتبرترین کلینیک عمرتان»برای شناخت این کلینیک با ما همراه باشید.

کاشت کامپوزیت دندان توسط عرشیان کلینیک

عرشیان کلینیک دندان های شما را متناسب با وضعیت فعلی شان کامپوزیت کرده و سلامت و زیبایی دندان هایتان را در اولویت قرار می دهد بنابراین با بهترین کیفیت و بهترین متد روز کاشت کامپوزیت دندان هایتان را تضمین می کند.کلینیک عرشیان شبانه روزی بوده و هر زمان که با عرشیان کلینیک تماس بگیرید آماده خدمت رسانی به شما در جهت رفع ابهاماتتان و یا تعیین وقت برای مراجعه به کلینیک می باشد.بنابراین در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت هر واحد کامپوزیت با کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان تماس بگیرید.

در مشاوره رایگان عرشیان کلینیک مشاوران ما با توجه به شرایط شما توضیحات تکمیلی را به عرضتان رسانده و یا در صورت لزوم شما را برای مشاوره به کلینیک دعوت می نمایند.در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان با بررسی سلامت دندان های شما و یا فرم دندان ها،صلاح دید کاشت کامپوزیت بر روی دندان های شما و یا عدم انجام آن اقدامات لازم به عمل آورده می شود.اگر سوالتان این است که چرا کلینیک شبانه روزی عرشیان بهتر است کلینیکی باشد که دندان هایتان را در آن جا کامپوزیت می کنید بهتر است یکی از مزایای آن را نیز در ادامه شرح دهیم..

مزیت عرشیان کلینیک در قیمت هر واحد کامپوزیت

پیش تر اشاره کردیم که در صورت کاشت یکجای دندان های کامپوزیت در هزینه هر واحد کامپوزیت تأثیر بسزایی داشته و سبب افزایش هزینه نهایی آن می شود..در صورتی که شرایط بیمار و یا تمایل وی به گونه ای باشد که کامپوزیت روی دندان هایش یکجا نصب شوند اما بیمار امکان پرداخت کامل کاشت را در تعرفه هر واحد کامپوزیت نداشته باشد می تواند از امکان پرداخت اقساطی عرشیان کلینیک استفاده کند و با توجه به قسط بندی های لازم پرداخت کاشت کامپوزیت بر دندان هایش را تکمیل کند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه