قیمت جرم گیری دندان

قیمت جرم گیری دندان

قیمت جرم گیری دندان در سال 1402 جرم های همیشه جزئی جدا نا پذیر از دندان ها بوده است که افراد زیادی با آن درگیری دارند و در حقیقت همه افراد کما بیش از این جرم ها در دندان های خود دارند. اما مقدار این جرم ها در دهان هر کسی متفاوت می [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

قیمت جرم گیری دندان در سال 1402

جرم های همیشه جزئی جدا نا پذیر از دندان ها بوده است که افراد زیادی با آن درگیری دارند و در حقیقت همه افراد کما بیش از این جرم ها در دندان های خود دارند. اما مقدار این جرم ها در دهان هر کسی متفاوت می باشد و در دهان برخی دیگر به قدری زیاد است که نمی توان نسبت به آن ها بی تفاوت بود. در این زمان است که درمان این جرم ها تنها با جرم گیری امان پذیر است. اگر به جرم گیری دندان نیاز دارید  و می خواهید از تعرفه و قیمت جرم گیری دندان آگاه شوید با ما در این مطلب همراه باشید .

شما می توانید از طریق این مطلب ضمن کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت جرم گیری دندان در مورد این روش از بین جرم ها نیز اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

جرم گیری دندان چیست و چه کسانی به آن نیاز دارند ؟

پیش از آنکه به قیمت جرم گیری دندان بپردازیم لازم است که بدانید می خواهیم وقت و هزینه خود را صرف چه کاری کنیم. در طول زندگی در اثر مصرف مواد غذایی و … پلاک هایی بر روی دندان های ما شکل می گیرند و در گوشه و کنار حتی غیر قابل دسترس ترین نقاط دهان رسوب می کنند. این پلاک ها به قدری محکم هستند که حتی مسواک و نخ دندان و سایر روش های خانگی نیز نمی تواننند آن را از بین ببرند. در این زمان است که دندان پزشک با بهره گیری از ابزار های مخصوص جرم گیری دندان اقدام به از بین بردن این پلاک ها می کند.

قیمت جرم گیری دندان

باید توجه داشته باشید که جرم گیری دندان باید تکرار شود چرا که هیچگاه نمی توان عامل ایجاد جرم یعنی غذا خوردن را از زندگی حذف کرد. اما با رعایت برخی از نکات بهداشتی دهان می توان جمع شدن این جرم ها را کنترل کرد و سرعت آن را پایین آورد.

عوامل موثر در قیمت جرم گیری دندان 1402

هرچند که این کار برای سلامت دندان و البته داشتن دندان هایی سفید تر و زیبا تر لازم است اما افراد زیادی وجود دارند که با توجه به هزینه های دندان پزشکی که گاها بسیار بالا می باشد ، از انجام هرگونه خدمات دندان پزشکی خودداری می کنند. ما در اینجا عوامل تاثیر گذار بر قیمت جرم گیری دندان را به تفصیل بیان می کنیم.

ویزیت و معاینه و هزینه آن

تشخیص جرم گیری دندان و میزان آن باید توسط دکتر دندان پزشک صورت بگیرد. برای اینکار ابتدا باید معاینه کاملی از دهان و دندان صورت بگیرد که ویزیت محسوب شده و هزینه ی آن باید طبق تعرفه پرداخت گردد. به طور معمول کلینیک های دندان پزشکی هزینه های مختلفی را برای ویزیت تعیین می کنند که می توانید در تعرفه و قیمت نهایی جرم گیری دندان تاثیراتی داشته باشد.

سطح دندان و حجم آن ها

البته که این مورد را نمی توان چندان در هزینه و قیمت جرم گیری دندان موثر دانست اما باید بدانید که نمی توان آن را نادیده گرفت. بدیهی است که همه آدم با حجم فک و سطح متفاوتی از دندان ها به دنیا می آیند و برخی از دندان های بزرگتر و برخی دیگر از دندان های ریز تری برخوردار می باشند. حجم بالاتر دندان هایی که باید جرم گیری شود موجب می شود تا تعرفه آن نیز تغییراتی داشته باشد و کمتر یا بیشتر تر گردد.

میزان جرم دندان ها

گاهی جرم گیری ساده امکان از بین تمامی پلاک های دندانی و بین دندانی را میسر می کند. اما در برخی از موارد برای حذف تمامی جرم های نیاز به صرف وقت اضافه می باشد که در این صورت قیمت جرم گیری دندان 1402 را بالا تر می برد. اگر به طور مداوم و منظم برای مراقبت از دندان های خود به جرم گیری بپردازید ، در این صورت هیچ گاه به این مرحله نخواهید رسید و همیشه جرم گیری از نوع ساده و بدون دردسر خواهد بود.

قیمت جرم گیری دندان

نیاز داشتن به جرم گیری عمیق

در برخی از موارد پزشک دستور جرم گیری عمیق دندان را صادر می کند. مسواک و نخ دندان و فلوراید … تا حدودی از جرم بستن دندان جلوگیری می کنند. عدم انجام مراقبت های دهان و دندان موجب می شود که این جرم ها و پلاک ها به طرز عمیقی در دهان شما تشکیل شود به طوری که جرم گیری معمولی نمی تواند این مشکل را حل نماید. در این مواقع دکتر به طور عمیق و با روش متفاوت به از بین بردن این پلاک ها می پردازد که موجب می شود قیمت جرم گیری دندان تا حدودی بالا تر برود.

البته شایان ذکر است قیمت آن به صورتی نیست که تفاوت زیادی با جرم گیری معمولی داشته باشد و در هر صورت لازم و ضروری می باشد.

روش جرم گیری دندان

به طور کلی دو روش برای جرم گیری دندان وجود دارد که می تواند قیمت های آن را متفاوت کند :

  • دستی : در این روش دندان پزشک با ابزار مخصوص جرم گیری دندان خود به شناسایی محل تجمع پلاک های می پردازد و با استفاده از روش های تشخیص جرم های دندان را از بین می برد. این روش با توجه به وقت گیر بودن شاید چندان مورد استفاده قرار نگیرد اما در جرم گیری های سطحی به جای دستگاه از این روش استفاده می گردد.
  • دستگاهی : در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص جرم گیری به از بین بردن پلاک های پرداخته می شود که استفاده از آن در جرم گیری های عمیق از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که تنها این دستگاه ها می توانند پلاک های عمیق را به طور کامل از بین ببرند. این دو روش بسته به شرایط دندانی شما انتخاب می شود و تعرفه و قیمت جرم گیری دندان را متفاوت می کند.

خوب است بدانید که امروزه دستگاه های لیزری جرم گیری دندان نیز وجود دارد که به طور عمیق به پاک سازی تمامی رسوبات می پردازد و یک روش عالی برای حذف کامل جرم و ها پلاک ها می باشد.

مطب مورد انتخاب شما

در نهایت برخی از مطب ها و کلینیک های دندان پزشکی به طور کلی از هزینه های بالایی برخوردار می باشند و ساده ترین خدمات دندان پزشکی را نیز با تعرفه های بسیار بالایی ارائه می دهند. کلینیک دندان پزشکی عرشیان با کیفیت خدمات دندان پزشکی را با بهترین قیمت ارائه می دهد. پس اگر دغدغه یافتن یک کلینیک دندان پزشکی قیمت مناسب در تهران را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید و اقدام به دریافت نوبت کنید.

جهت کسب اطلاعات دقیق نیز می توانید به راحتی از طریق این مطلب لیست قیمت جرم گیری دندان 1402 و سایر خدمات دندان پزشکی را مشاهده نمایید.

قیمت جرم گیری دندان

چند اشتباه رایج در مورد جرم گیری دندان

  1. تصور می شود که جرم گیری دندان موجب آسیب زدن به ساختار و شکستگی آن می شود اما این تصور کاملا اشتباه است چرا که دندان به قدری قوی است که دستگاه های جرم گیری نمی توانند آن را تراش دهند.
  2. بسیاری از افرادی که به جرم گیری می پردازند انتظار دارند که مانند بلیچینگ دندان های آن ها سفید شود. باید بدانید که سفیدی دندان مانند رنگ پوست یک امر ژنتیکی است و پس از جرم گیری رنگ طبیعی دندان شما نمایش داده می شود
  3. جرم گیری به لثه های شما اسیب جدی وارد نمی کند و لقی دندان پس از جرم گیری ناشی از خارج شدن پلاک ها از دندان می باشد.
  4. اگر پس از جرم گیری احساس حساسیت کردید نگران نباشید چرا که جرم ها و پلاک ها تا کنون مانند یک لایه عمل می کردند و حالا این لایه حذف شده است.
  5. جرم گیری دندان همیشه با یک جلسه تکمیل نمی شود. یکی از علت های بالاتر بودن قیمت جرم گیری دندان عمیق نسبت به نوع عادی آن به علت این است که گاهی نیاز به تکرار جلسات جرم گیری می باشد.
  6. جرم در بسیاری از مواقع یک روش درمانی است و می تواند از خرابی دندان های شما جلوگیری به عمل بیاورد.

خدمات جرم گیری دندان در کلینیک عرشیان

  • تضمین قیمت: اگر در این مطلب به دنبال قیمت جرم گیری دندان بوده اید در این صفحه با ما بمانید چرا که ما در این صفحه برای تمامی دندانپزشکی خدمات بهترین قیمت را ارائه می کنیم.
  • بهترین کیفیت: هرچند که قیمت ما نسبت به سایر کلینیک ها بهترین می باشد اما برای قیمت پایین تر از کیفیت کار خود نگذشته ایم و همچنان بهترین کیفیت را ارائه می دهیم.
  • ضمانت یک ساله: برای اینکه با خیال راحت به انجام انواع خدمات دندان پزشکی بپردازید و از کیفیت آن نیر مطمئن باشید ما ضمانت یک ساله برای تمامی خدمات خود ارائه می دهیم و شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل از این ضمانت استفاده کنید.
  • مجهز ترین کلینیک با بهترین کادر پزشکی: در خدمات دندان پزشکی هم مواد مورد استفاده اهمیت داد و هم تجهیزات دندان پزشکی ! اما مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید دندان پزشک مورد انتخاب است. ما در کلینیک عرشیان ضمن بهره مندی از بهترین کادر دندان پزشکی از تجهیزات حرفه ای و مرغوب نیز استفاده می کنیم.
  • پرداخت اقساطی: بالا بودن قیمت برخی از خدمات دندان پزشکی ممکن است دغدغه های زیادی را برای شما ایجاد کند. به همین علت ما با قرار دهی خدمات پرداخت اقساطی امکان استفاده از انواع خدمات دندان پزشکی را برای شما تسهیل کرده ایم.

در این مطلب سعی کردیم تا ضمن پرداختن به قیمت جرم گیری دندان نکات مهمی را نیز در مورد آن در اختیار شما قرار داده ایم.

نکات مهم در انتخاب دندانپزشک خوب برای جرم گیری

در راستای هزینه جرم گیری دندان در سال 1402 باید برای انتخاب یک مطب خوب برای جرم گیری دندان، به مواردی توجه کنید که هزینه را پایین بیاورد و کیفیت را نیز حفظ کند. موارد مهمی که در این زمینه وجود دارد به شکل زیر است:

  • تخصص و تجربه دندانپزشک: مطمئن شوید که دندانپزشک متخصص و تجربه کافی در زمینه جرم گیری دارد. نمونه‌ های کارهای پیشین و بازخوردهای بیماران می‌ توانند به شما کمک کنند. در این راستا سعی کنید دندانپزشکی را انتخاب کنید که قیمت جرم گیری دندان و هزینه جرم گیری را در سال ۱۴۰۲ با انصاف انتخاب کرده باشد.
  • تجهیزات و فناوری: مطب باید از تجهیزات پیشرفته و فناوری مدرن برای انجام جرم گیری استفاده کند. این موارد می‌ توانند تأثیر مثبتی بر کیفیت درمان داشته باشند. گرچه تجهیزات پیشرفته باعث می شود، هزینه های جرم گیری دندان به خصوص در سال ۱۴۰۲ بیشتر شود، اما کیفیت کار را بالا می برد، در نتیجه اهمیت بسیاری دارد.
  • محیط و بهداشت: محیط مطب باید تمیز، بهداشتی و راحت باشد. این موارد برای ایجاد تجربه خوبی برای بیماران بسیار مهم هستند.
  • موقعیت جغرافیایی: انتخاب مطبی که در محلی قرار دارد که برای شما راحتی دسترسی داشته باشد، می‌ تواند خیلی مهم باشد. چرا که هزینه جرم گیری در سال 1402 را کاهش می دهد و شما نیازی به هزینه رفت و آمد بیش از حد ندارید.
  • بررسی کامل هزینه و قیمت‌ ها: هزینه‌ های جرم گیری در مطب را در سال 1402 با سایر مطب‌ ها مقایسه کنید. اما توجه داشته باشید که کیفیت درمان نیز مهم است و تنها به دلیل هزینه کمتر ممکن است کیفیت کاهش یابد.
  • نظرات و بازخورد ها: نظرات بیماران پیشین در مورد مطب و دندانپزشک می‌ توانند به شما در انتخاب کمک کنند. این نظرات را در وبسایت‌ ها یا اپ های معتبر می‌ توانید بررسی کنید.

با مراجعه به مطب و مشاوره با دندانپزشک، می‌ توانید از نزدیک با شرایط و کیفیت خدمات آشنا شوید و تصمیم بهتری در انتخاب مطب مناسب برای جرم گیری دندان بگیرید. پیشنهاد می‌ کنیم حتما با مطب دندانپزشکی عرشیان کلینیک در ارتباط باشید.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه