عصب کشی دندان قیمت مناسب

عصب کشی دندان قیمت مناسب

هزینه عصب کشی دندان قیمت مناسب 1402 از آنجا که امروزه بسیاری از افراد نیازمند عصب کشی دندان یا دندان هایشان هستند بسیار مهم است که از میزان هزینه عصب کشی دندان با قیمت مناسبی نیز آگاه شوند.لذا به سبب بهره مندی از عصب کشی دندان قیمت مناسب علاوه بر حفظ سلامت دندان ها، میزان [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه عصب کشی دندان قیمت مناسب 1402

از آنجا که امروزه بسیاری از افراد نیازمند عصب کشی دندان یا دندان هایشان هستند بسیار مهم است که از میزان هزینه عصب کشی دندان با قیمت مناسبی نیز آگاه شوند.لذا به سبب بهره مندی از عصب کشی دندان قیمت مناسب علاوه بر حفظ سلامت دندان ها، میزان هزینه ای مناسب نه بیش از حد پرداخته می شود.

عصب کشی دندان قیمت مناسب

مزیت عصب کشی دندان قیمت مناسب در عرشیان

به سبب مجرب و حرفه ای بودن متخصصان عرشیان کلینیک، خدمات دندانی عصب کشی نیز بدون هیچ نگرانی از جانب مراجعان به راحتی و بدون ترس انجام می گیرد.

به سبب تضمین کیفیت بالای کار متخصصان عرشیان کلینیک تا به امروز تمامی مراجعین با آرامش خاطر به جهت عصب کشی دندان قیمت مناسب و یا ایمپلنت دندان اقساطی نیز به نزد دندانپزشکی عرشیان آمده و تاکنون رضایت بسیاری از نحوه عملکرد متخصصان نیز داشته اند.

دندانپزشکان متخصص عرشیان کلینیک به سبب میزان تجربه بالا و مهارت های بسیاری که در بر دارند عصب کشی دندان را به بهترین شیوه و به روز ترین متد انجام می دهند تا هیچ یک از مراجعین درد و نگرانی ای را از بابت عصب کشی حس نکنند.

لذا شما بزرگواران هم می توانید به عرشیان کلینیک اعتماد نموده و عصب کشی دندان هایتان را با قیمتی مناسب به دستان متخصصان دندان‌پزشکی عرشیان با سابقه درخشان خود بسپارید.

عصب کشی دندان قیمت مناسب

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

منظور از عصب کشی دندان چیست؟

روش عصب کشی دندان روشی است که در آن به تخلیه نمودن،پاکسازی و پر کردن مغز دندان که در ادامه به آن اشاره می گردد، پرداخته می شود و عفونت موجود بر آن را از میان بر می دارد.

لذا از عصب کشی استفاده می شود که حتی اگر مغز دندان هم از بین رفت بتوان جایگاه دندان را در دهان حفظ نمود و جای آن را با ایمپلنت، دندان مصنوعی و..پر نکرد.ولیکن نکات مهمی در این خصوص وجود دارد که آگاهی از آن ها به جنبه مراقبت از دندان آسیب دیده و نیازمند به عصب کشی بسیار مفید بوده و همچنین کسب

اطلاع از نکات پس از عصب کشی دندان بسیار مهم تر و ضروری تر تلقی می گردد.بنابراین تمامی این مطالب سر تا سر آگاهی بوده و مطالعه آن خالی از لطف نیست.

عصب کشی دندان قیمت مناسب

زمان نیاز به عصب کشی دندان

عصب کشی با نام انگلیسی Endodontic therapy  که با درمان ریشه یا Root canal therapy (روت کانال) شناخته می شود نیز زمانی نیاز به درمان و بررسی قرار می گیرد که عفونت هسته دندان نیز موجود باشد.

لذا مسلما دندانی که عفونت کند شامل درد بسیاری بوده و عصب کشی دندان قیمت مناسب 1402 در کنار درمان عفونت دندانی خیال بسیاری از مراجعان را به سبب هزینه مناسبی که در بر دارد جمع می سازد.

در ادامه به جهت کسب اطلاع از میزان تعرفه عصب کشی دندان قیمت مناسب نیز بهتر است با دلایل و علل درمان ریشه یا عصب کشی دندان آشنا گردید.

پالپ، محرک اصلی اطلاع از هزینه عصب کشی دندان قیمت مناسب

پالپ یکی از مهم ترین اجزای داخلی ساختمان دندان است لذا وقتی مغز دندان که به قولی به آن پالپ(Pulp)هم می گویند به هنگام پوسیدگی و یا هر دلیل آزاردهنده دیگری نیز دردی را به دندان انداخته و یا سبب از بین رفتن مغز دندان می گردد.

در قسمت تاج دندان نیز حفره ای وجود دارد که به آن اتاق پالپ می گویند همچنین به مجرای ریشه دندان، کانال دندان گفته می شود.لذا در ادامه پوسیدگی مغز دندان که زنده بوده و فعال است درد بسیاری ایجاد کرده و در نهایت آن را از بین می برد.

بنابراین عفونت کردن مغز دندان یا پالپ سبب می گردد دندان به درد افتاده و افراد به جستجوی کلینیکی با تعرفه عصب کشی قیمت مناسب بگردند تا علاوه بر حفظ کیفیت کار و تضمین آن با قیمت مناسبی هم به عصب کشی دندان بپردازند.

دلایل آسیب و مرگ مغز دندان(پالپ)

  • پوسیدگی شدید و عمیق دندان
  • شکستن دندان و بدون درمان رها کردن آن
  • پر کردن دندان به شیوه ای نامناسب و غیر اصولی که سبب پوسیدگی قسمت زیرین دندان می گردد.
  • نشت کردن پرکردگی دندان مد نظر که دلایل بهره گیری از عصب کشی دندان قیمت مناسب با کیفیتی بالا و تخصصی را ضروری می دارد.

عصب کشی دندان قیمت مناسب

رایج ترین علائم عفونت دندان

مسلما دلایلی سبب گشته که افراد جویای کسب اطلاع از عصب کشی دندان با قیمت مناسب و کیفیت کار اصولی می شوند و یکی از این دلایل علائمی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • تغییر رنگ دندان
  • متورم شدن لثه
  • درد بی دلیل دندان به خصوص درد شبانه آن
  • سیاه شدن رنگ دندان
  • خروج چرک از لثه که سبب نیازمندی فرد به عصب کشی دندان قیمت مناسب و اصولی می گردد.
  • درد دندان به هنگام جویدن مواد غذایی یا نوشیدنی های خنک یا گرم
  • درد غدد لنفاوی موجود در سر و گردن

باید توجه نمود در صورتی که این علائم و نشانه ها در دندان وجود داشت حتما در اولین فرصت به نزد دندانپزشکی مجرب و متخصص مراجعه شود زیرا در صورت بیشتر بودن پوسیدگی دندان، مغز یا پالپ دندان نیز از بین رفته و از دست می رود.

لذا زمانی که پوسیدگی به مغز دندان رسیده باشد درد دندان قطع می شود و برخی به اشتباه تصور می کنند که دندانشان خوب شده ولیکن عفونت دندانی در این هنگام به کانال دندان نیز وارد شده و تا به آنجا گسترش یافته است.

توصیه می گردد کسانی که پیش از این،پر کردگی دندان داشته اند در طی زمان برای بررسی و معاینه دندان خود نزد دندانپزشک بروند زیرا ممکن است این پر کردگی ترک خورده یا از دندان نیز جدا شده باشد بنابراین در این صورت نیاز است که در سریع ترین زمان ممکن به دستان ماهر دندانپزشک متخصص تعویض گردد.

توصیه دیگری که وجود دارد این می باشد که بهتر است افراد به هنگام تجربه درد و ورم نمودن لثه و هر علائم دیگری پس از عصب کشی دندان نیز دوباره به دندانپزشک مراجعه کند و این علائم و دردها را بی اهمیت ندانند.

لذا در بیشتر مواقع پس از گذشت حداقل زمان مورد نیاز پس از عصب کشی (Endodontic therapy)، دندان نباید دچار درد شود ولیکن در صورت وجود درد های مکرر پس از عصب کشی لازم است که در سریع ترین زمان ممکن به دندانپزشک مراجعه کرد.

اگر عفونت دندان بسیار گسترش یافته و عمیق و شدید باشد و نتوان به درمان آن پرداخت،به احتمال زیاد دندان نیاز به کشیده شدن پیدا می کند.

افرادی که به سبب این علائم، دردهایی در دندان و لثه خود دارند می توانند برای معاینه و بررسی اصولی و تخصصی دندان هایشان به عرشیان کلینیک آمده و در صورت نیاز به پر کردن دندان،عصب کشی دندان قیمت مناسب و کیفیت کار بالا نیز بر روی دندان آسیب دیده توسط متخصصان حرفه ای دندانپزشکی عرشیان در تهران اِعمال گردد.

عصب کشی دندان قیمت مناسب

مراحل درمان عصب کشی دندان به شیوه ای اصولی

باید توجه داشت نقش و نتیجه متد درمانی بسیار بر تعرفه عصب کشی دندان قیمت مناسب 1402  موثر می باشد.لذا اگر با تخصص لازم و به صورت اصولی به عصب کشی دندان پرداخته شود دیگر نیازی به نگرانی از هزینه های مازاد بر تعرفه عصب کشی دندان با کیفیت بالا و قیمت مناسب نخواهد بود.

✅ بی حس نمودن دهان به سبب پیشبرد عصب کشی دندان

✅ ایجاد سوراخ در تاج دندان به سبب دسترسی به مغز دندان توسط دندانپزشک متخصص

✅ تخلیه محفظه مغز دندان با بهره گیری از تجهیزات مورد نیاز

✅ تراشیدن و تمیز ساختن دیواره های محفظه مغز دندان یا پالپ به همراه ریشه دندان مخصوصا قسمت نوک ریشه دندانی

✅ پر کردن دندان آسیب دیده با موادی مخصوص پس از پاکسازی دقیق و کامل دندان

✅ مهر و موم کردن پر کردگی دندان بدون تعلل به سبب جلوگیری از نفوذ باکتری، میکروب و هوا به داخل دندان

✅ لذا در انتها عموما روکشی بر روی دندان قرار می گیرد تا فشار زیادی به تاج دندان اصلی وارد نشده و به سبب نصب روکش دندان احتمال شکستگی آن کاهش یابد.

عصب کشی دندان قیمت مناسب

الزامات ضروری پس از عصب کشی دندان قیمت مناسب

بهتر است به نکات لازم بر مراقبت هایی که نیاز است پس از عصب کشی دندان انجام گیرد توجه شود؛ از آنجا که احتمال زیادی وجود دارد که درد های دندانی و لثه به خصوص متورم شدن آن، پس از تمام شدن و از بین رفتن اثر داروی بی حسی برای فرد آزار دهنده باشند بهتر است به نکات پیش رو توجه گردد.

اهمیت به رعایت بهداشت دهان و دندان با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن

با پیشنهاد دندانپزشک از خمیر دندانی مناسب که فلوراید دارد استفاده گردد.

خودداری از جویدن مواد غذایی و هر نوع خوراکی دیگری با دندانی که به تازگی عصب کشی شده است.

مراجعه و یا تماس به دندانپزشک به هنگام ادامه یافتن دردهای دندان و لثه پس از عصب کشی دندان قیمت مناسب

باید توجه داشت حتی اگر کیفیت کار متخصص در عصب کشی دندان نیز بسیار بالا باشد نیاز است که مراجعین در منزل به مراقبت های پس از عصب کشی توجه کرده و به آن ها عمل کنند.

بنابراین بهتر است مراجعین پس از عصب کشی دندان، نکات بیشتری را به سبب جلوگیری از مشکلات احتمالی مثل عفونت دندان پر کرده و..از دندانپزشک متخصص خود جویا شوند.

عصب کشی دندان قیمت مناسب

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه