سفید ترین رنگ لمینت دندان

سفید ترین رنگ لمینت دندان

نصب سفید ترین رنگ لمینت دندان این سوال بسیار در ذهن افراد ایجاد گشته که سفید ترین رنگ لمینت دندان چیست؟ باید اشاره کنیم سفید ترین رنگ لمینت دندان نیز رنگ a1 می باشد. این طیف رنگی نیز از سفید ترین و پرطرفدارترین رنگ های لمینتی بین افراد خصوصا سلبریتی ها می باشد. به رنگ [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

نصب سفید ترین رنگ لمینت دندان

این سوال بسیار در ذهن افراد ایجاد گشته که سفید ترین رنگ لمینت دندان چیست؟ باید اشاره کنیم سفید ترین رنگ لمینت دندان نیز رنگ a1 می باشد.

این طیف رنگی نیز از سفید ترین و پرطرفدارترین رنگ های لمینتی بین افراد خصوصا سلبریتی ها می باشد.

به رنگ لمینت A1 رنگ هالیوودی می گویند که افراد جهت اصلاح طرح لبخند خود نیز از این طیف رنگی بهره مند می گردند چرا که دندان ها به واسطه این رنگ لمینتی بسیار درخشان می شوند.

چه زمانی می توان از رنگ a1 استفاده نمود؟

به طور کل توصیه می گردد افراد زمانی که قصد نصب روکش لمینتی در این نوع طیف رنگی را دارند ترجیحا تمامی دندان های خود را که به هنگام لبخند زدن قابل مشاهده می باشند را لمینت کند.

چرا که این طیف رنگی سفیدتر از دندان های طبیعی می باشد و در صورت مشاهده دندان های لمینتی و طبیعی نیز تفاوت رنگی بین دندان ها کاملا مشهود بوده و جلوه زیبایی برقرار نمی گردد چرا که دندان های لمینتی کاملا طبیعی به نظر می رسند.

تفاوت سفید ترین رنگ لمینت دندان با سایر طیف ها

  • اگر بخواهیم سفید ترین رنگ لمینت دندان یعنی a1 را با a2 مقایسه کنیم باید بیان داریم a2 روشنایی بسیار کمتری از طیف رنگی a1 دارد ولیکن روکش لمینتی a2 طبیعی تر نیز می باشد..
  • چه بسا برخی افراد از آنجا که علاقه دارند سفیدی دندان هایشان بسیار طبیعی به نظر برسد طیف رنگی a3 را برای دندان های خود انتخاب می کنند.
  • اگر بخواهیم تفاوت a2 و a3 را یادآور شویم، خوب است اشاره کنیم که افرادی از طیف رنگی a2 بهره می گیرند که می خواهند تنها یک درجه از دندان های طبیعی نیز دندان روشن تری داشته باشند.
  • چه بسا با تشخیص دندانپزشک نیز برخی افراد فرضا افراد مسن می توانند حتی لمینت با طیف رنگی a4 را بر روی دندان های خود نصب کنند.
  • علاوه بر a1 نیز b1 هم سفید ترین رنگ لمینت دندان محسوب می گردد چه بسا این طیف رنگی نیز تا حدودی روشن تر از A1 بوده و a1 نیز در برابر این طیف رنگی طبیعی تر هم دیده می شود.

می توان جهت نصب روکش لمینتی در هر طیف رنگی و اطلاع از قیمت لمینت دندان با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمود.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه