آیا روکش دندان درد دارد؟

آیا روکش دندان درد دارد؟

آیا روکش دندان درد دارد؟ یا خیر؟ یکی از سوالاتی که در خصوص روکش دندان وجود دارد نیز این است که آیا روکش دندان درد دارد یا خیر به همین سبب قصد داریم اطلاعاتی در این زمینه را بیان داریم. چرا روکش دندان درد دارد؟ بسیار مهم است که روکش دندان توسط دندانپزشک متخصص انجام [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

آیا روکش دندان درد دارد؟ یا خیر؟

یکی از سوالاتی که در خصوص روکش دندان وجود دارد نیز این است که آیا روکش دندان درد دارد یا خیر به همین سبب قصد داریم اطلاعاتی در این زمینه را بیان داریم.

چرا روکش دندان درد دارد؟

بسیار مهم است که روکش دندان توسط دندانپزشک متخصص انجام گیرد چرا که اگر افراد جهت نصب روکش دندان به دندانپزشکی متخصص مراجعه نمایند و نکات مراقبتی پس از روکش دندان را رعایت نمایند پاسخ به سوال آیا روکش دندان درد دارد؟ خیر می گردد.

بنابراین درمی یابیم اگر افراد در زمان مناسب جهت نصب روکش دندان اقدام نکرده و دندانپزشک مورد نظرشان تخصصی در آن نداشته باشد و خودشان هم به نکات بهداشتی توجه نکنند روکش دندان دچار درد بسیار طولانی می گردد.

چه زمان پس از روکش دندان درد ایجاد می گردد؟

نمی توان بروز درد برای همه افراد را در یک زمان دانست چرا که سیستم ایمنی و مقاومت به درد در هر یک از افراد متفاوت می باشد ولیکن به طور کل پس از چند ساعت گذشت از نصب روکش دندان نیز به آرامی دندان ها شروع به درد گرفتن می کنند.

چرا دندانی که روکش می شود تیر می کشد؟

در موارد ذیل ممکن است روکش دندان نیز تیر بکشد:

  • اگر عصب کشی دندان موفق نباشد
  • اگر بیماری های لثه در میان باشد
  • اگر عفونتی در میان باشد
  • اگر فشار بیش از حدی به روکش دندان وارد شود

و..نیز ممکن است روکش دندان دچار درد گردد بنابراین مهم است که دندانپزشک از تخصص بالایی در زمینه نصب روکش دندان برخورد باشد و با دقت بسیار روکش دندانی را بر روی دندان ها نصب نماید.

آیا روکش دندان درد دارد؟

روکش دندان دچار چه دردهایی می شود؟

در روزهای ابتدایی نصب روکش دندان طبیعی است که دندان ها دچار حساسیت شوند ( به سرما و گرما ) و این نیز در طی چند روز اول طبیعی می باشد.

به طور کل روکش دندان ممکن است دچار درد و یا حساسیت شود و غذا خوردن در چند روز اول برای افراد کمی سخت باشد اما جای نگرانی نیست.

لذا مهم است که افراد حتما در رعایت نکات مراقبتی روکش دندان دقت لازم را داشته باشند و به راحتی از کنار این نکات رد نشوند که ممکن است به مرور عدم رعایت مراقبت های بهداشتی به روکش دندان و همچنین دندان های طبیعی افراد صدمه وارد کند.

فرضا مهم است که افراد در طی روز حتما مسواک زده و نخ دندان بکشند.

چه بسا مهم است که پیش از نصب روکش دندان، عکس روکش دندان جلو را در کلینیک دندانپزشکی مورد نظر خود دید تا با اطمینان خاطر از روند و نحوه کاری دندانپزشک نیز دندان ها را روکش نمود.

انواع روکش دندان

سه نوع روکش دندان داریم.

روکش دندان فلزی

این نوع روکش دندانی فلزی می باشد که مقاومت خوبی هم دارد اما تعداد افراد معدودی این نوع روکش را برای خود انتخاب می کنند چرا که ظاهر آن کاملا مشهود بوده و هم رنگ دندان های طبیعی نیست.

روکش دندان تمام سرامیکی

در اکثر مواقع انتخاب افراد روکش دندان تمام سرامیکی می باشد چرا که هم رنگ دندان های طبیعی بوده و مقاومت بالایی را هم در بر دارد.

روکش دندان فلزسزامیک

این نوع روکش دندان هم از فلز و هم سرامیک تشکیل شده که هم رنگ دندان های طبیعی است اما مقاومت آن به اندازه مقاومت و استحکام روکش تمام سرامیکی نمی باشد.

انواع روکش ها با یکدیگر فرق دارند و اکثر افراد ترجیح می دهند که روکش های تمام سرامیکی مثل روکش زیرکونیا را بر روی دندان خود نصب کنند چرا که هم می تواند زیبایی بسیاری را برقرار سازد و هم به خوبی مشکل دندانی را برطرف سازد.همچنین مقاومت بالایی هم دارند.

بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

از آنجا که دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی عرشیان از تخصص بالایی برخوردار هستند و تجربه کاری و مهارت بالایی نیز دارند می توانیم عرشیان کلینیک را یکی از بهترین کلینیک های نصب روکش دندان نام ببریم.

تمامی خدمات دندانپزشکی این کلینیک با تضمین کیفیت و قیمت انجام شده و از بالاترین سطح مواد دندانی استفاده می گردد..

مزایای بهره مندی از خدمات عرشیان کلینیک

  • تضمین کیفیت خدمات
  • تضمین قیمت خدمات
  • باکیفیت ترین مواد دندانی
  • تخصص بالا در ارائه خدمات
  • امکان پرداخت قسطی ( نیاز است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل گردد )

و..که تا به امروز سبب رضایت خاطر تمامی مراجعین عرشیان کلینیک گردیده است.

تنها کافیست جهت بهره مندی از خدمات روکش دندان با شماره درج شده تماس حاصل گردد و اطلاعات لازم و تخصصی در خصوص سوال آیا روکش دندان درد دارد؟ یا خیر را به طور کاملا دقیق از سوی کارشناسان عرشیان کلینیک دریافت نمود.

می توان جهت کسب اطلاع از هزینه روکش دندان بر روی لینک کلیک نمود و هر آنچه که در خصوص روکش دندان نیاز است بدانید را مطالعه نموده و یا جهت رفع ابهام یا پاسخ به سوالات خود نیز با کارشناسان عرشیان کلینیک تماس حاصل نمایید.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه