کجا کامپوزیت کنم؟

کجا کامپوزیت کنم؟

کجا کامپوزیت کنم؟ و چرا؟ یکی از سوالاتی که بین متقاضیان نصب روکش کامپوزیتی ایجاد می گردد این است که دندان هایم را کجا کامپوزیت کنم؟ به همین سبب قصد داریم به عرشیان کلینیک یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران اشاره کنیم که می تواند اولین انتخاب هر یک از افراد جهت نصب روکش [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

کجا کامپوزیت کنم؟ و چرا؟

یکی از سوالاتی که بین متقاضیان نصب روکش کامپوزیتی ایجاد می گردد این است که دندان هایم را کجا کامپوزیت کنم؟

به همین سبب قصد داریم به عرشیان کلینیک یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران اشاره کنیم که می تواند اولین انتخاب هر یک از افراد جهت نصب روکش کامپوزیتی باشد.

کجا کامپوزیت کنم؟

مزایای نصب روکش کامپوزیت در عرشیان کلینیک

کلینیک دندانپزشکی عرشیان یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی جهت نصب روکش کامپوزیتی می باشد چرا که دارای مزایای ذیل می باشد:

  • ضمانت یکساله خدمات دندانپزشکی
  • بهره گیری از باکیفیت ترین مواد دندانی
  • امکان اقساط بلند مدت
  • تضمین کیفیت خدمات
  • کادر مجرب
  • مشاوره رایگان
  • و..

ضمانت یکساله خدمات دندانپزشکی

تمامی خدمات دندانپزشکی از جمله نصب روکش کامپوزیت ونیر و..همگی تا یک سال از سوی کلینیک دندانپزشکی عرشیان تضمین می گردد.

بهره گیری از باکیفیت ترین مواد دندانی

از آنجا که جهت نصب روکش کامپوزیتی مهم است که مواد دندانی دارای کیفیت بالایی باشند عرشیان کلینیک از باکیفیت ترین مواد دندانی جهت نصب روکش کامپوزیتی بهره می گیرد..

این نیز سبب می گردد ماندگاری روکش کامپوزیتی به مرور افزایش یافته و مقاومت کامپوزیت ونیر هم بیشتر گردد.

امکان اقساط بلند مدت

هزینه تمامی خدمات دندانپزشکی در عرشیان کلینیک را می توان به صورت شرایط اقساطی نیز پرداخت نمود..لذا می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر با عرشیان کلینیک تماس حاصل نموده و از شرایط اقساطی کلینیک دندانپزشکی عرشیان مطلع گردید.

تضمین کیفیت خدمات

همانطور که پیشتر بیان گردید عرشیان کلینیک کیفیت تمامی خدمات دندانپزشکی خود اعم از روکش کامپوزیتی را تضمین می نماید چرا که فرضا جهت نصب روکش کامپوزیتی از بهترین متد و باکیفیت ترین مواد دندانی بهره می گیرد و به همین سبب روکش کامپوزیتی به زیباترین شکل ممکن با بالاترین سطح کیفیت نصب می گردد..

بنابراین در پاسخ به سوال کجا کامپوزیت کنم؟ باید بیان داریم که عرشیان کلینیک یکی از بهترین انتختاب ها جهت نصب روکش می باشد چرا که با تضمین کیفیت نصب کامپوزیت، این اطمینان را به افراد داده است که روکش کامپوزیتی به مشکل نخورده و بهترین کیفیت ممکن را دارا می باشد.

تضمین قیمت خدمات

عرشیان کلینیک سعی نموده است قیمت تمامی خدمات دندانی خود اعم از نصب روکش کامپوزیت ونیر را در مناسب ترین میزان از مراجعین دریافت نماید به همین سبب میزان قیمت خدمات دندانپزشکی را هم تضمین نموده است.

کادر مجرب

مهم است که نصب روکش کامپوزیت ونیر و یا حتی لمینت سرامیکی و سایر خدمات دندانی نیز توسط دندانپزشکان متخصص و مجرب انجام گیرد از این رو مجرب ترین و حرفه ای ترین متخصصین جهت نصب روکش کامپوزیتی در عرشیان کلینیک مشغول به کار می باشند.

بنابراین افرادی که قصد نصب روکش کامپوزیتی را دارند می توانند با اطمینان بر تخصص و مهارت دندانپزشکان در عرشیان کلینیک، به نصب روکش کامپوزیتی بپردازند.

مشاوره رایگان

افراد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نصب روکش کامپوزیتی و سایر خدمات دندانی نیز با عرشیان کلینیک تماس حاصل نموده و ابهامات و سوالات خویش را از پرسنل متخصص کلینیک جویا شوند.

از دیگر مزیت های بهره مندی از خدمات دندانی عرشیان کلینیک عبارتند از:

معاینه و مشاوره پیش از نصب روکش کامپوزیت

متخصصین عرشیان کلینیک پیش از نصب روکش کامپوزیتی به معاینه و بررسی سلامت دندان ها می پردازند..

از جمله بررسی های دندانپزشکان در عرشیان کلینیک:

  • عدم پوسیدگی دندان ها
  • عدم جرم بر روی دندان ها
  • عدم التهاب و تورم لثه ها
  • سلامت مینای دندان
  • میزان شدت مشکلات دندانی

1.عدم پوسیدگی دندان ها

بسیار مهم است که جهت نصب روکش کامپوزیتی دندان ها دچار پوسیدگی نباشند چرا که پس از نصب روکش، دندان ها آسیب دیده و دهان حتی بوی نامطلوبی به خود می گیرد بنابراین مهم است پیش از نصب روکش کامپوزیت ونیر در صورت بروز پوسیدگی حتما به درمان مشکل پرداخت.

2.عدم جرم بر روی دندان ها

می دانیم که اگر جرم ها به مدت زمان طولانی بر روی دندان ها قرار گیرند به مرور ممکن است دندان ها دچار پوسیدگی شوند بنابراین اگر پیش از نصب روکش کامپوزیتی بر روی دندان ها جرم قرار داشت نیاز است که دندان ها حتما جرم گیری شوند.

3.عدم التهاب و تورم لثه ها

از جمله مزایای مراجعه به عرشیان کلینیک این است که متخصصین عرشیان کلینیک پیش از نصب روکش کامپوزیت ونیر، به بررسی سلامت دندان ها و لثه ها می پردازند.

اگر لثه ها از سلامت کافی برخوردار نباشند و ملتهب و متورم باشند پس از نصب روکش کامپوزیتی نیز به لثه ها فشار آمده و دچار خونریزی می شوند و مشکلات لثه نیز شدیدتر می گردد.

4.سلامت مینای دندان

گاهی اوقات جهت نصب روکش کامپوزیتی نیاز است که مینای دندان تراشیده شود تا روکش کامپوزیتی به خوبی بر روی دندان ها قرر گیرد بنابراین مهم است که مینای دندان ضعیف نباشد..

از جمله نشانگان ضعیف بودن مینای دندان عبارتند از:

  • زردی دندان ها با وجود رسیدگی به بهداشت دهانی
  • شکستن دندان ها
  • و..

به طور کل جهت نصب روکش کامپوزیت مهم است که مینای دندان سالم باشد تا روکش کامپوزیتی به خوبی بر روی دندان قرار گیرد و مقاومت خود را از دست نداده و دچار مشکل نگردد.

5.میزان شدت مشکلات دندانی

برخی افراد علاوه بر سفید ساختن دندان ها قصد دارند با نصب روکش کامپوزیتی عیوب دندانی شان را رفع سازند..

از آنجایی که اگر میزان مشکلات دندانی بیش از حد باشند نمی توان با روکش کامپوزیتی به اصلاح عیوب پرداخت دکتر دندانپزشک به بررسی میزان شدت عیوب دندان ها می پردازد..

از جمله عیوب دندانی قابل اصلاح با روکش کامپوزیتی عبارتند از:

  • فاصله میان دندان ها
  • کوتاهی و بلندی دندان ها
  • برجستگی و بیرون زدگی دندان ها
  • لبخند لثه ای
  • و..

لذا فرضا اگر میزان فاصله بین دندان ها به حدی باشد که نتوان با نصب روکش کامپوزیتی به رفع آن پرداخت دندانپزشکان عرشیان کلینیک مناسب ترین روش جایگزین را به مراجعین پیشنهاد می سازند فرضا ارتودنسی که توسط کادر مجرب کلینیک با تخصص بسیار بالا انجام می گیرد.

و..

بنابراین افراد می توانند در هر زمان که قصد نصب روکش کامپوزیت ونیر را داشتند با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمایند و میزان قیمت نصب روکش کامپوزیتی را از پرسنل متخصص کلینیک جویا شوند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه