قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی

قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی

قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی 1402 چقدر است؟ از آنجایی که نصب ونیرهای کامپوزیتی در عصر امروز بسیار افزایش یافته و علاقمندان به کاشت کامپوزیت های دندانی به مراتب و همه روزه بیشتر از قبل می شوند سوالی که برای افراد پیش از نصب ونیر کامپوزیتی ایجاد می گردد، این است که قیمت کامپوزیت [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی 1402 چقدر است؟

از آنجایی که نصب ونیرهای کامپوزیتی در عصر امروز بسیار افزایش یافته و علاقمندان به کاشت کامپوزیت های دندانی به مراتب و همه روزه بیشتر از قبل می شوند سوالی که برای افراد پیش از نصب ونیر کامپوزیتی ایجاد می گردد، این است که قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی چند است؟

شما برای انجام کامپوزیت دندان اول از همه باید طرح لبخند دندان خود را برای مشاوران ما ارسال کنید تا بررسی شود طرح درمان شما به چه نحوی است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد کامپوزیت دندان طرح لبخند کلیک کنید

به همین سبب قصد داریم در ادامه به بررسی قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی بپردازیم و اشاراتی در اینباره و عوامل موثر بر قیمت هر واحد ونیر کامپوزیتی نیز داشته باشیم.

بررسی میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی با لمینت سرامیکی

بهتر است که بگوییم قیمت ونیر سرامیکی با قیمت لمینت سرامیکی متفاوت است. یکی از برترین مزیت های کاشت کامپوزیت نیز هزینه آن می باشد. قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی نیز از قیمت لمینت سرامیکی ارزان تر و به صرفه تر می باشد که ما در مقاله قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1402 دلیل این اختلاف قیمت را توضیح دادیم.
افراد می توانند با خیال راحت به نصب کامپوزیت ونیر بپردازند و از زیبایی های لبخند خویش لذت ببرند.

لذا جالب توجه است کامپوزیت ونیر در کلینیک دندانپزشکی عرشیان با وجود نصب بهترین و با کیفیت ترین برند های کامپوزیت سرامیکی، کاشت در بالاترین سطح کیفیت نیز در مناسب ترین قیمت ممکن به انجام می رسد و افراد می توانند جهت کامپوزیت دندان های خود نیز با عرشیان کلینیک تماس حاصل نموده و پس از تعیین وقت مراجعه حضوری به دندانپزشکی عرشیان مراجعه نمایند.

هزینه لمینت دندان کلینیک عرشیان - 1403

خدماتلابراتور ۱لابراتور ۲
🔹 لمینت6/500/0008/500/000

قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی

عوامل موثر بر قیمت ونیر کامپوزیتی 1402

قیمت هر واحد ونیر سرامیکی در هر روز متغیر می باشد و ممکن است تعرفه و قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی نیز به مراتب بالا و پایین گردد.

لذا باید توجه داشت عوامل متعددی بر قیمت نهایی ونیر کامپوزیتی موثر است که در ادامه قصد داریم به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کنیم.

  • تعداد دندان های مورد نظر
  • برند کامپوزیت
  • درجه رنگی کامپوزیت ونیر
  • کیفیت مواد کاشت کامپوزیت دندانی
  • مهارت و تخصص دندانپزشک
  • هزینه های جانبی پیش از کامپوزیت
  • منطقه جغرافیایی کلینیک دندانپزشکی

نمونه فیلم های نمونه کار کامپوزیت دندان سرامیکی

کامپوزیت سرامیکی دندان

دندان های کامپوزیتی

میزان تعداد دندان های مورد نظر جهت کاشت کامپوزیت ونیر نیز می تواند تاثیر بسیاری بر میزان هزینه و قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی 1402 داشته باشد.

هر چه تعداد دندان های کمتری صرفا تنها دندان های جلو کامپوزیت شوند میزان هزینه و قیمت کامپوزیت دندان جلو به مراتب کمتر از میزان قیمت ونیر کامپوزیتی بر کل ردیف دندان ها می باشد.

بنابراین نمی توان از اهمیت تعداد دندان های مورد نظر جهت کاشت کامپوزیت ونیر چشم پوشی کرد.

برند کامپوزیتی

نوع و برند کامپوزیت دندان بسیار می تواند بر قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی و تعرفه هر واحد ونیر سرامیکی موثر باشد. لذا هر چه برند کامپوزیتی دارای کیفیت بالاتری باشد بر میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی تاثیرگذار خواهد بود.

بهترین برند کامپوزیت سرامیکی که شاین خیلی جذابی به دندان شما میدهد کامپوزیت دندان آی پی اس ساخت کشور لیختن اشتاین است که میتوانید با پایینترین قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی و با بالاترین کیفیت در کلینیک دندانپزشکی عرشیان تهیه کنید.

فرضا در ادامه به برخی از برندهای کامپوزیتی اشاره می کنیم که هر یک به میزان متفاوتی بر قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی موثر می باشند..

برندهایی مثل:

بنابراین هر یک از این برندها تاثیرات متعددی بر میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی دارند.

قیمت کامپوزیت دندان سرامیکی

درجه رنگی کامپوزیت ونیر سرامیکی

شاید جالب باشد که بیان داریم طیف و درجات رنگی کامپوزیت هم بر میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی تاثیرگذار می باشد.

لذا یکی از مزیت های بزرگ نصب کامپوزیت دندانی، متنوع بودن درجه رنگی کامپوزیت دندانی می باشد و افراد می توانند به سبب این مزیت مطابق با سلیقه خویش و تناسب رنگ کامپوزیت با چهره شان به نصب کامپوزیت بپردازند.

فرضا در ادامه به برخی از طیف های رنگی کامپوزیت دندانی اشاره می نماییم.

که هر یک از این برندها و دیگر برندهایی که به آن ها اشاره نشد نیز تاثیرات بسیاری بر میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی دارند که میتوانید نمونه رنگ ها را به صورت کامل در مقاله کاتالوگ رنگ کامپوزیت مشاهده کنید.
.لذا منظور از طیف رنگی، میزان روشنی و شفافیت کامپوزیت می باشد، برخی طبیعی و برخی میزان شفافیت بالایی دارند و انتخاب میان این دو به سلیقه زیباجو و نظر دکتر است.

کیفیت مواد کاشت

دندانپزشک متخصص و مجرب جهت کاشت کامپوزیت دندان از بهترین مواد کاشت کامپوزیت بهره می گیرد و این نیز سبب می گردد میزان کیفیت کاشت بالاتر گشته و به مراتب بر میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی هم موثر باشد.

ولیکن گاهی برخی دندانپزشکان که در حوزه کاشت کامپوزیت تخصص ندارند ولیکن به نصب این روکش بر روی دندان ها می پردازند از مواد کاشت کامپوزیت با کیفیت کمتری استفاده می نمایند که سبب می گردد میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی در انتها بسیار کم باشد و این نیز برای افراد تعجب برانگیز گردد.

باید توجه داشت زمانی که افراد به نصب کامپوزیت در نزد دندانپزشکانی غیر متخصص بر کاشت کامپوزیت می پردازند ممکن است در طی زمان با بروز مشکلات متعدد دندانی نظیر پوسیدگی دندان ها یا بد بویی، تورم و التهاب لثه و..متوجه میزان کیفیت پایین روکش کامپوزیتی خود گردند که این نیز می تواند سبب گردد میزان هزینه های دیگری جهت ترمیم دندان های طبیعی و کامپوزیتی نیاز باشد که بر میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی هم تاثیرگذار است. در مقاله بوی بد دهان بعد از کامپوزیت نیز این موضوع را به صورت کامل بررسی کردیم.

تخصص دندانپزشک

هر چه میزان مهارت و تخصص و نیز تجربه دکتر دندانپزشک از کاشت کامپوزیت ونیر بیشتر باشد میزان تعرفه و قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی 1402 هم بیشتر می گردد زیرا دندانپزشک متخصص و مجرب با بهره گیری از به روزترین متد درمانی و کاشت و نیز بهترین مواد کاشت کامپوزیت به نصب این روکش بر روی دندان ها می پردازد.

در صورتی که میزان مهارت دندانپزشک جهت کاشت این روکش کم باشد و نیز وی تخصصی در این زمینه نداشته باشد میزان هزینه کاشت کامپوزیت به مراتب کمتر خواهد بود.

بنابراین:

میزان تخصص دندانپزشک بسیار بر قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی موثر است ولیکن باید توصیه کنیم بهره مندی از خدمات کاشت دکتر دندانپزشک متخصص نیز به مراتب بسیار پر سود تر و مطمئن تر می باشد..

زیرا دندانپزشک متخصص با ارائه با کیفیت ترین خدمات دندانی و بررسی نهایی عوامل موثر بر میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی و تعرفه ونیر سرامیکی به دریافت مناسب ترین قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی از مراجعین می پردازد به همین سبب مهم است که جهت افزایش زیبایی و نیز حفظ سلامت دندان های طبیعی دندان ها نزد دکتر دندانپزشک متخصص کاشت گردد.

قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی

هزینه های جانبی پیش از کاشت کامپوزیت

جالب توجه است که افراد پیش از نصب روکش کامپوزیتی میزان هزینه های متعددی هم دارند که با احتساب این هزینه ها میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی به مراتب متغیر می گردد. بنابراین لازم دانستیم به برخی از این هزینه های جانبی موثر بر قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی هر واحد  اشاره نماییم.

  • تهیه عکس و عکس برداری از دندان ها
  • مشاوره و معاینه دندان ها پیش از نصب که در کلینیک دندانپزشکی عرشیان رایگان میباشد.
  • عملیات درمانی قبل از دریافت قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی
  • و….

عکسبرداری

نیاز است پیش از کاشت کامپوزیت ونیر از دندان های طبیعی عکس گرفته شود تا در جلسه معاینه پیش از کاشت در صورت وجود هرگونه خرابی و مشکل که بر فرایند نصب کامپوزیت خلل ایجاد می نماید به برطرف نمودن آن پرداخته و سپس به نصب کامپوزیت پرداخت.

معاینه و مشاوره

دندانپزشک متخصص و مجرب همیشه پیش از کاشت کامپوزیت دندانی و دریافت قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی به معاینه دندان های طبیعی افراد می پردازد. زیرا گاهی نیاز است به سبب وجود برخی مشکلات ابتدا به درمان و برطرف نمودن آن ها پرداخته و سپس ونیر کامپوزیتی بر روی دندان ها نصب گردد.

مشکلاتی اعم از:

  • پوسیدگی دندان ها
  • التهاب و تورم لثه
  • نیاز به ارتودنسی به سبب ناهماهنگی شدید دندان ها با هم و نا مرتب بودن، عقب و جلو بودن فک دندانی با شدت زیاد و..
  • نیاز به جرم گیری پیش از کاشت کامپوزیت
  • دندان قروچه

و..

لذا باید توجه داشت مهم است افراد به این مشکلات و حتی دیگر مشکلات دندانی که می تواند بر نصب روکش کامپوزیتی خلل وارد کند توجه نموده و پیش از کاشت به درمان آن ها بپردازند..در صورتی که اگر مشکلاتی اعم از التهاب و تورم لثه یا دندان قروچه  و..حتی با درمان تخصصی هم بهبود نیابند افراد نمی توانند به کاشت کامپوزیت دندان های خود بپردازند.

زیرا به سبب التهاب و تورم لثه زمانی که روکش کامپوزیتی بر روی دندان قرار گیرد فشار زیادی به لثه های متورم و ملتهب وارد نموده و سبب خونریزی و مشکلات متعدد لثه می گردد.

به سبب وجود مشکل دندان قروچه ممکن است میزان مقاومت و ماندگاری کامپوزیت به مراتب کمتر و ضعیف تر شده و سبب بروز مشکلات متعدد دیگر و آسیب به دندان ها ی طبیعی گردد.

منطقه جغرافیایی

هر چه دندانپزشکی در منطقه ای شلوغ تر و به طور کل مرکز شهر قرار داشته باشد میزان هزینه و قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی در این کلینیک به مراتب متفاوت و بیشتر از دندانپزشکی در اطراف شهرهای شلوغ و اماکن خلوت می باشد.

بنابراین میزان قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی با احتساب تاثیر منطقه جغرافیایی هم متغیر می باشد و هزینه ثابتی را نمی توان بیان نمود.

لذا افراد می توانند جهت کاشت کامپوزیت ونیر سرامیکی که در عرشیان کلینیک با به روزترین متد کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب و نیز با کیفیت ترین مواد کاشت به انجام می رسد با ضمانت کیفیت و قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی با دندانپزشکی عرشیان تماس حاصل نمایند و از زیبایی دندان های کامپوزیتی و نیز سلامت دندان های طبیعی خود لذت ببرند.

قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی

سوالات متداول کامپوزیت ونیر سرامیکی

آیا قیمت کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما مناسب است؟1402/12/19 7:53:31

بله ،به دلیل محدودیت تنوع رنگی در ایران دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر برند های دیگر دارد. اما با توجه به کیفیت و ویژگی‌های آن، معمولاً به عنوان یک گزینه با ارزش در نظر گرفته می‌شود.

چه افرادی باید از کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما استفاده کنند؟1402/12/19 7:51:34

افرادی که به دنبال ترمیمات دندان با کیفیت بالا، تطابق با رنگ طبیعی دندان‌ها، و استحکام و مقاومت هستند، می‌توانند از کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما استفاده کنند.

چه ویژگی‌هایی در کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما وجود دارد؟1402/12/19 7:49:36

کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما دارای ویژگی‌هایی همچون کیفیت بالا، تطابق با رنگ طبیعی دندان‌ها، استحکام و مقاومت، و استفاده از فناوری‌های پیشرفته است.

کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما چیست؟1402/12/19 7:48:53

کامپوزیت دندان ژاپنی توکویاما یک نوع ماده ترمیمی است که برای دندان آسیب دیده استفاده می‌شود. این کامپوزیت‌ها از مواد با کیفیت بالا و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شوند.

آیا استفاده از فلوراید برای دندان‌های کامپوزیتی مفید است؟1402/12/9 12:45:21

بله، استفاده از محصولات حاوی فلوراید می‌تواند به تقویت ساختار دندان‌های کامپوزیتی و جلوگیری از پوسیدگی آنها کمک کند. از طریق استفاده از خمیر دندان و محلول‌های نظافت دهانی حاوی فلوئوراید، می‌توانید سلامت دندان‌های خود را حفظ کنید.

آیا تمیزی دندان‌های کامپوزیتی مثل دندان‌های طبیعی مهم است؟1402/12/9 12:35:00
 بله، تمیزی دندان‌های کامپوزیت همانند دندان‌های طبیعی بسیار اهمیت دارد. شستشوی منظم، استفاده از نخ دندان و بازدیدهای منظم از دندانپزشک می‌تواند به حفظ سلامت دندان‌های کامپوزیت کمک کند.
چگونه می‌توانم از پوسیدگی در دندان‌های کامپوزیتی جلوگیری کنم ؟‌1402/12/9 11:08:40

مراقبت منظم و ویزیت منظم دندان‌هایتان توسط دندانپزشک بسیار مهم است. همچنین اجتناب از منافذ و شکستگی‌ها، تمیز کردن منظم دندان‌ها و استفاده از محصولات بهداشت دهان مناسب می‌تواند به جلوگیری از پوسیدگی کمک کند.

آیا کامپوزیت‌های دندانی باعث ایجاد پوسیدگی می‌شوند؟1402/12/9 11:02:14

به طور مستقیم نه. اما اگر منافذ یا شکستگی‌ها در محل اتصال آنها به دندان رخ دهد، ممکن است باعث ورود باکتری‌ها و پوسیدگی شوند.

آیا استفاده از کامپوزیت‌های دندان می‌تواند پوسیدگی را تسریع کند؟1402/12/9 11:00:55

خیر. کامپوزیت‌های دندانی معمولاً به حفظ دندان‌ها کمک می‌کنند و باعث مقاومت در برابر پوسیدگی می‌شوند.

هدف از کاشت کامپوزیت دندانی چیست؟1402/10/19 23:40:51

زیباسازی طرح لبخند.کج نبودن و یکدست شدن دندان ها.سفید و درخشندگی.برطرف شدن فاصله دندانی.برطرف شدن زردی و لکه دندان ها و..

قیمت کامپوزیت دندان سال 1402 چقدر است؟1402/10/19 23:40:16

لیست هزینه و قیمت کامپوزیت دندان سال 1402 در ابتدای محتوا ارائه شده است.

کاشت کامپوزیت دندان نیاز به مراقب خاصی دارد؟1402/10/19 19:38:26

بله تمامی روش های زیبایی دندان نیازمند مراقبت های پس از کاشت و قرار گیری بر روی دندان ها هستند لذا افراد باید به بهداشت دهان و دندان هایشان اهمیت داده و مسواک زدن را فراموش نکنند.بهتر است خوردن مواد غذایی رنگ و نوشیدنی های گازدار،رنگی و الکلی به حداقل برسد و از استعمال دخانیات و مصرف سیگار دوری نمود.افراد باید هر چند وقت یکبار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه و دندان های کامپوزیتی اش را به متخصص خود نشان دهد.همچنین لازم است پس از کاشت کامپوزیت افراد حتما از متخصص جویای نکات ضروری پس از کاشت کامپوزیت شوند.

معایب کامپوزیت دندان چیست؟1402/10/3 19:48:58

کامپوزیت دندان نسبت به سایر مواد ترمیمی دندان مانند سرامیک، استحکام کمتری دارد. همچنین، کامپوزیت دندان ممکن است در اثر ضربه یا فشار شدید آسیب ببیند.

مراقبت از کامپوزیت دندان چگونه است؟1402/10/3 19:48:09

برای حفظ سلامت و طول عمر کامپوزیت دندان باید از دندان‌های خود به طور صحیح مراقبت کنید. این مراقبت‌ها شامل مسواک زدن دو بار در روز، استفاده از نخ دندان یک بار در روز و مراجعه منظم به دندانپزشک برای معاینه و جرم گیری دندان‌ها می‌شود.

چگونه کامپوزیت ونیر در دندان‌ها قرار می‌گیرد؟1402/10/3 19:47:20

قرار دادن کامپوزیت ونیر در دندان‌ها یک فرآیند چند مرحله ای است که در مطب دندانپزشک انجام می‌شود. در این فرآیند، دندانپزشک ابتدا دندان‌ها را تمیز و آماده می‌کند. سپس، کامپوزیت را به شکل دندان‌های بیمار در می‌آورد و آن را روی دندان‌ها قرار می‌دهد. در نهایت، کامپوزیت را با استفاده از نور ماوراء بنفش سخت می‌کند.

طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است؟1402/10/3 19:46:35

طول عمر کامپوزیت دندان به عوامل مختلفی مانند نوع کامپوزیت، نحوه مراقبت از دندان‌ها و میزان آسیب دندان بستگی دارد. به طور کلی، طول عمر کامپوزیت دندان بین ۵ تا ۱۰ سال است.

کامپوزیت ونیرها چه کاربردی دارند؟1402/10/3 19:45:56

کامپوزیت ونیرها برای بهبود ظاهر دندان‌ها استفاده می‌شوند. این ونیرها می‌توانند برای پوشاندن لکه‌ها، ترک‌ها و ناهنجاری‌های دندانی استفاده شوند. کامپوزیت ونیرها همچنین می‌توانند برای تغییر رنگ دندان‌ها یا ایجاد لبخندی زیباتر استفاده شوند.

چگونه کامپوزیت انتخاب می‌شود؟1402/10/3 19:45:02

انتخاب کامپوزیت دندان به عوامل مختلفی مانند نوع مشکل دندانی، میزان آسیب دندان و نیازهای بیمار بستگی دارد. دندانپزشک با توجه به این عوامل کامپوزیت مناسب را انتخاب می‌کند.

کامپوزیت دندان چیست؟1402/10/3 19:44:14

کامپوزیت دندان یک ماده ترمیمی دندان است که از ترکیبی از رزین، فیلر و رنگدانه ساخته می‌شود. این ماده به شکل خمیری است و دندانپزشک آن را روی دندان قرار می‌دهد و با استفاده از نور ماوراء بنفش سخت می‌کند. کامپوزیت دندان برای ترمیم انواع مشکلات دندانی مانند پر کردن دندان، ترمیم شکستگی دندان و ونیر دندان استفاده می‌شود.

حداقل عمر و ماندگاری کامپوزیت دندان چند سال است؟1402/9/19 20:21:25

حداقل دوام و ماندگاری کامپوزیت دندان حداقل 5 و حداکثر 7 سال می باشد.البته این میزان ماندگاری در نهایت به رعایت بهداشت دهان و دندان و نگهداری های لازم پس از کاشت کامپوزیت دندان بستگی دارد.توصیه می گردد افراد نکات لازم برای نگهداری از دندان های کامپوزیتی را از دندانپزشک متخصص خود جویا شوند.

روکش کامپوزیت دندان را می توان پس از چند سال برداشت؟1402/9/19 1:07:03

بله کامپوزیت دندان به سبب عدم تراش مینای دندان مگر در مواقع خاص از قابلیت برداشت برخوردار است و افراد می توانند هر زمان که بخواهند روکش کامپوزیتی را از روی دندان هایشان برداشته و خارج کنند.

هزینه کامپوزیت دندان چقدر است؟1402/9/19 1:06:30

هزینه نهایی کامپوزیت دندان به عوامل متعددی بستگی دارد که در محتوا به طور کامل به آن ها اشاره شده است لذا افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با عرشیان کلینیک تماس حاصل کنند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه

Go to Top