کامپوزیت دندان قیمت مناسب

کامپوزیت دندان قیمت مناسب

کامپوزیت دندان قیمت مناسب و باکیفیت ( 1402 ) کامپوزیت دندان که با قیمت و کیفیتی مناسب نصب گردد از برترین مزیت های یک دندانپزشکی می باشد لذا امروزه در برخی کلینیک ها کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب که با کیفیتی بالا و بی نظیر بسیار رایج گشته که یکی از بهترین این [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

کامپوزیت دندان قیمت مناسب و باکیفیت ( 1402 )

کامپوزیت دندان که با قیمت و کیفیتی مناسب نصب گردد از برترین مزیت های یک دندانپزشکی می باشد لذا امروزه در برخی کلینیک ها کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب که با کیفیتی بالا و بی نظیر بسیار رایج گشته که یکی از بهترین این کلینیک ها در این زمینه دندانپزشکی عرشیان می باشد.

کامپوزیت دندان قیمت مناسب 1402 در تهران اگر در کلینیک های معتبر به همراه متخصصان توانمندی مثل عرشیان کلینیک کاشت شود از زیباترین و سالم ترین دندان های کامپوزیتی محسوب می گردد.لذا مهم ترین آیتم ها برای کاشت کامپوزیتی باکیفیت بهره گیری از مواد کاشت مرغوب و تخصص و مهارت دستان دندانپزشک می باشد.

حال برای اینکه بدانیم چه آیتم هایی سبب می گردد قیمت کامپوزیت دندان بالا و پایین گردد باید از این عوامل آگاه باشیم.پس برای شناخت این عوامل سری به ادامه مطالب بزنید.

کامپوزیت دندان قیمت مناسب

آیتم های تاثیرگذار بر کامپوزیت دندان قیمت مناسب

آیتم های متعددی برای اینکه بگوییم قیمت کامپوزیت دندان به آن ها وابسته است وجود دارند.

  • تعداد دندان های تعیین شده برای کاشت کامپوزیت دندان
  • کیفیت مواد کاشت کامپوزیت دندان یکی از اساسی ترین آیتم های موثر بر کامپوزیت دندان قیمت مناسب
  • تخصص و مهارت دست دندانپزشک
  • طیف های رنگی کاشت کامپوزیت دندان
  • منطقه کلینیک دندانپزشکی به جهت کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب

حال برای آنکه بتوان از علت تاثیرگذاری هر یک از این آیتم ها بر کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب آگاه شد باید به بررسی هر یک از این عوامل پرداخت.

تعداد دندان های کامپوزیتی

اگر فردی بخواهد کامپوزیت کردن دندان هایش با قیمتی مناسب به اتمام برسد مسلما تعداد دندان های کمتری را کامپوزیت می کند.فرض مثال می تواند تنها ردیف بالای دندان هایش که بیشتر به هنگام لبخند نمایان می گردد را کامپوزیت کند و از کامپوزیت کردن دندان های پایینی خود اجتناب کند زیرا کامپوزیت کردن دندان های هر دو فک هزینه و تعرفه بیشتری را می طلبد.

پس تعداد دندان ها در کامپوزیت دندان قیمت مناسب بسیار تاثیرگذار است ولیکن قیمت نهایی کامپوزیت که مناسب و در عین حال باکیفیت باشد تنها به این عامل وابسته نمی باشد.

کیفیت مواد کاشت

همه چیز یک روکش کامپوزیتی به مواد کاشت آن ختم می شود.مواد کاشت کامپوزیت اگر باکیفیت باشد دندان از هر جهات سالم خواهد بود ولیکن اگر کیفیت مواد کاشت تعریف آن چنانی نداشته و از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد هزینه ای خیلی ارزان خواهد داشت و برای دندان ها خطرناک محسوب می گردد.

متخصصان حرفه ای و کلینیک های دندانپزشکی معتبر نیز برای کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب هیچگاه از چنین مواد کاشت بی کیفیتی استفاده نمی کنند و هزینه ای ارزان تر از ارزان را برای این مواد در نظر نمی گیرند زیرا مواد کاشت کامپوزیت دندانی که باکیفیت و مرغوب باشد هزینه و تعرفه بسیار ارزانی نداشته و این را نیز دیگر همه می دانند.

باید بگوییم کلینیک دندانپزشکی عرشیان که از معتبرترین کلینیک های کاشت کامپوزیت دندان و هر نوع خدمات دندانی می باشد نیز..

با استفاده از بهترین مواد کاشت کامپوزیت و اهمیت بسیار به حفظ سلامت دندان های مراجعین خود به کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب می پردازد که نتیجه ای بی نظیر و مورد پسند را برای مراجعین به ارمغان می آورد.

کلینیک عرشیان همیشه در تلاش است با بهره مندی از بهترین متد روز و باکیفیت ترین مواد کاشت کامپوزیتی که علاوه بر زیبایی سلامت دندان های مراجعین را حفظ کند لبخندهایی درخشان را بر لب های مراجعین خود بنشاند که تا امروز هم لبخند رضایت افراد بی شماری را به خود اختصاص داده است.

تاثیر تخصص و مهارت دندانپزشک

پیش تر با صحبت هایمان دریافتیم که قیمت ارزان و مناسب تا حد زیادی از قیمت بسیار ارزان و رایگان متفاوت می باشد و نباید کامپوزیت دندان قیمت مناسب و ارزان را با کامپوزیت دندان رایگان یا با قیمتی بسیار ارزان را با کامپوزیت دندان قیمت مناسب یکی پنداشت.

به همین سبب متخصصی که از مهارت بالایی در زمینه کاشت کامپوزیت دندان برخوردار باشد هرگز هزینه ای کمتر از چیزی که باید را برای خود،زحمت و مهارتش در نظر نمی گیرد.

لذا متخصصی که توانایی و تخصص بالایی در امر کاشت کامپوزیت دندان دارد با دندانپزشکی که در این امر به صورت تخصصی به عمل نمی پردازد متفاوت می باشد و  دندانپزشک متخصص تعرفه ای مناسب را به سبب توانایی و تخصصش در این زمینه دریافت می نماید.

تاثیر طیف های رنگی متنوع

کامپوزیت دندان از درجات رنگی متعددی بهره مند است که هر یک به سبب سفیدی و روشنی زیاد یا وابسته به رنگ طبیعی دندان ها از قیمت های متعددی برخوردار است و قیمت های متعددی را به همین دلیل از آنِ خود ساخته اند.

این طیف های رنگی کامپوزیت دندان از این قبیل می باشند:

  • رنگ A1 کامپوزیت دندانی
  • رنگ A2 کامپوزیت دندانی
  • رنگ A3 کامپوزیت دندانی
  • رنگ A4 کامپوزیت دندانی
  • رنگ A5 کامپوزیت دندانی
  • رنگ B1 کامپوزیت دندانی
  • رنگ B2 کامپوزیت دندانی
  • رنگ B3 کامپوزیت دندانی
  • رنگ C3 کامپوزیت دندانی
  • رنگ CV کامپوزیت دندانی
  • رنگ CVD کامپوزیت دندانی
  • رنگ BW کامپوزیت دندانی
  • رنگ XBW کامپوزیت دندانی

کامپوزیت دندان قیمت مناسب

تاثیر منطقه کلینیک دندانپزشکی بر کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب

منطقه ای که کلینیک دندانپزشکی در آن ساکن است بر قیمت نهایی کاشت کامپوزیت دندان موثر می باشد لذا اگر مطب دندانپزشکی در پایتخت یا منطقه ای بالای شهر باشد هزینه ای بیشتر از کلینیکی در منطقه پایین یا اطراف شهر دریافت می کند لذا این منطقه جغرافیایی بر قیمت نهایی کاشت کامپوزیت دندان موثر می باشد.

لذا کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب با بهترین مواد کاشت و تخصص دندانپزشکان توانمند تنها در کلینیک دندانپزشکی عرشیان وجود داشته..

و لبخند رضایت مراجعین پس از مدت ها هم گواه و شاهد کیفیت بالای کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب و هر خدمت دیگری مثل لمینت دندان ارزان،بلیچینگ دندان قسطی..که همگی از قیمت هایی مناسب برخوردار هستند می باشد.

حال در ادامه باید اشاره کنیم هزینه و تعرفه های دیگری نیز هستند که بر کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب 1402 موثر هستند که با عنوان هزینه های جانبی یاد می شوند.

هزینه های جانبی کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب

  • عکس برداری از دندان ها پیش از انجام کاشت کامپوزیت دندان
  • معاینه و بررسی دندان ها پیش از انجام کاشت کامپوزیت دندان
  • هزینه درمان مشکلات دندانی

تاثیر عکس برداری از دندان ها

عکس برداری از دندان ها برای معاینه دندان ها از سوی متخصص می باشد تا در صورت وجود عیوب دندانی که در عکس به وضوح دیده می شود به ترمیم آن ها بپردازد.

تاثیر معاینه و بررسی دندان ها

معاینه دندان های مراجع و دقت نظر متخصص برای اینکه ببیند دندان ها نیاز به درمان و اصلاح و ترمیم پیش از کامپوزیت هستند با معاینه دندان ها شناخته می گردد که دکتر پس از نگاه کردن عکس دندان ها،به صورت زنده دندان های مراجع را بررسی می کند و اگر دندانی نیاز به ترمیم داشت نکات لازم را به مراجع شرح می دهد.

تاثیر هزینه درمان مشکلات دندانی

  • درمان مشکلات لثه اعم از تورم.التهاب و خون ریزی
  • جرم گیری دندان ها
  • درمان پوسیدگی دندان ها

درمان مشکلات لثه اعم از تورم.التهاب و خون ریزی

اگر بیمار دچار تورم.خون ریزی و التهاب لثه باشد باید پیش از کاشت کامپوزیت دندانی به برطرف نمودن این مشکل بپردازد وگرنه پس از کاشت کامپوزیت،روکش کامپوزیتی به لثه ها فشار آورده و سبب می گردد لثه ضعیف شده و بیشتر ملتهب گردد و خون ریزی بیشتری را داشته باشد.

جرم گیری دندان ها

از آنجایی که روکش کامپوزیتی بر روی دندان های طبیعی قرار می گیرد بهتر است ابتدا جرم روی دندان های طبیعی برطرف شوند و روکش کامپوزیتی بر روی دندان هایی بدون جرم کاشت و نصب شود تا جرم دندان ها بیشتر نشده و سبب سیاه شدن دندان های طبیعی نشود.

 درمان پوسیدگی دندان ها

پوسیدگی دندان ها یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مراجعین پیش از کاشت کامپوزیت دندانی از آن برخوردار هستند و رفع و درمان پوسیدگی دندان ها بسیار حائز اهمیت می باشد چنانچه اگر پوسیدگی دندان ها ترمیم نشود و روکش کامپوزیتی همچنان بر روی دندان های پوسیده نصب گردد پوسیدگی دندان ها از فشار روکش دندانی بیشتر گشته و سبب بدبویی دهان می گردد.

باید اشاره کنیم هر یک از مشکلات و دیگر مشکلات نیز باید پیش از کاشت کامپوزیت دندان ترمیم شوند اگر هیچ یک از این مشکلات دندانی در مراجعی نبود پس کامپوزیت دندان قیمت مناسب تری شامل حالش می گردد زیرا هزینه های جانبی از بابت درمان مشکلات دندانی نمی پردازد.

✅ اهمیت به رعایت بهداشت دهان و دندان بسیار واجب بوده و مراجع نباید نکات ضروری پس از کاشت کامپوزیت دندان یا لمینت سرامیکی و هر روش دیگری را نیز از یاد ببرد.

کامپوزیت دندان قیمت مناسب

کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب در تهران (1402 )

عرشیان کلینیک به سبب بهره مندی از برترین مواد کاشت و تجربه و تخصص دندانپزشکان حرفه اش به کاشت بهترین و باکیفیت ترین کامپوزیت دندان می پردازد که به سبب داشتن قیمتی مناسب به کامپوزیت دندان قیمت مناسب لقب داده شده است.

لذا در عرشیان کلینیک علاوه بر زیبایی و کیفیت بالای کاشت کامپوزیت،سلامت دندان ها و پرداخت قیمتی مناسب و مطمئن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد لذا سعی می گردد بهترین کامپوزیت ها برای هر فرد علاقمند به کاشت کامپوزیت نیز نصب گردد.

افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دندانپزشکی عرشیان تماس حاصل کنند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه