کامپوزیت ژاپنی توکویاما خوبه؟

کامپوزیت ژاپنی توکویاما خوبه؟

آیا کامپوزیت ژاپنی توکویاما خوبه؟ افراد زیادی خواهان دانستن پاسخ این سوال در طی روز هستند اینکه آیا کامپوزیت توکویاما خوبه؟برای اینکه بتوانیم به این سوال که عده کثیری جویای آن هستند پاسخ دهیم باید افراد علاقمند به کامپوزیت را که قابل شمارش نیستند با این نوع کامپوزیت آشنا کنیم.لذا اگر شما هم از این [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

آیا کامپوزیت ژاپنی توکویاما خوبه؟

افراد زیادی خواهان دانستن پاسخ این سوال در طی روز هستند اینکه آیا کامپوزیت توکویاما خوبه؟برای اینکه بتوانیم به این سوال که عده کثیری جویای آن هستند پاسخ دهیم باید افراد علاقمند به کامپوزیت را که قابل شمارش نیستند با این نوع کامپوزیت آشنا کنیم.لذا اگر شما هم از این نوع کامپوزیت شناختی ندارید می توانید ادامه مطالب را دنبال کنید.

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

کامپوزیت ژاپنی توکویاما خوبه یا بد؟

کامپوزیت توکویاما نسل جدید کامپوزیت دندانی است که ذراتی با نام نانو را به تعداد زیادی در خود جای داده و توسط کشور بسیار پیشرفته ژاپن به دست ساخت رسیده است.کامپوزیت توکویاما که یکی از محبوب ترین کامپوزیت های دندانی است چه در ایران چه در کشورهای دیگر؛از کاربردهایی پوشیده شده است که سبب رضایت بی شماری افراد گشته است.پس در ادامه به پاسخ کامپوزیت توکویاما خوبه؟ نزدیک می شویم.

طرح لبخند کامپوزیت توکویاما

علت اینکه کامپوزیت توکویاما خوبه

در این بخش به کاربردهای کامپوزیت توکویاما که ویژگی های بسیار ارزنده ای دارد اشاره می کنیم.پس اگر می خواهید زودتر به پاسخ آیا کامپوزیت توکویاما خوبه؟ نزدیک شوید مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.

️——————————————————- ️

  1. پوسیدگی دندان ها را درمان می کند
  2. ونیر کامپوزیتی پیشین را اصلاح نموده و به ترمیم آن می پردازد
  3. شکستگی ها یا ترک های موجود بر لب را که لب پریدگی نام دارند درمان کرده و برطرف می سازد
  4. در صورت وجود فاصله بین دندان ها آن ها را رفع می کند
  5. طرح لبخند را اصلاح کرده و لبخندی زیباتر را جایگزین می کند
  6. و..

پس با آگاهی از این کاربردها به علت کامپوزیت توکویاما خوبه نزدیک می شویم اما همچنان نیاز به اطلاعات بیشتری از این نوع کامپوزیت داریم.

ویژگی های بی نظیر؛علت اینکه کامپوزیت توکویاما خوبه

  1. این نوع کامپوزیت براق بوده و سطح کاملا صافی دارد
  2. عمر با دوام و طولانی مدتی دارد
  3. در برابر بروز لکه بر روی سطوح دندانی مقاوم می باشد
  4. در برابر بروز تغییر رنگ و زرد شدن دندان ها مقاوم می باشد
  5. بسیار شفاف بوده و میزان درخشندگی بالایی دارد
  6. در برابر ساییدگی و سایش مقاوم می باشد
  7. هزینه مناسبی را در بر دارد
  8. به لب ها نچسبیده و در واقع چسبنده نمی باشد
  9. به نوعی همانند دندان های طبیعی جلوه می کند
  10. از تنوع رنگی مطلوبی بهره مند است
  11. و..

 ماندگاری بالا؛علت اینکه کامپوزیت توکویاما خوبه

این نوع کامپوزیت نیز از عمر قابل قبول و بسیار مفیدی برخوردار بوده و از قضا به نسبت دیگر انواع کامپوزیت این میزان ماندگاری بسیار خوب و مناسب است.

به همین منظور بین افردای که به دنبال سفید ماندن دندان هایشان در مدت زمانی طولانی هستند از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

تنوع رنگی متعدد؛علت اینکه کامپوزیت توکویاما خوبه

تنوع رنگی بسیار زیادی که کامپوزیت توکویاما دارد از دلایلی است که کامپوزیت توکویاما خوبه؟ و نیز این طیف های رنگی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

باید ذکر گردد این طیف های رنگی از تفاوت هایی برخوردار می باشند و افراد می توانند به تناسب هر یک از این طیف های رنگی با چهره شان یکی از آن ها را برای نصب بر روی دندان هایشان با تایید دندانپزشک متخصص نصب کنند.

این طیف ها و درجات رنگی کامپوزیت توکویاما با نام ها درجات رنگی پیش رو به عرضه می رسند:

A1          A2          A3         
B1          B2         
PA1         PA2         PA3        
OPA1        OPA2        OPA3      
CE          BW         SW        

کامپوزیت های توکویامای SW/BW/CE نیز با اسامی زیر هم شناخته می شوند:

CE=CLEAR ENAMEL رنگ BW =WHITE ENAMEL رنگ                SW=BLEACH WHITE رنگ

طیف رنگی کامپوزیت توکویاما

هزینه مناسب؛علت اینکه کامپوزیت توکویاما خوبه

به طور کل کامپوزیت توکویاما از هزینه مناسبی برخوردار می باشد ولکین هزینه همه روش های زیبایی دندان مثل بلیچینگ و کامپوزیت و..به عوامل زیادی وابسته می باشند و کامپوزیت توکویاما هم از این عوامل جدا نیست.

  1. تخصص و میزان مهارت دندانپزشک متخصص
  2. هزینه های پیش از کاشت کامپوزیت دندان به دلیل معاینه و رفع عیوب دندانی در صورت لزوم
  3. تعداد دندان هایی که باید کامپوزیت شوند
  4. برندی که برای کاشت کامپوزیت استفاده می گردد که یکی از این برندها برند کامپوزیت توکویاما می باشد
  5. میزان درجه روشنی کامپوزیت دندان به خصوص در تنوع و درجات رنگی متعدد کامپوزیت توکویاما
  6. لوکیشن کلینیک
  7. و..

در نتیجه این تفاسیر تا به اینجا نیز لازم است در پاسخ به کامپوزیت توکویاما خوبه؟بگوییم این کامپوزیت کامپوزیتی متوسط رو به خوب و قابل قبول می باشد و بین افراد زیادی به دلیل مزایا و کاربردهایش محبوب می باشد.علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر از پاسخ دقیق و تخصصی کامپوزیت توکویاما خوبه؟ یا بد می توانند با دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان تماس گرفته و به اطلاعاتی دقیق و کامل و البته تخصصی دست یابند.

انواع برند کامپوزیت توکویاما

  • کامپوزیت قدامی توکویاما
  • کامپوزیت خلفی توکویاما
  • کامپوزیت توکویاما از نوع آستریا

باید اشاره گردد که این سه نوع کامپوزیت توکویاما نیز با یکدیگر فرق داشته و کارکردی متفاوت از هم دارند.بنابراین به دلیل این تنوع در عملکرد و کارایی مناسب کم کم پی می بریم که علت اینکه کامپوزیت توکویاما خوبه بسیار زیاد می باشد.

کامپوزیت قدامی توکویاما

کامپوزیت توکویاما قدمی نیز برای دندان های ردیف جلو به کار می روند و آن ها را اصلاح می نماید.بسیار دندان ها را زیبا می سازد به همین علت بیش تر از هر مساله ای به زیبایی دندان ها و جلوه مطلوب آن ها توجه می گردداین نوع کامپوزیت بسیار ظریف بوده و دارای بسیاری ذره به نام ذرات نانو می باشد

کامپوزیت خلفی توکویاما

کامپوزیت توکویاما خلفی می تواند فشار حاصل بر دندان ها به سبب جویدن را تحمل کند لذا همانطور که از نامش پیداست برای دندان های ردیف عقب به کار رفته و عیوب دندان های عقبی را ترمیم و اصلاح می کند.

کامپوزیت توکویاما از نوع آستریا

کامپوزیت توکویاما آستریا نیز بسیار بادوام است و ماندگاری زیادی دارد و لذا به سبب اصلاح و برطرف ساختن عیوب دندانی نیز دندان های زیبایی را به ارمغان می آورد.

حال تا به اینجا شاید برای برخی سوال پیش بیاید که تفاوت کامپوزیت توکویاما و کامپوزیت ای پی اس در چیست و علاوه بر پرسش کامپوزیت توکویاما خوبه؟نیز کامپوزیت ای پی اس هم خوب و مناسب است؟بنابراین تصمیم گرفتیم اطلاعاتی درباره این کامپوزیت ارائه دهیم.

کامپوزیت ژاپنی توکویاما خوبه یا کامپوزیت ای پی اس

برای پاسخ به این سوال باید به کامپوزیت ای پی اس را به طور مختصر بیان داریم.

کامپوزیت ای پی اس(IPS)

این نوع کامپوزیت بر خلاف ذرات نانوی کامپوزیت توکویاما،دارای ذراتی سرامیکی هستند که سبب درخشندگی بالای دندان با روکش کامپوزیتی می شوند و مقاومت خوبی و بهتری از دیگر برندهای کامپوزیت در برابر تغییر رنگ دارد.همچنین بسیار مستحکم می باشد.این نوع کامپوزیت از ماندگاری حداکثر 7 سال بهره مند می باشد.

بنابراین در پاسخ به پرسش کامپوزیت توکویاما خوبه یا بد باید ذکر کرد هر یک از این دو نوع کامپوزیت ویژگی های انحصاری خودشان را دارند و با تشخیص دندانپزشک متخصص و اولویت مراجعین برای کاربردهای کامپوزیت توکویاما بر روی دندان ها نصب می شود پس افراد می توانند با عرشیان کلینیک تماس گرفته و برای دریافت پاسخ های اصولی و تخصصی اقدام کنند.

طرح لبخند کامپوزیت توکویاما

چرا کاشت کامپوزیت توکویاما در “عرشیان کلینیک” خوبه؟

همانطور که همه می دانند علاوه بر زیباتر شدن دندان ها حفظ سلامت دندان ها نیز بسیار مهم می باشد بنابراین باید به عملکرد دندانپزشک از لحاظ میزان تخصص وی در کاشت کامپوزیت توجه نمود لذا در دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان نیز به سبب وجود متخصصانی برتر و حرفه ای علاوه بر ارائه خدماتی مثل کاشت لمینت سرامیکی و..نیز کاشت کامپوزیت توکویاما با بهترین کیفیت ممکن و به روزترین متد نیز انجام می گردد.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه