لمینت دندان اقساطی

لمینت دندان اقساطی

قیمت لمینت دندان: در کلینیک دندانپزشکی عرشیان، تجربه‌ی لمینت دندان با قیمتی که دلتان بخواهد! افتخار داریم که به عنوان مرکزی با تیم متخصص و تجهیزات پیشرفته، این خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم. قیمت لمینت دندان در کلینیک دندانپزشکی عرشیان از 6,500,000 تا 8,500,000 تومان، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و متریال‌های [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

قیمت لمینت دندان:

در کلینیک دندانپزشکی عرشیان، تجربه‌ی لمینت دندان با قیمتی که دلتان بخواهد! افتخار داریم که به عنوان مرکزی با تیم متخصص و تجهیزات پیشرفته، این خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

قیمت لمینت دندان در کلینیک دندانپزشکی عرشیان از 6,500,000 تا 8,500,000 تومان، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و متریال‌های باکیفیت.سفارشی در ۲ لابراتور مطرح در ایران ساخته میشود با این ترکیب، ما به شما فرصت می‌دهیم تا لبخندی زیبا و جلوه‌ی استثنایی برای دندان‌های خود داشته باشید.

تیم ما از دندانپزشکان و تخصصی‌های با تجربه تشکیل شده است که با اخلاق حرفه‌ای و اهتمام بالا به رفع نیازهای دندانی شما می‌پردازند. همچنین، ما به ارائه مشاوره‌های کامل و اطلاعات دقیق درباره‌ی فرآیند لمینت دندان و گزینه‌های درمانی مختلف می‌پردازیم.

جهت مشاوره برای کامپوزیت دندان و ویزیت رایگان کلیک کنید

با کلینیک دندانپزشکی عرشیان، به بهترین راه برای بهبود زیبایی و سلامت دندان‌های خود پیش بروید. جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید. به یک لبخند زیبا و اعتماد به نفسی جدید خوش آمدید.

شرایط لمینت دندان اقساطی در کلینیک دندانپزشکی عرشیان

لبخندی زیبا با لمینت اقساطی در کلینیک دندانپزشکی عرشیان
رویای لبخندی زیبا را به واقعیت تبدیل کنید!

کلینیک دندانپزشکی عرشیان با ارائه طرح لمینت اقساطی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بدون نگرانی از هزینه‌ها، از مزایای لمینت دندان بهره‌مند شوید.

شرایط استثنایی:

  1. پرداخت فقط 50 درصد هزینه در ابتدای کار
  2. ارائه 8 فقره چک برای پرداخت مابقی هزینه تا 8 ماه
  3. بدون سود
  4. حداقل قیمت لمینت در تهران

مزایای لمینت دندان:

  1. زیبایی و درخشندگی دندان‌ها
  2. اصلاح طرح لبخند
  3. رفع لب پریدگی، شکستگی و تغییر رنگ دندان‌ها
  4. افزایش اعتماد به نفس

متخصصان مجرب و کارآزموده کلینیک دندانپزشکی عرشیان با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات، لمینتی با کیفیت و ماندگاری بالا برای شما عزیزان ارائه خواهند داد.

برای دریافت مشاوره و ویزیت رایگان با شماره زیر تماس بگیرید:

02177206000

لمینت اقساطی، لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همین امروز با ما تماس بگیرید و از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوید.

اگر شما هم حوصله مطالعه در مورد لمینت دندان ندارید و میخواهید سریعتر به جواب سوال خودتون برسید در مورد اینکه لمینت بزنید یا کامپوزیت در ویدیو زیر به صورت خلاصه توضیحات داده شده است.

آیا از لبخند خود رضایت ندارید؟

دندان‌های شما نامرتب، لب پریده یا بدرنگ هستند؟

لمینت دندان راه حلی ایده‌آل برای داشتن لبخندی زیبا و دلنشین است.

لمینت دندان چیست؟

لمینت، پوسته‌ای نازک از جنس سرامیک است که به سطح خارجی دندان‌ها چسبانده می‌شود. لمینت‌ها می‌توانند برای اصلاح طرح لبخند، رفع لب پریدگی، شکستگی و تغییر رنگ دندان‌ها و همچنین برای بستن فاصله بین دندان‌ها استفاده شوند.

مزایای لمینت دندان:

  1. زیبایی و درخشندگی دندان‌ها
  2. اصلاح طرح لبخند
  3. رفع لب پریدگی، شکستگی و تغییر رنگ دندان‌ها
  4. افزایش اعتماد به نفس
  5. مقاومت بالا
  6. ماندگاری طولانی (حداقل ۱۰ سال)
لمینت دندان اقساطی

آشنایی با لمینت دندان اقساطی:

در دنیای امروز تمایل به زیبا بودن و زیبا دیده شدن از هر نظر به مراتب بیشتر از قبل خودنمایی می کند و یکی از بهترین راه هایی که می توان زیبایی چهره و به خصوص دندان ها را با آن دو چندان کرد لمینت دندان یا لمینت سرامیکی می باشد.

امروزه لمینت دندان از پرطرفدارترین روش های زیبایی در جهان است که یکی از بهترین مزیت هایی که شامل این روش پرهزینه می باشد،شرایط اقساطی آن است.بله درسته! لمینت دندان اقساطی در دنیای امروزه که هزینه های بسیاری از هر طرف ممکن است به آدمی وارد شود به خصوص هزینه های بالای تکنیک های زیبایی دندان می تواند از بهترین امتیازات موجود باشد.

در ادامه باید اشاره کنیم امتیاز بزرگی که لمینت دندان اقساطی تاکنون برای بسیاری داشته این است که برخی افراد علاقه زیادی به لمینت دندان هایشان داشتند اما به دلیل قیمت بالایی که داشت از آن منصرف می گشتند اما حال با لمینت دندان اقساطی می تواننند با خیال راحت تری به لمینت کردن دندان هایشان پرداخته و با لبخندی از عمق جان اعتماد به نفس بیشتری را از آن خود کنند.

لمینت دندان اقساطی شرایطی را فراهم کرده است که بدون نگرانی از پرداخت یکجا و پرهزینه این روش پرطرفدار بخواهیم هرچه زودتر دندان هایمان را زیباتر از قبل ساخته و بیشتر از همیشه لبخند بزنیم.

اقساطی بودن لمینت دندان توانسته لبخند بیشتر و زیباتری را به لب های بسیاری از عزیزان بنشاند و این مزیتی ستودنی است.تا اینجا با امتیاز فوق العاده لمینت دندان اقساطی آشنا شدیم،در ادامه به توضیحات کامل تری در خصوص آن می پردازیم.

چرا از مزیت اقساطی بودن لمینت دندان استفاده کنیم؟

پاسخ به چرایی استفاده از لمینت دندان اقساطی ساده است!لمینت دندان به تنهایی در کنار هزینه بالایی که دارد به قدری طبیعی جلوه می دهد که ممکن است برای خیلی از شما جذاب باشد،چه بسا اقساطی بودن آن سبب شده افراد به صورت پرداخت قسطی اما با بهره گیری از تمام امکانات و مزایای لمینت دندان،به زیبایی بیشتر دندان هایشان بپردازند..حال زمان آن است که با مزیت لمینت دندان اقساطی آشنا شویم..

مزیت لمینت دندان اقساطی:

تا به اینجا به امکان پرداخت قسطی در لمینت پرداختیم و این اطمینان را حاصل کردیم که شرایط استفاده قسطی از لمینت به هیچ عنوان از کارایی و عملکرد آن کم نمی کند.گاهی ممکن است با فکر به اینکه با پرداخت قسطی از کیفیت لمینت دندان برای شما کاسته می شود و لمینت را به خوبی روی دندان هایتان پیاده نمی کنند از انجام و پرداخت قسطی آن منصرف شده باشید بنابراین با تأکید بیشتری به شما اطمینان می دهیم که با مراجعه به کلینیکی معتبر و مجرب هیچگونه تغییری در کیفیت و درجه لمینت دندان شما با پرداخت قسطی آن صورت نمی گیرد.

چه بسا همچنان باید خاطر نشان کرد که لمینت کردن دندان هایتان را به متخصصی مجرب بسپارید و نگران هیچ مسئله ای نباشید،زیرا متخصص زیبایی باتجربه و مورد اطمینان به خوبی از عهده این کار بر می آید..هرچند نیاز به یاداوری نیست زیرا همه شما عزیزان از اهمیت سلامت دندان ها و حتی وقت و هزینه ای که می کنید آگاه هستید و با انتخاب بهترین متخصص زیبایی دندان از این موضوعات نگران نخواهید شد.

از مزایای دیگر لمینت دندان اقساطی که سبب می شود بدون تعلل ترغیب به انجام آن شوید علاوه بر طبیعی بودن،مقاومت بالای آن در برابر تغییر رنگ است که بهتر است بگوییم چه با پرداخت یکجا و چه قسطی این استحکام و مقاومت وجود دارد.بنابراین هرچند با پرداخت هزینه بالای یکجای لمینت و یا حتی به صورت قسطی که بهترین کار ممکن است دندان های زیباتر و جلوه کننده تری داشته و لذت می برید.

چرا لمینت دندان اقساطی شد؟

شاید از خود بپرسید لمینت دندان که هزینه بسیار بالایی دارد و کلینیک ها با دریافت یکجای هزینه آن از سوی مراجعین سود و شرایط بهتری خواهند داشت چرا امکان لمینت دندان اقساطی را فراهم کرده اند؟سوال بسیار خوبی است.لمینت دندان در دنیای امروز هزینه بسیار بالایی دارد که دریافت یکجای آن مسلما برای هر کلینیکی سودمندتر خواهد بود..

اما بهتر است یاداور شویم هر کلینیک و متخصص مجربی که نیاز و خواسته عموم مردم و شرایط اقتصادی روز را در نظر گیرد مسلما همچین امکانی را در کلینیک خود فراهم می کند و این خدمت عمومی را بیشتر از قبل جا می اندازد؛تا همه افرادی که قصد لمینت کردن دندان هایشان را دارند و به دلیل هزینه بالای آن از انجام آن سر باز زدند بدون هیچ تعلل و با خیالی راحت به سمت انجام این کار سوق داده شوند.هر یک از افراد هر روز با هزینه های زیادی سر و کله می زنند و همچنان دلشان می خواهد کارهایی را انجام دهند که به آن ها علاقه دارند..

وقتی هزینه یکی از آن علاقه مندی ها مثل لمینت دندان که مورد پسند خیلی ها است به قدری بالا باشد که آدمی پا روی خواسته اش بگذارد و به مسائل دیگری بپردازد،دیگر باید به چه نحوی کاربرد روزافزون و زیبای لمینت دندان را به عموم افراد یاداور شد؟!تا تمامی علاقه مندان به این روش بدون هیچ محدودیت اقتصادی از لمینت دندان بهره گیرند.!یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که خب اینهمه از مزیت لمینت دندان اقساطی صحبت کردید هزینه آن را هم برایمان شرح دهید..اینکه هزینه و شرایط قسطی لمینت دندان چقدر است؟

لمینت دندان اقساطی

هزینه و شرایط قسطی لمینت دندان چقدر است؟

باید اشاره کنیم که نمی توان هزینه مشخصی را برای لمینت دندان اقساطی تعیین کرد.زیرا با توجه به شرایط اقتصادی روز جامعه نمی توان هزینه ای را اعلام نمود و حتی همچنین هر کلینیک ممکن است با تفاوت کمی شرایط اقساطی لمینت دندان را فراهم کند و با یکدیگر متمایز باشند؛لذا باید به این نکته هم اشاره کرد که قیمت نهایی لمینت دندان با توجه به نوع دندان شما.تجربه و سابقه دنداپزشک متخصصی که انتخاب کرده اید و حتی شاید با توجه به زمانی که به کلینیک مراجعه کرده اید(شرایط اقتصادی روز در آن بازه تاریخ) مشخص می شود و نمی توان هزینه ثابتی را ذکر نمود.

بهتر است قیمت و شرایط قسطی لمینت دندان را از کلینیکی که قصد انجام لمینت دندان اقساطی را در آن دارید،جویا شوید و با اطلاعات کامل تر و دقیق تری این هزینه را به صورت قسطی پرداخت کنید.باز هم به این نکته بپردازیم که حتما برای انجام لمینت دندان اقساطی به کلینیکی معتبر و دندانپزشک زیبایی متخصص و مجرب مراجعه کنید و حتما از رضایت مراجعین کلینک و دیدن نمونه هایی از دندان های لمینت شده به صورت اقساطی در آن کلینیک اطمینان حاصل نمائید.

معایب لمینت دندان اقساطی؟!

شاید تعجب کنید که اینهمه از لمینت دندان اقساطی تعریف کرده ایم اما حال به عیب هایش رو آورده ایم..باید خاطرتان را جمع سازیم که منظور از معایب لمینت دندان اقساطی صرفا این موضوع نمی باشد بلکه مسئله دیگری را در بردارد!احتمالا بعضی از شما مواردی را در ذهنتان یاداور شده اید..برای اینکه بیشتر از این کنجکاوتان نکنیم به توضیح درباره معایب لمینت دندان اقساطی می پردازیم.

علل معایب لمینت دندان اقساطی:

می توان به این اشاره کرد که با توجه به شرایط نوسانی نرخ روز جامعه هزینه ها روز به روز دچار تغییرات می شوند و چه بسا ممکن است بیشتر از قبل گردند،این شرایط برای لمینت دندان اقساطی هم فراهم است که هرسال یا هر زمان ممکن دیگری که قصد انجام لمینت دندانی اقساطی را داشته باشید و هزینه نهایی و یکجای لمینت دندان بالاتر رود،به دلیل گرانی مواد لمینت و..احتمالا مجبور خواهید بود هزینه بیشتری برای لمینت دندان هایتان تقبل کنید و این بالاتر رفتن هزینه ممکن است شامل حال شرایط اقساطی هم شود و تغییراتی در میزان قسط ها ایجاد کند..

این موضوع برای کسانی که پس از تغییر هزینه و بالا تر رفتن آن قصد انجام لمینت دندان را به صورت قسطی دارند حائز اهمیت خواهد بود.و باید ذکر شود کلینیک هایی که از مواد و علم روز و تکنولوژی های پیشرفته بهره می برند برای لمینت دندان هزینه های بالاتری را مدنظر قرار داده و توجه به تجارب و سابقه شان هم نیز ممکن است بر هزینه بالای آن تأثیرگذار باشد.همچنین گاهی ممکن است این افراد باشند که به دلیل اقساطی بودن لمینت دندان به اهمیت وجود و قسطی بودن  آن کم توجهی کنند.

از آنجا که بعضی افراد به دلیل قسطی بودن چیزی فکر می کنند کیفیت کاهش یافته و یا حتما دلیلی وجود دارد که آن وسیله قسطی شده است،ممکن است برای لمینت دندان اقساطی هم همین فکر را بکنند و بدون تحقیق و بررسی مراجعینی که در کلینیک انتخاب شده خود، لمینت دندان را به شکل اقساطی انجام داده اند و یا بدون کسب اطلاعات در خصوص رزومه و سابقه کاری و تجربه دندانپزشک مورد نظر، به دلیل داشتن امکان قسطی لمینت با خود بگویند:

لمینت خیلی گران است و با قسطی بودن آن شاید از کیفیت کار و مواد لمینت کم شده باشد و یا آن دکتر تخصص لازم را ندارد و یا به کارش مطمئن نیست که هزینه کارش را به جای یکجا،قسطی دریافت می کند؛ لمینت دندان اقساطی را انجام ندهند و حال شاید شرایط پرداخت یکجای آن را هم نداشته باشند.باید دو

باره اشاره کرد که اقساطی بودن هر محصول یا خدماتی اللخصوص لمینت دندان هیچ سنخیت و ارتباطی با کم بودن کیفیت آن ندارد.در خصوص لمینت دندان همچنین نیز اقساطی بودن لمینت دندان به نداشتن تجربه از سوی دندانپزشک زیبایی و کیفیت پایین مواد لمینت مرتبط نمی باشد.

پس می توان گفت قضاوت زودهنگام در برخی افراد سبب شده به انجام این روش محبوب نپردازند با اینکه به لمینت کردن دندان هایشان علاقه دارند.لازم به ذکر است این موضوع را همچنان تکرار نماییم که لمینت دندان اقساطی بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی با مواد مرغوب موردنظر و با کیفیت در نزد متخصص مجرب انجام و کاشت می شود.پس بدون نگرانی با بررسی موارد گفته شده در مطالب پیشین از امکان اقساطی بودن لمینت دندان بهره گیرید.

بنابراین در پاسخ به معایب لمینت دندان اقساطی؟!باید بگوییم به انجام لمینت دندان به شکل پرداخت اقساطی ایرادی نمی توان ذکر کرد و صرفا جنبه های اقتصادی و دیدگاه بعضی افراد در جامعه را مورد عنایت قرار دادیم.پس با خیال راحت و در صورت تمایل دندان هایتان را به صورت اقساطی لمینت نمایید.امیدواریم تا اینجا به طور کامل از شرایط لمینت دندان اقساطی و موارد دیگری که به آنها اشاره شد اطلاعات کسب کرده باشید.

سخن پایانی از لمینت دندان اقساطی:

لمینت دندان اقساطی با توجه به هزینه بالای آن و شرایط اقتصادی متغیر در جامعه برای دوستداران لمینت بسیار پرکاربرد می باشد.زیرا با پرداخت اقساطی هزینه می توانند از لمینت کردن دندان هایشان بهره گیرند و از این بابت خشنود و راضی باشند.سعی کردیم در خصوص لمینت دندان اقساطی و موارد دیگر مطالب را بخوبی برایتان بازگو کنیم..

ماندگاری لمینت دندان چقدر است؟1402/11/9 8:27:45

ماندگاری لمینت دندان به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد، مهارت دندانپزشک و بهداشت دهان و دندان بیمار بستگی دارد. به طور کلی، لمینت دندان می‌تواند تا 10 سال یا بیشتر ماندگاری داشته باشد.

آیا لمینت دندان درد دارد؟1402/11/9 8:28:30

خیر، لمینت دندان بدون درد انجام می‌شود. قبل از شروع کار، دندان‌ها با بی‌حسی موضعی بی‌حس می‌شوند.

آیا برای لمینت دندان اقساطی نیاز به ضامن دارم؟1402/11/9 8:28:43

خیر، برای لمینت دندان اقساطی عرشیان نیاز به ضامن نیاز نیست. فقط چک صیادی کافی است.

آیا لمینت دندان اقساطی با لمینت معمولی تفاوتی دارد؟1402/11/9 8:29:01

خیر، لمینت دندان اقساطی از نظر کیفیت و مواد با لمینت معمولی هیچ تفاوتی ندارد. تنها تفاوت در نحوه پرداخت هزینه است.

شرایط پرداخت اقساطی لمینت دندان در کلینیک عرشیان چگونه است؟1402/11/9 8:29:19

پرداخت 50 درصد هزینه در ابتدای کار

ارائه 8 فقره چک برای پرداخت مابقی هزینه تا 8 ماه

بدون سود

 

چرا قیمت لمینت دندان گران تر از دیگر روش های زیبایی دندان است؟1402/10/20 9:09:03

به این سوال در محتوا پاسخ داده شده است.افراد برای آگاهی از پاسخ این سوال می توانند این بخش از محتوا را مطالعه کنند.

متوسط طول عمر لمینت دندان چقدر است؟1402/10/20 9:08:28

لمینت دندان دائمی می باشد ولی عمر و ماندگاری آن حداقل 10 سال می باشد که نیاز به تعویض دارد ولی قابل برداشت نیست و نمی توان آن را از روی دندان ها خارج نمود.

قیمت لمینت دندان چند است؟1402/10/20 9:07:54

قیمت کاشت لمینت دندان در عرشیان کلینیک داخل محتوا ذکر شده همچنین افراد می توانند برای کسب اطلاع دقیق تر با کلینیک تماس حاصل کنند.

مراقبت‌های بعد از لمینت دندان چیست؟1402/10/3 19:41:12
  • استفاده از مسواک نرم و خمیردندان حاوی فلوراید
  • استفاده از نخ دندان حداقل یک بار در روز
  • اجتناب از جویدن غذاهای سفت و سخت
  • مراجعه منظم به دندانپزشک برای معاینه و تمیز کردن دندان‌ها
آیا لمینت‌های دندانی دائم هستند یا می‌توان آنها را برداشت؟1402/10/3 19:40:01

لمینت‌های دندانی دائمی نیستند و می‌توان آنها را برداشت. با این حال، برداشتن لمینت‌ها می‌تواند آسیبی به مینای دندان وارد کند.

مدت درمان لمینت دندان چقدر است؟1402/10/3 19:38:32

مدت درمان لمینت دندان معمولاً دو تا سه جلسه است. در جلسه اول، دندانپزشک دندان‌ها را آماده می‌کند و قالب دندان‌ها را می‌گیرد. در جلسه دوم، لمینت‌ها ساخته می‌شوند و در جلسه سوم، لمینت‌ها روی دندان‌ها چسبانده می‌شوند.

آیا لمینت‌ها می‌توانند باعث استحکام بیشتر دندان‌ها نیز شوند؟1402/10/3 19:37:38

خیر، لمینت‌ها باعث استحکام بیشتر دندان‌ها نمی‌شوند. در واقع، لمینت‌ها مقداری از مینای دندان را از بین می‌برند تا به خوبی روی دندان چسبیده شوند.

لمینت دندان را می توان درآورد؟1402/10/1 19:13:37

بله، لمینت دندان قابل برداشت است. در صورت بروز هرگونه مشکل با لمینت دندان، می‌توان آن را در آورد.

آیا لمینت دندان درد دارد؟1402/10/1 19:13:10

در طی مراحل انجام لمینت دندان، ممکن است کمی احساس ناراحتی داشته باشید. اما در کل، این روش دردناک نیست.

هزینه لمینت دندان چقدر است؟1402/10/1 19:12:41

هزینه لمینت دندان بسته به عوامل مختلفی مانند نوع لمینیت، تعداد دندان‌هایی که نیاز به لمینت دارند و مهارت دندانپزشک متفاوت است.

آیا لمینت دندان برای همه مناسب است؟1402/10/1 19:12:05

لمینیت دندان برای همه مناسب نیست و دندانپزشک باید قبل از انجام این روش، سلامت دندان‌های شما را بررسی کند. همچنین، اگر دندان‌های شما دارای پوسیدگی یا آسیب جدی هستند، لمینت دندان نمی‌تواند مشکل شما را حل کند.

آیا لمینت دندان دائمی است؟1402/10/1 19:11:35

نه، لمینت دندان دائمی نیست و ممکن است در طول زمان دچار آسیب یا شکستگی شود. معمولاً طول عمر لمینت دندان بین 5 تا 10 سال است.

لمینت دندان چه عوارضی دارد؟1402/10/1 19:11:00

عوارض جانبی لمینت دندان معمولاً خفیف و گذرا هستند. از جمله عوارض جانبی این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حساسیت دندان‌ها به سرما و گرما
  • درد خفیف در دندان‌ها
  • تورم و قرمزی لثه
لمینت دندان چه مراقبت‌هایی نیاز دارد؟1402/10/1 19:10:29

برای مراقبت از لمینت دندان باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم برای تمیز کردن دندان‌های خود استفاده کنید.
  • از خوردن غذاهای سفت و چسبناک خودداری کنید.
  • از جویدن آدامس خودداری کنید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل با لمینت دندان‌های خود، به دندانپزشک مراجعه کنید.
انجام لمینت دندان چه مدت طول می‌کشد؟1402/10/1 19:09:54

زمان لازم برای انجام لمینت دندان به نوع لمینیت و تعداد دندان‌هایی که نیاز به لمینت دارند بستگی دارد. به طور کلی، لمینت سرامیک معمولاً دو جلسه طول می‌کشد، در حالی که لمینت کامپوزیت می‌تواند در یک جلسه انجام شود

چه کسانی می‌توانند لمینت دندان انجام دهند؟1402/10/1 19:09:22

لمینیت دندان برای افرادی که دارای مشکلات زیر هستند مناسب است:

  • دندان‌های کج، لب پریده، ترک خورده یا زرد
  • دندان‌هایی که فاصله زیادی بین آن‌ها وجود دارد
  • دندان‌هایی که سایز نامناسبی دارند
کدام نوع لمینیت دندان بهتر است؟1402/10/1 19:08:38

به طور کلی، لمینیت سرامیک گزینه بهتری نسبت به لمینیت کامپوزیت است. لمینیت سرامیک ظاهری طبیعی‌تر و ماندگاری بیشتری دارد. با این حال، لمینیت کامپوزیت ارزان‌تر است و می‌تواند در یک جلسه دندانپزشکی قرار داده شود.

لمینت دندان چیست؟1402/10/1 19:08:05

لمینیت دندان یک روش زیبایی دندانپزشکی است که برای بهبود ظاهر دندان‌ها استفاده می‌شود. در این روش، لایه‌های نازکی از سرامیک یا کامپوزیت بر روی سطح بیرونی دندان‌ها چسبانده می‌شود.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه

Go to Top