لمینت دندان ارزان

لمینت دندان ارزان

لمینت دندان ارزان ضامن درخشندگی دندان ها از آنجایی که می دانیم طرفداران روش های زیبایی دندان در عصر امروز بیش از پیش شده اند تصمیم گرفتیم به یکی از روش های زیبایی دندان اشاره کنیم که لمینت دندان نام دارد..که البته توجه ما به سمت لمینت دندان ارزان می باشد. لمینت دندان از قطعاتی [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

لمینت دندان ارزان ضامن درخشندگی دندان ها

از آنجایی که می دانیم طرفداران روش های زیبایی دندان در عصر امروز بیش از پیش شده اند تصمیم گرفتیم به یکی از روش های زیبایی دندان اشاره کنیم که لمینت دندان نام دارد..که البته توجه ما به سمت لمینت دندان ارزان می باشد.

لمینت دندان از قطعاتی کوچک برخوردار است که بر روی دندان های طبیعی نصب گشته و تغییرات لازم و دلخواه را بر روی فرم و حالت دندان ها،رنگ دندان ها،ترتیب و اندازه دندان ها ایجاد می نماید.همچنین سبب می شود عیوب دندانی آزاردهنده رفع گردند،مرتب و هم ردیف شوند و نیز مقاومت بالایی پیدا کنند..

لذا در ادامه از لمینت دندان صحبت های بسیاری کرده ایم که برای آگاهی بیشتر از لمینت دندان ارزان و به صرفه پیشنهاد می کنیم مطالعه مطالب پیش رو را از دست ندهید..

لمینت دندان ارزان و با کیفیت

کیفیت لمینت دندان ارزان

در پاسخ به اینکه آیا لمینت دندان ارزان خوب است یا خیر؟باید بدون شک بگوییم بله!در دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان نیز تحقق کاشت لمینت آن هم لمینت دندان ارزان دور از تصور نبوده و با پرداخت قسطی قابل انجام می باشد.

لذا متخصصین حرفه ای عرشیان کلینیک بر این باورند که نیاز است با مناسب ترین هزینه بالاترین کیفیت کار برای کاشت لمینت دندان ارزان برای افراد انجام و فراهم گردد.

پس وقتی افراد به کلینیکی معتبر مثل دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان مراجعه کنند می توانند بدون هیچ نگرانی و استرسی علاوه بر افزایش زیبایی دندان هایشان،حفظ سلامت آن ها را نیز به دستت متخصصین مجرب عرشیان کلینیک بسپارند و در انتها از نتیجه بی نظیر کاشت لمینت دندان ارزان با بالاترین کیفیت ممکن لذت ببرند.

مزایای کاشت لمینت دندان ارزان و با کیفیت

درمان مشکلات و عیوب دندانی علاوه بر زیباتر ساختن دندان ها مانند:

  1. رفع ترک خوردگی دندان ها
  2. اصلاح رنگ دندان ها
  3. اصلاح برخی عیوب دندان ها که اگر شدید باشند باید ارتودنسی اِعمال گردد:بدترتیبی،فاصله بین دندان ها و..
  4. ایجاد فرم و ترتیب زیبا و درست در دندان ها
  5. اصلاح دندان های شکسته(شکستکی دندان های فرد)
  6. و

نکات ضروری پیش از کاشت لمینت دندان ارزان

اگر افراد از مشکلاتی که برایتان ذکر می کنیم بهره مند هستند بهتر است حتما با مشاوران متخصص عرشیان کلینیک صحبت کرده و این موارد را در صورت وجود حتما به ایشان اطلاع دهند.در صورتی که این مشکلات برای فردی وجود داشته باشد و قابل اصلاح نباشد متخصصین عرشیان کلینیک به دلیل حفظ سلامت دندان های مراجعین به کاشت لمینت دندان نمی پردازند زیرا سلامت دندان های مراجع بیش از هر چیزی برایشان در اولویت می باشد.

  1. عدم داشتن مینای کافی بر روی سطح دندان
  2. عادت به دندان قروچه کردن در لمینت دندان ارزان مشکل آفرین می باشد
  3. وجود دندان های پوسیده و برخوردار نبودن از سلامت دندانی
  4. ضعیف بودن دندان ها:شکستگی،دندان های پر کرده،پوسیدگی و..
  5. و..

بنابراین پیشنهاد می دهیم موارد دیگر را هم نیز در صورت وجود؛از دندانپزشک متخصص خود جویا شوید..مراجعین عزیز عرشیان کلینیک هم آگاه باشند که در هر زمانی متخصصین کلینیک با بهترین اطلاعات لازم به تمامی سوالاتشان پاسخ خواهند داد.

هزینه لمینت دندان ارزان

هزینه لمینت دندان ارزان و قسطی در دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان با مناسب ترین کیفیت ممکن و بهترین شرایط پرداخت اقساطی نصب می گردد و مراجعین می توانند با خیال راحت هم از زیبایی دندان هایشان در نتیجه کاشت لمینت دندان ارزان و نیز هزینه ای مناسب با بالاترین کفیت ممکن بهره مند شوند.

لمینت کردن دندان ها آن هم لمینت دندان ارزان بسیار به میزان تخصص دندانپزشک وابسته است که این تخصص در عرشیان کلینیک به سبب وجود کادری برتر و حرفه ای بیش از هرجای دیگر یافت می شود.✅

لمینت دندان ارزان و با کیفیت

مزیت کاشت لمینت دندان ارزان و قسطی در عرشیان کلینیک

دندانپزشکی عرشیان با تضمین کیفیت کار و مواد کاشت لمینت دندان و متخصصین خود در کلینیک و نیز دریافت هزینه ارزان لمینت دندان منتظر علاقمندان به نصب لمینت دندان می باشد.

مواد کاشت مورد استفاده در کلینیک از کیفیتی بسیار برخوردار بوده و مراجعین می توانند با کاشت لمینت دندان ارزان با پرداخت قسطی آن از بهترین مواد کاشت بهره مند بوده و دندان هایی زیباتر و به خصوص سالم را هدیه بگیرند.

متخصصین عرشیان کلینیک با دقت تمام پس از معاینه و بررسی اولیه دندان های افراد و رفع عیوب دندانی در صورت وجود،به سبب در نظر داشتن سلیقه هر یک از مراجعین و تناسب نوع لمینت با چهره فرد بر اساس نظرات خود فرد،بهترین نوع لمینت را برای وی انتخاب و بر روی دندان های مراجع نصب می کنند.

️————————————————- ️

انواع لمینت دندان ارزان و به صرفه

  1. لمینت دندان از نوع ونیر کامپوزیتی
  2. لمینت سرامیکی

ونیر کامپوزیتی بهتر است یا لمینت سرامیکی؟

مسلما می گوییم پاسخ به این سوال به تشخیص و تأیید متخصص دندانپزشک و سلیقه و انتخاب شخصی شما بستگی دارد..ما نیز به تفاوت هر یک می پردازیم و در انتها با توجه به تشخیص نهایی تخصصی دندانپزشک و انتخاب افراد می توانند بهترین تصمیم را در انتخاب مناسب ترین نوع کامپوزیت برای دندان هایشان بگیرند.

لمینت دندان ارزان از نوع کامپوزیت ونیر

  1. دوام و ماندگاری لمینت ونیر کامپوزیتی کمتر از لمینت سرامیکی
  2. نصب بر روی سطح خارجی دندان ها
  3. اصلاح نامرتبی دندان ها
  4. اصلاح فاصله بین دندان ها(فاصله در حد مجاز باشد و نیاز به ارتودنسی نداشته باشد)
  5. عدم تراشیدن مینای دندان و قابلیت برداشت آن
  6. مقاومت کم در برابر لکه و احتمال بروز آن بر روی دندان ها
  7. طول انجام کاشت یک جلسه درمانی
  8. قیمت مناسب تر از لمینت سرامیکی
  9. و..

لمینت سرامیکی

  1. دوام و ماندگاری بالای لمینت سرامیکی
  2. تماما سرامیک
  3. تراشیدن مینای دندان و عدم قابلیت برداشت کامل لمینت سرامیکی:به همین دلیل دائمی می باشد
  4. مقاومت بالا در برابر ایجاد لکه بر روی دندان ها
  5. قیمت بالای لمینت دندان سرامیکی
  6. طول انجام کاشت حداقل دو جلسه و با فاصله
  7. و..

معایب و عوارض کاشت لمینت دندان ارزان

در نظر داشته باشید مواردی که ذکر می گردد در صورتی احتمال وقوع پیدا می کنند که به صورت تخصصی و اصولی انجام نشده و نیز لمینت از موادی باکیفیت هم ساخته نشده باشد..

  1. تراشیدن دندان ها:کسانی که نیازمند کاشت لمینت سرامیکی هستند و یا با علاقه خود تصمیم به کاشت لمینت سرامیکی دارند دندان هایشان تا حدودی تراشیده می شود و هنگامی که مینای دندان افراد در این روش کاشت تراشیده شود عملا پس از گذر زمان نمی توانند لمینت را بردارند و یا به دندان های طبیعی خود استراحت دهند..از این رو تراشیدن دندان ها یکی از عیب های لمینت سرامیکی می باشد..در صورتی که متخصص پس از بررسی های لازم تشخیص دهد دندان ها نیاز به تراشیدن ندارند مراجعین می توانند با خیال راحت از کاشت ونیر کامپوزیتی بهره مند گردند..
  2. تورم و التهاب لثه ها:اگر لمینت به صورت صحیح و متناسب با فرم دندان ها بر روی لثه ها قرار نگرفته و نصب نشوند امکان بروز تورم و التهاب در لثه ها بسیار جدی آغاز می گردد و این التهاب و تورم لثه سبب خون ریزی لثه ها می شود..و این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است..
  3. بوی بد دهان و دندان ها:در صورتی که لمینت به درستی و با مهارت کافی نصب شود از این جهت برای دندان های فرد مشکلی ایجاد نمی گردد البته باید در نظر داشت که فضای کافی بین دندان ها برای کشیدن نخ دندان و یا امکانِ برداشتن مواد غذایی گیر کرده بین دندان ها وجود داشته باشد در غیر این صورت سبب می شود دهان بوی نامناسبی بگیرد. اما نیز قابل توجه است که شما هم باید در مراقبت از دهان و دندان های لمینتی خود کوشا باشید و در صورت غفلت از مراقبت های لازم و ضروری از لمینت دندان مسلما دهان بوی نامطلوبی خواهد گرفت..
  4. و..

باید ذکر گردد مراجعینی که به عرشیان کلینیک برای کاشت لمینت دندان ارزان و قسطی مراجعه می کنند از کیفیت بالای کاشت لمینت در کلینیک اطلاعات کافی را دارند و همگی می دانند برای حفظ سلامت و زیبایی دندان هایشان باید تمامی نکات لازم را اجرا کنند تا مشکلی به وجود نیاید.علاوه بر اهمیت کیفیت بالای کاشت لمینت،نگهداری از از روکش لمینت سرامیکی یا ونیر کامپوزیتی بسیار مهم می باشند.

لمینت دندان ارزان و باکیفیت

چرا کاشت لمینت دندان ارزان و به صرفه را به “عرشیان کلینیک” بسپاریم؟

در انتها باز هم به اهمیت کاشت لمینت دندان ارزان در عرشیان کلینیک اشاره می کنیم.

دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان با ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت ممکن کاشت سلامت دندان ها را پس از نصب و کاشت لمینت دندان ارزان که قسطی می باشد تضمین می نماید و هرگز اعتماد مراجعین بزرگوار خود را را نسبت به عملکرد متخصصین خود خدشه دار نمی کند

لذا با پرداخت قسطی لمینت دندان ارزان می توانند با خیال راحت از دندان های لمینتی خود لذت ببرند و دغدغه پرداخت یکجای آن را نداشته باشند.پس افراد با خیال راحت می توانند کاشت لمینت دندان ارزان خود را به مانند کاشت دندان اقساطی و نیز لمینت دندان اقساطی و..به عرشیان کلینیک بسپارند.

این افرد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دندانپزشکی عرشیان تماس بگیرند لذا کادر محترم عرشیان کلینیک در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات ایشان می باشند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه