قیمت بلیچینگ دندان

قیمت بلیچینگ دندان

منتشر شده در: 5 فروردین 1402دسته بندی: مقالات دندان پزشکیبدون ديدگاه on قیمت بلیچینگ دندان

قیمت بلیچینگ دندان 1402 داشتن دندان های سفید و زیبا خواسته هر کسی در زندگی می باشد و به ندرت می توانید کسی را پیدا کنید که بگوید از دندان های سفید لذت نمی برد ! اما در حقیقت افراد بسیار کمی هستند که به طور ذاتی با دندان های سفید به دنبا بیایند این [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

قیمت بلیچینگ دندان 1402

داشتن دندان های سفید و زیبا خواسته هر کسی در زندگی می باشد و به ندرت می توانید کسی را پیدا کنید که بگوید از دندان های سفید لذت نمی برد ! اما در حقیقت افراد بسیار کمی هستند که به طور ذاتی با دندان های سفید به دنبا بیایند این سفیدی در طول زندگی آن ها حفظ گردد. تغییر رنگ دندان ها در طول زندگی امری عادی است که بلیچینگ می تواند یک راه حل مناسب برای آن باشد. از آنجا که هزینه های دندان پزشکی همیشه یکی از دغدغه ها بوده است ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت بلیچینگ دندان بپردازیم.

قیمت بلیچینگ دندان

برای کسب اطلاعات لازم در مورد این روش سفید کردن و قیمت بلیچینگ دندان با ما در این مطلب همراه باشید.

بلیچینگ چیست ؟

پیش از آنکه به قیمت بلیچینگ دندان بپردازیم باید بدانید که برای چه کاری هزینه می کنید ! ممکن است ندانید اما در طول روز مدام کارهایی را انجام می دهید که رنگ دندان های شما را تیره کرده و لک هایی روی آن ایجاد می کند. میوه های قرمز رنگی که استفاده می کنید ، قهوه ای که می نوشید یا شاید سیگاری که استعمال می کنید ، همه و همه رنگ دندان های شما را تیره می کند. در این وضعیت رنگ دندان مانند لباس سفیدی است که لک و تیره شده است. روش درمان این لک ها چیست ؟

شستن لباس ها با محلول های سفید کننده که رنگ آن ها را دقیقا مانند روز اول کند. بلیچینگ نیز دقیقا چنین کاربری دارد و مانند سفید کننده لباس عمل می کند. موادی که در نوع خود سفید کننده محسوب می شوند روی دندان ها قرار گرفته ، لکه های آن را از بین می برد و در نهایت ظاهری سفید و یک دست و جذاب به دندان ها و البته لبخند شما می دهد.

این مقاله را نیز مطالعه بفرمایید : تفاوت لمینت و کامپوزیت و بلیچینگ 

چه عواملی بر قیمت بلیچینگ دندان تاثیر گذار است ؟

پیش از آنکه به عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیچینگ دندان بپردازیم لازم به ذکر است که این مواد از خارج از کشور وارد می شوند و در درجه اول به علت صادراتی بودن نمی توان انتظار قیمت پایین یا ارزان از آن داشت با این وجود برخی از مواد بلیچینگ دندان از دیگری ارزان تر می باشند.

مکان انجام بلیچینگ

دو روش برای سفید گردن یا اصطلاحا بلیچینگ دندان وجود دارد که بسته به مکانی که در آن انجام می شود تعیین می گردد. یکی از این روش ها هوم بلیچینگ است که در خانه توسط خود فرد انجام می گردد و روش دیگر آفیس بلیچینگ است که در مطب البته زیر نظر دکتر انجام می شود. قیمت بلیچینگ دندان در این این دو روش با یکدیگر متفاوت می باشد که در ادامه در مورد آن توضیحات بیشتری خواهیم داد.

نوع مواد و کیفیت آن

برخی از مواد به طور کلی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند و از نظر کارایی بهتر عمل می کنند. به همین علت است که قیمت این مواد از سایر برند ها نوع مشابه  بالاتر بوده و هزینه و قیمت بلیچینگ دندان را بالاتر میبرند. در هر صورت شما می توانید برای کنترل هزینه های خود از موادی با قیمت متوسط استفاده کنید اما فراموش نکنید که حتما از نام ها و برند های آشنا استفاده کنید. برخی از مواد غیر استاندارد که از قیمت پایینی نیز برخوردار می باشند ممکن است برای لثه ها حساسیت ایجاد کرده یا به خود دندان آسیب وارد کنند.

حجم دندان ها

کدام یک از دندان های خود را بلیچینگ می کنید ؟ حجم دندان ها و سطح آن ها در همه یکی نمی باشد و همین موضوع می تواند در برخی از کلینیک ها بر قیمت بلیچینگ دندان تاثیر گذار باشد. هر چه دندان ها بزرگ تر باشد و سطح بیشتری داشته باشد طبیعتا مواد و روکش بیشتری را برای بلیچینگ می طلبد که در نهایت در هزینه آن تاثیر گذار می باشد. با این وجود این روش قیمت گذاری تنها در برخی از کلینیک ها وجود دارد.

هزینه بلیچینگ دندان

تورم و افزایش قیمت

ناچارا باید از این عامل تعیین کننده هزینه بلیچینگ دندان نیز حرف بزنیم. همانطور که فوقا گفتیم این مواد به صورت وارداتی هستند و وضعیت اقتصادی و رابطه تجاری با کشور مبدا می تواند در قیمت مواد تاثیر گذار باشد. همچنین نوسانات ارزی نیز می تواند قیمت بلیچینگ دندان را ماهانه تغییر دهد و در هزینه ی آن تاثیراتی داشته باشد.

سعی ما بر این است که از تاثیر نوسانات ارزی در قیمت بلیچینگ دندان بکاهیم و رضایت صد در صد مراجعه کننده را جلب نماییم.

میزان زردی و لک دار بودن دندان ها

در برخی از موارد زردی و لک های دندانی شما به قدری است که برای از بین بردن آن ها به حجم روکش و مواد بیشتری نیاز است. البته لازم به ذکر است که در اکثر مراجعه کنندگان میزان لکه دار بودن و زری آن ها به یک شکل است و نیاز به استفاده از حجم اضافه نیست با این وجود مواردی نیز مشاهده شده است که نیاز به استفاده از روکش بیشتر بوده است که در نهایت در قیمت بلیچینگ دندان تاثیراتی داشته است.

برند روکش های بلیچینگ

در نهایت باید این مورد را در نظر بگیریم که کمپانی ها و برند های مختلفی در سطح دنیا هستند که مواد و روکش بلیچینگ دندان را می سازند. این مواد نه تنها از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند بلکه در بازار جهانی نیز این محصولات با قیمت های مختلفی ارائه می شود و هزینه خریداری آن ها را نیز متفاوت می کند. با این وجود همه ی این برند ها در صورتی که استاندارد و معتبر باشند تاثیرات چندان متفاوتی را ندارند شما می توانید بنا به شرایط خود از آن استفاده کنید.

در آخر نباید از کلینیک دندان پزشکی که قصد بلیچینگ در آن را دارید غافل بود. در یکی از روش های بلیچینگ دندان که از آن با نام آفیس بلیچینگ یاد می شود خود کلینیک دندان پزشکی نیز در قیمت بلیچینگ دندان تاثیر گذار است.

کلینیک عرشیان خدمات بلیچینگ را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می کند. پس اگر می خواهید از دندان های زیبایی برخوردار باشید همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت و هزینه بلیچینگ دندان 1402

نوبت به این رسید که به طور دقیق قیمت سفید کردن دندان ها را با استفاده از این روش بیان کنیم. خود بلیچینگ کردن به دو نوع تقسیم می شود که هم مواد آن متفاوت می باشد و هم قیمت آن تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. این دو روش به این شرح می باشد :

قیمت هوم بلیچینگ دندان

هوم بلیچینگ در حقیقت همان روش سفید کردن دندان در خانه است که باید توسط خود فرد انجام شود و تحت نظر دکتر قرار نمی گیرد البته که مواد این روش نیز باید توسط دکتر تجویز شود با توجه به شرایط دندان های شما انتخاب گردد. اما در نهایت پس از آنکه بهترین نوع مواد مناسب با دندان های شما انتخاب شود ، خود در خانه باید به انجام آن بپردازید. مزایا و ویژگی های این روش بلیچینگ دندان به این روش می باشد.

  • قیمت بلیچینگ دندان 1402 به روش هوم به نسبت آفیس ارزان تر می باشد.
  • بلیچینگی که در خانه انجام می شود از مواد رقیق تری استفاده می کند و دفعات استفاده از آن را بالا میبرد.
  • تعدد استفاده از این مواد برای سفید کردن کامل دندان ممکن است هزینه های شما را بالا ببرد.
  • علاوه بر خرید مواد هزینه مشاوره با دندانپزشک و تجویز مواد مناسب دندان های شما را نیز مد نظر داشته باشید.
  • احتمالا حساسیت لثه ها در این روش به مراتب پایین تر می باشد چرا که مواد آن از قدرت و غلظت کمتری برخوردار می باشد.
  • طول درمان استفاده از هوم بلیچینگ دو هفته است و پس از هفته ی اول باید برای ویزیت مجدد و بررسی شرایط دندان به پزشک خود مراجعه کنید.
  • هزینه ای که برای هوم بلیچینگ پرداخت می کنید برای دریافت قالب بلیچینگ و مواد مورد استفاده و آموزش استفاده از آن است.

در انتهای این مطلب جدول و لیست قیمت بلیچینگ دندان برای سال 1402 در اختیار شما قرار خواهد گرد.

هزینه و قیمت بلیچینگ دندان

قیمت آفیس بلیچینگ دندان 1402

روش دیگر که به نوعی مخالف روش هوم است آفیس بلیچینگ است که در این روش سفید کردن دندان در مطب دکتر و توسط فرد متخصص صورت می گیرد. ممکن است تصور کنید که این روش به نسبت روش قبل سخت تر می باشد و دردسر های بیشتری دارد. با این وجود این روش نیز از مزایا خود برخوردار است که حتی با در نظر گرفتن قیمت بلیچینگ دندان همچنان مورد انتخاب قرار میگیرد :

  • موادی که برای آفیس بلیچینگ مورد استفاده قرار میگیرد بسیار غلیظ تر است و موجب می شود که نتیجه آن سریع تر انجام گردد.
  • در حالی که طول درمان روش قبل نزدیک به چند هفته است در آفیس بلیچینگ تنها به یک الی دو جلسه نیاز است.
  • قیمت بلیچینیگ دندان در این روش به نسبت روش فوق گران تر می باشد.
  • این روش ممکن است برای دندان های شما حساسیت زا باشد پس حتما برای انجام آن به کلینیک دندان پزشکی خوب مراجعه کنید.
  • کسانی که مینای دندان آن ها دچار سایش شده است برای انجام بلیچینگ چندان مناسب نمی باشند.

از طریق این جدول می توانید قیمت بلیچینگ دندان به هر دور روش فوق را مشاهده فرمایید :

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

خدمات بلیچبنگ دندان با بهترین قیمت در عرشیان کلینیک

در این مطلب سعی کردیم تا تمامی نکات لازم را در مورد قیمت بلیچینگ دندان را ذکر کنیم. یکی از کلینیک هایی که شما از طریق آن می توانید به سفید کردن دندان خود بپردازید عرشیان است. ما در اینجا بهترین خدمات دندان پزشکی را با بهترین کیفیت ارائه می کنیم و ضمن تسهیلات زیادی را نیز برای شما فراهم می کنیم. با تماس با ما می توانید از این ویژگی ها بهره مند شوید :

  • بلیچینگ اقساطی : پرداخت هزینه و قیمت بلیچینگ دندان و تمامی خدمات عرشیان کلینیک به صورت اقساطی قابل انجام است و شما می توانید بدون داشتن دغدغه مالی از این خدمات استفاده کنید. قسط بندی ما به صورت بلند مدت است و در پرداخت آن ها به شما فشار وارد نمی گردد.
  • ضمانت یک ساله : تصور نکنید که با پایان کار در کلینیک ما هیچ ضمانتی در کار نیست. در صورت بروز مشکل می توانید از ضمانت یکساله این خدمات استفاده کنید و به راحتی تمامی مشکلات به وجود آمده را حل کنید. البته که کیفیت کار به قدری بالاست که نیاز نیست نگران باشید. اما این ضمانت برای رضایت صد در صد مراجعه کننده وجود دارد.
  • بهترین مواد دندان : علاوه بر کادر مجرب ، استفاده از بهترین مواد دندان است که موجب می شود کیفیت کار ما تضمین شود. ما برای قیمت پایین تر کیفیت کار را کم نمی کنیم و رضایت مشتری همیشه برای ارجحیت دارد.
  • بهترین قیمت : البته که کیفیت بالا کار با قیمت مناسب همراه است چرا که ما از سود خود کاهش می دهیم تا رضایت شما را جلب نمایید تا در نهایت با خیال راحت بتوانید از انواع خدمات درمانی و زیبایی در کلینیک ما استفاده نمایید.

با وجود تمامی این ویژگی هاست که می توانید هم از کیفیت خود بلیچینگ و هم از قیمت بلیچینگ دندان خاطر جمع شوید. همین حالا با ما تماس گرفته و اقدام به دریافت نوبت کنید.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه