فیلم کامپوزیت دندان جلو

فیلم کامپوزیت دندان جلو

فیلم کامپوزیت دندان جلو روش های زیادی برای زیبا سازی دندان ما وجود دارد  که هر کدام از آن ها به شیوه ای یک لبخند بی نقص را به ما هدیه می کنند. یکی از بهترین و البته پر طرفدار ترین روش های اصلاح لبخند یا زیبا سازی دندان کامپوزیت می باشد که به نسبت [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

فیلم کامپوزیت دندان جلو

روش های زیادی برای زیبا سازی دندان ما وجود دارد  که هر کدام از آن ها به شیوه ای یک لبخند بی نقص را به ما هدیه می کنند. یکی از بهترین و البته پر طرفدار ترین روش های اصلاح لبخند یا زیبا سازی دندان کامپوزیت می باشد که به نسبت سایر روش ها مراحل مربوط به خود را دارد. اگر برای شما سوال شده است که کامپوزیت های دندان جلو چگونه صورت می گیرد ما در این مطلب فیلم کامپوزیت دندان جلو را در اختیار شما قرار داده ایم.

پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد مراحل آن و مشاهد فیلم کامپوزیت دندان جلو با ما در این مطلب همراه باشید.

در فیلم کامپوزیت دندان جلو به چه موردی پرداخته می شود؟

ونیر کامپوزیت پوسته‌های نازکی هستند که روی سطح جلویی دندان و در اغلب موارد برای دندان‌های جلویی که دید بیشتری دارند استفاده می‌شوند. این روکش‌ها بادوام هستند، به‌راحتی اصلاح می‌شوند و نصب آنها به‌یک‌بار مراجعه به دندانپزشک نیاز دارد . در این بخش به نشان دادن فیلم کامپوزیت دندان جلو پرداخته ایم که نحوه نصب این لایه را نشان می دهد.

بیشتر اوقات، روکش‌ها برای ایجاد ظاهری زیبا به لبخند استفاده می‌شوند. تعداد دندان‌های ناحیه لبخند هشت دندان جلو در ردیف بالا و متناسب با آن‌ها  8 ردیف از دندان پایین است. تمامی مطالبی که درمورد کامپوزیت دندان جلو نیاز دارید در قیسمت توضیحات این مطلب گنجانده شده است و البته برای درک بیشتر شما فیلم آن نیز به طور دقیق کامل تهیه و در این مطلب قرار داده شده است. ا ما همراه باشید برای مشاهده فیلم کامپوزیت دندان جلو :

مراحل فیلم کامپوزیت دندان جلو

در فیلم کامپوزیت دندان جلو مراحل نصب نشان‌ داده‌ شده است که عبارت‌ اند از:

نصب کامپوزیت ونیر در فیلم کامپوزیت دندان جلو

پیچیدگی فرایند نیز در این واقعیت است که تقریباً تمام مراحل کار در حفره دهان بیمار انجام می‌شود که به صبر قابل‌ توجهی نیاز دارد، هم از جانب او و هم از دندانپزشک. با این‌ وجود، اجرای سیستماتیک تمام مراحل روش همیشه به نتیجه مطلوب منجر می‌شود.

آماده‌سازی دندان جلو

 دندان های جلو برای انجام این روش تمیز می شند. پلاک و تاتار با روش‌های حرفه‌ای ازروی دندان‌ها پاک می‌شود تا رنگ طبیعی آن‌ها بر اساس مقیاس مناسب مشخص شود و رنگ متناسب کامپوزیت انتخاب شود.

بیهوشی در فیلم کامپوزیت دندان جلو

 بسته به نیاز، ویژگی‌های فردی بیمار و نشانه‌هایی که دارد، نوع بیهوشی توسط پزشک تعیین می‌شود. بااین‌حال در اغلب موارد بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد.

تمیزکردن دندان از بافت‌های آسیب‌دیده

ابتدا باید دندان‌ها درمان شوند. اگر دندان ها دارای پوسیدگی ها و سایر مشکلات و آسیب ها باشند، باید ابتدا این موارد برطرف شوند.

در فیلم کامپوزیت دندان جلو از یکی از سیستم‌های کامپوزیت استفاده می‌کند که عبارت‌اند از:

ونیر های کامپوزیت از مواد کامپوزیت سبک پلیمری ساخته می‌شوند. دوراه برای نصب این روکش‌ها وجود دارد؛ مستقیم و غیرمستقیم.

روش مستقیم نصب ونیر های کامپوزیت مشابه پرکردن معمولی است. محلول کامپوزیت با یک کاردک روی سطح دندان اعمال می‌شود، تراز می‌شود و شکل صحیح را می‌دهد. برای اینکه کامپوزیت سخت شود، یک نور مخصوص به آن تابانده می شود. پس از سفت شدن، کامپوزیت پولیش می شود. این روش صرف‌نظر از تعداد دندان‌های تحت درمان تنها نیاز به یک‌بار مراجعه به متخصص دارد. اما پیش از آن فیلم کامپوزیت دندان جلو را مشاهده فرمایید

روش غیرمستقیم طولانی‌تر است و نیاز به چند بار مراجعه به دندانپزشک دارد. در اولین ویزیت، دندان‌ها بررسی می شوند و قالب گیری صورت می گیرد. قالب به لابراتور فرستاده می‌شود، جایی که روکش‌ها از همان مواد کامپوزیت ساخته می‌شوند. در نوبت دوم با پزشک، روکش‌های ساخته شده از قبل، روی دندان بیمار نصب می‌شوند. هزینه کامپوزیت

عوارض احتمالی

نصب روکش‌ها به یک متخصص مجرب نیاز دارد. در این مورد، نتیجه واقعاً عالی خواهد بود و برای مدت طولانی دوام می‌آورد، هیچ ناراحتی ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین، نصب ونیرها فقط در یک کلینیک مورد اعتماد و با پزشک متخصص ضروری است.  از سرامیک گرفته تا مواد کامپوزیتی، چندین نوع اصلی از مواد وجود دارد که برای ساخت روکش استفاده می‌شود. هر نوع مزایا و معایب خاص خود را دارد. با مشاهده فیلم کامپوزیت دندان جلو آگاهی بیشتری پیدا نمایید.

فیلم کامپوزیت دندان جلو

نکاتی که ضمن مشاهده فیلم کامپوزیت دندان جلو  باید بدانید :

ونیر کامپوزیت از یک ماده کامپوزیت ساخته شده‌اند که از نظر خواص مشابه مواد پرکننده است. معمولاً از آنها در ترمیم دندان استفاده می‌شود. پزشکان هشدار می‌دهند که پس از خوردن مواد غذایی و نوشیدنی‌های لکه‌دار مانند هویج، قهوه، تمیزکردن کامپوزیت ها ضروری است. در غیر این صورت، احتمال تغییر سریع رنگ انها وجود دارد.

ونیرهای کامپوزیت با رعایت قوانین اولیه مراقبت حدود 5 تا 7 سال دوام خواهند داشت. بااین‌ حال، اگر بااحتیاط خاصی روی آن‌ها نظارت کنید و آنها را تحت‌ فشار قرار ندهید (به‌عنوان‌ مثال، گاز گرفتن تکه‌های غذای سفت)، می‌توان عمر مفید را حتی تا 2 برابر افزایش داد. ضمن مشاهده فیلم کامپوزیت دندان جلو به این موارد نیز توجه نمایید.

 فیلم کامپوزیت دندان جلو عرشیان کلینیک

عرشیان کلینیک با هدف نشان دادن ظرافت و اهمیت دقت در کامپوزیت کردن دندان ، فیلم کلاعامپوزیت دندان جلو را در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید برای دیدن نمونه کار های کلینیک ما و کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید و ضمن بهره مندی از با کیفیت ترین خدمات کامپوزیت دندان از سایر خدمات تسهیلاتی کلینیک ما که در ادامه به آن پرداخته ایم نیز بهره مند شوید.

کامپوریت دندان در عرشیان کلینیک

در این مطلب ما سعی کردیم تا به طور دقیق فیلم کامپوزیت دندان جلو را در اختیارتان قرار دهیم. اما ممکن است این سوال به وجود بیاید که هدف از این فیلم چیست ؟ اگر دقت کرده باشید مراحل عملی کامپوزیت دندان بسیار حساس بوده است و نیاز به تبحر و ظرافت بسیار زیادی دارد. تنها کسی که می تواند از پس چنین کاری بر بیاید یک پزشک خوب و متبحر است که تنها در کلینیک ها و مطب هاب معتبر برای کامپوزیت دندان وجود دارند.

اگر به دنبال مشاهده فیلم کامپوزیت دندان جلو به دنبال یک کلینیک خوب و حرفه ای می گردید کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات کامپوزیت دندان با بهترین قیمت و کیفیت برخوردار شوید. خدمات کامپوزیت دندان در عرشیان کلینیک به این شرح می باشد :

  1. پرداخت اقساطی
  2. ضمانت یک ساله
  3. استفاده از بهترین متریال کامپوزیت
  4. بهترین کادر دندان پزشکی
  5. قیمت مناسب

با وجود این خدمات دیگر نگران کامپوزیت دندان خود نباشید. کافیست با ما تماس بگیرید و با استفاده از خدمات دندان پزشکی ما زیبا ترین لبخند را به خود هدیه دهید.

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه