طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان کامپوزیت سال هاست که به عنوان یک روش زیبایی برای دندان ها انتخاب می شود روز به روز نیز به طرفداران آن اضافه می شود. علت این امر مشخص است ! همه ی افراد با این شانس به دنیا نمی آیند که از دندان های زیبا ، درشت ، مرتب [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان

کامپوزیت سال هاست که به عنوان یک روش زیبایی برای دندان ها انتخاب می شود روز به روز نیز به طرفداران آن اضافه می شود. علت این امر مشخص است ! همه ی افراد با این شانس به دنیا نمی آیند که از دندان های زیبا ، درشت ، مرتب و سفید برخوردار باشند. اما غیر ممکن نیز نیست که بتوانیم دندان های خود را به زیبا ترین شکل ممکن در بیاوریم. کامپوزیت این امکان را برای ما فراهم کرده است. توجه داشته باشید که انتخاب طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان به اندازه تصمیم گیری به کامپوزیت کردن اهمیت دارد.

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان

پس اگر مصمم هستید که دندان های خود به طبیعی ترین شکل ممکن زیبا کنید ، با ما در این مطلب همراه باشید و طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان را انتخاب نمایید.

چرا طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان یک انتخاب ایده آل می باشد ؟

هرچند که همیشه دندان های سفید به دندان های زیبا شهرت داشته اند اما این رنگ برای هر کسی مناسب نمی باشد. مانند رنگ چشم که برای هر پوست و فرم صورت زیبایی مخصوص به خود را دارد رنگ دندان نیز باید متناسب با هر رنگ پوستی انتخاب شود که از زیبایی دو چندان برابری برخوردار باشد. سفید ترین رنگ کامپوزیت دندان شاید برای برخی افراد زیبا ترین نیز باشد اما برای برخی دیگر نه تنها زیبا نبوده بلکه غیر طبیعی به نظر می رسد و در حالت کلی چهره شما تاثیر میگذارد.

رنگی که بر اساس رنگ پوست و لثه شما انتخاب شود همان طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان است و چنان می نماید که انگار با این دندان ها به دنیا آمده اید. شایان ذکر است رنگ ها غیر طبیعی شاید برای مدت کوتاهی برای شما جذاب باشد اما پس مدتی ممکن است دلزدگی ایجاد کند پس بهتر است از ابتدا به سراغ رنگ های طبیعی بروید.

توجه داشته باشید که در زمان نصب و قرار دادن کامپوزیت ها ممکن است به علت خشکی دهان ، ونیر ها کمی روشن تر به نظر برسند.

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان چیست ؟

ونیر های کامپوزیت هر کدام از رنگ های مختلفی برخوردار می باشند که هر کدام از رنگ های آن برای یک طیف پوستی مناسب می باشد. در اینجا ما طبیعی ترین رنگ کامپوزیت را برای هر کس به طور اختصاصی بیان می کنیم.

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت

رنگ A1 , B1

سفید ترین رنگ های کامپوزیت دندان محسوب می شوند که به نام رنگ های سفید هالییوودی مشهور هستند. شما با استفاده از این رنگ کامپوزیت از دندان های سفید به اندازه سفیدی یخچال برخوردار خواهید شد و لبخندی درخشان خواهید داشت. این رنگ برای افرادی با صورت های بسیار سفید ، لثه و لب هایی صورتی یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. توجه داشته باشید که برای پوست های سبزه و لثه هایی که به قهوه ای تمایل دارند شاید این رنگ چندان مناسب نباشد.

رنگ C1

این رنگ شاید مانند رنگ های فوق سفید باشد اما اضافه شدن ته مایه دودی رنگ به آن شاید کمی ظاهری غیر سفید تر به آن بدهد و آن را برای پوست های کمی تیره تر مناسب کند. اما با این وجود این رنگ همچنان برای پوست های سفید مناسب می باشد و برای آن ها طبیعی محسوب می گردد. اگر هم قصد استفاده از رنگ سفید را دارید و هم نمی خواهید خیلی غیر طبیعی باشد می توانید از این رنگ استفاده کنید.

رنگ های A2 , B2

این رنگ ها را می توان یکی از سفید ترین و البته طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان معرفی کرد. چرا که نه به قدری سفید است که حالتی غیر طبیعی به خود بگیرد و نه به قدری تیره است که سفیدی که از دندان مد نظر دارید را نداشته باشد. این رنگ ها را می توان یکی از پر طرفدار ترین رنگ های موجود دندان معرفی کرد که بسیاری از افراد تمایل به استفاده از ان را دارند.

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان

هر چه شماره پشت این حروف بالاتر می رود رنگ دندان بیشتر به طیف های صورتی ، زرد و دودی متمایل می شوند و از رنگ سفید فاصله میگیرند. به طور کلی هر چه درجه پوستی شما تیره تر باشد استفاده از درجه های تیره تر نیز جلوه طبیعی تر می دهد. با این وجود بهتر است پیش از هرچیزی در مورد رنگ طبیعی کامپوزیت دندان با پزشک خود مشورت کنید.

چگونه می توان بهترین و طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان را انتخاب کرد ؟

برای یافتن طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان تنها کافیست چند مورد را مد نظر قرار دهید :

  • 1- رنگ پوست : افراد زیادی تصور می کنند که هرچه رنگ روشن تری را انتخاب کنند زیبا تر است اما رنگ کامپوزیت در درجه اول باید با رنگ پوست شما مچ شود.
  • 2-رنگ لثه : ممکن است تصور کنید که رنگ لثه ها چندان به چشم نمی آید و نباید برای انتخاب کامپوزیت مد نظر قرار بگیرند. اما بدون شک باید رنگ لثه های دهان را نیز مد نظر داشته باشید تا بهترین رنگ را انتخاب کنید.
  • 3-رنگ سایر دندان ها : اگر قصد کامپوزیت کردن برخی از دندان ها را دارید باید رنگ سایر دندان ها را نیز مد نظر داشته باشید تا طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان را انتخاب کردن و ظاهر دندان های شما دوگانه نشود.
  • 4- نظر دکتر : در آخر توجه داشته باشید که هرچند سلیقه شما در انتخاب رنگ کامپوزیت از اهمیت زیادی برخوردار است اما نظر دندان پزشک را نیز مد نظر داشته باشید چرا که او سال هاست در این زمینه فعالیت می کند و به خوبی می داند چه رنگ دندانی بهترین جلوه را خواهد داشت.

البته که این مورد ارتباطی با بهترین و طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان ندارد اما با این وجود در نظر داشته باشید که تغییر رنگ طیف های سفید تر و روشن زودتر اتفاق می افتد و به همان میزان نیز مراقبت بیشتری را می طلبد.

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان

آیا کامپوزیت های سفید طبیعی به نظر می رسند ؟

مطمنا همه ما تمایل داریم که از رنگ های سفید برای کامپوزیت استفاده کنیم و همزمان دندان های طبیعی نیز داشته باشیم. این موضوع امکان پذیر است چرا که در میان رنگ های کامپوزیت ، برخی از آن ها هم  سفید محسوب می شوند و هم با قرار گیری در دهان حس طبیعی بودن به آن ها می دهند. مگر آنکه بخواهید از رنگ های سفید یخچالی یا سفید هالییوودی استفاده کنید که در این صورت باید پیش بینی غیر طبیعی شدن دندان های خود را بکنید.

مزایا استفاده از رنگ طبیعی کامپوزیت دندان چیست ؟

اگر قصد دارید تا به جای سفید ترین رنگ کامپوزیت از طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان استفاده کنید باید بدانید که از این مزایا برخوردار خواهید شد :

  • رنگ های طبیعی کمتر دچار زردی و تغییر رنگ  می شوند و مراقبت از آن ها راحت تر است.
  • جذابیت رنگ های طبیعی در دراز مدت برای شما حفظ می شود.
  • تجربه دلزده شدن در رنگ های طبیعی کمتر از رنگ های دیگر خواهد بود.
  • استفاده از طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان موجب می شود که دندان های کامپوزیت مانند دندان های طبیعی شما به نظر برسند.

با وجود تمامی این مزایا است که زیبایی چندان برابری به دندان های شما داده می شود. پس پیشنهاد ما انتخاب رنگ کامپوزیت طبیعی برای دندان است.

هزینه طبیعی ترین کامپوزیت دندان به چه شکل است ؟

هزینه های کامپوزیت دندان نه بر اساس رنگ بلکه بر اساس برند مشخص می شود. از طریق این جدول می توانید لیست انواع برند کامپوزیت دندان را مشاهده نمایید :

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

 

 

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه