طبیعی ترین رنگ لمینت دندان

طبیعی ترین رنگ لمینت دندان

طبیعی ترین رنگ لمینت دندان کدام رنگ است؟ امروزه اکثر افراد به دنبال طبیعی ترین رنگ لمینت دندان برای لمینت کردن دندان هایشان هستند زیرا ترجیح می دهند زیبایی آن ها با طبیعی بودن روشنی دندان هایشان بیشتر شده و از جلوه بسیار درخشان لمینت دندان بر روی دندان هایشان لذت نمی برند به همین [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

طبیعی ترین رنگ لمینت دندان کدام رنگ است؟

امروزه اکثر افراد به دنبال طبیعی ترین رنگ لمینت دندان برای لمینت کردن دندان هایشان هستند زیرا ترجیح می دهند زیبایی آن ها با طبیعی بودن روشنی دندان هایشان بیشتر شده و از جلوه بسیار درخشان لمینت دندان بر روی دندان هایشان لذت نمی برند به همین دلیل لازم دانستیم درباره لمینت و طبیعی ترین رنگ لمینت دندان صحبت کنیم تا علاقمندان بیشتر از این طیف رنگی اطلاعات کسب کنند.

2 نمونه از طبیعی ترین رنگ لمینت دندان ها

از آنجا که طیف های رنگی بسیاری در لمینت دندان داریم تنها دو نمونه از طبیعی ترین رنگ لمینت دندان ها هستند که اکثر افراد را به خواسته خود از جهت طبیعی بودن زیبایی دندان هایشان می رسانند.

طبیعی ترین رنگ لمینت دندان

رنگ طبیعی لمینت دندان A2

این رنگ لمینتی یک نمونه از طبیعی ترین رنگ لمینت دندان است که به دلیل استخوانی بودنش جلوه ای طبیعی را نثار خود کرده و در عین حال به دلیل زیبایی خاص خود برای علاقمندان به طبیعی بودن روشنی رنگ دندان ها رنگی بسیار محبوب شمرده می شود.این نوع رنگ لمینت دندانی نیز تنها یک درجه بیشتر از رنگ طبیعی دندان ها روشن می باشد و این نیز برای طبیعی بودن روشنی دندان ها مزیتی مورد پسند محسوب می گردد.

رنگ لمینت دندان A2 که جزء دسته طبیعی ترین رنگ لمینت دندان شناخته می شود به دلیل خاصیت طبیعی بودنش در کلینیک ها بسیار محبوب گشته و افراد بسیاری به همین دلیل خواستار کاشت لمینت با رنگ طبیعی لمینت دندان A2 هستند

.لذا باید اشاره گردد افرادی که ب دنبال این طیف رنگی یا به طور کل طبیعی ترین رنگ لمینت دندان هستند به دلیل دائمی بودن کاشت لمینت سرامیکی به سراغ رنگ های طبیعی لمینت دندان می آیند لذا می خواهند تا همیشه با دندان هایی متناسب با چهره شان لبخند بزنند و از این لبخند بسیار لذت ببرند و سفیدی دندان هایشان مصنوعی تلقی نگردند.

در انتها باید اشاره گردد به همین دلیل کاشت رنگ های طبیعی لمینت دندان برای اکثر افراد مزیت شمرده می شوند.

رنگ طبیعی لمینت دندان A3

یکی از مزیت های رنگ لمینت دندان A3 نزدیک بودن این طیف رنگی به رنگ طبیعی دندان ها می باشد به همین دلیل افرادی که خواهان نصب این رنگ لمینت دندان بر روی دندان هایشان هستند به دلیل نزدیکی بسیار این رنگ به دندان های طبیعی بهتر است تنها دندان های جلویی شان را لمینت کنند در واقع همان تعداد دندان هایی که هنگام لبخند نمایان می شوند.

لذا همچنین بهتر است علاقمندان به کاشت این طیف رنگی تعدادی از دندان های مجاور که هنگام لبخند زدن مشخص می شوند را هم لمینت کنند زیرا احتمال مشخص بودن تفاوت درجه رنگی این لمینت با رنگ دندان های طبیعی وجود دارد.

از مزیت های این طیف رنگی که طبیعی ترین رنگ لمینت دندان محسوب می شود امکان اصلاح نامرتبی دندان ها با کاشت این نوع رنگ لمینت می باشد و این نیز بسیار حائز اهمیت است.زیرا در کنار روشن بودن دندان ها به شکلی طبیعی ردیف دندان ها هم اصلاح شده و لبخند دندانی را بسیار زیبا و جذاب می نماید.

بنابراین در نتیجه شناخت این دو طیف رنگی یعنی رنگ لمینت دندان A2 و A3 دانستیم که این دو درجه رنگی که در طیف طبیعی ترین رنگ لمینت دندان قرار دارند در عصر امروز با توجه به علاقه عموم افراد نسبت به سادگی در عین حال زیبا بودن بسیار پرکاربرد بوده و جلوه دلنشینی به لبخند افراد هدیه می دهند.

طبیعی ترین رنگ لمینت دندان

رنگ طبیعی لمینت دندان مناسب چه کسانی است؟

لمینت دندان که روشی امروزی برای زیباتر ساختن دندان های طبیعی و یا اصلاح و رفع برخی عیوب دندانی بر روی دندان ها بوده و بر روی آن ها نصب می گردد به سبب تفاوت افراد در ژنتیکشان(تفاوت چهره ها و فرم دندان ها و..) به میزان بالایی با تنوع بسیار در رنگ های متعدد به عرضه درآمده تا علاقمندان به نصب روکش لمینتی بنا بر سلیقه شان و تایید و تشخیص متخصص در انتخاب نوع لمینت دندان برای فراهم آمدن تناسب و هماهنگی رنگ لمینتی با چهره شان؛بهترین رنگ لمینت دندان را انتخاب کنند.

برخی طبیعی ترین رنگ لمینت دندان را انتخاب نموده و برخی روشن ترین و درخشنده ترین طیف رنگی را بر روی دندان هایش نصب می کنند و یکی از زیباترین بخش های کاشت لمینت دندان پیش از نتیجه نهایی، به دلیل همین تفاوت ها می باشد..

لذا در ادامه به برخی از عوامل موثر بر انتخاب رنگ طبیعی لمینت دندان می پردازیم که نه تنها برای افرادی که به دنبال کاشت طبیعی ترین رنگ لمینت دندان هستند مناسب است بلکه تمام علاقمندان به کاشت لمینت دندانی در هر طیف رنگی می توانند با توجه به این موارد انتخاب بهتری داشته باشند.

عوامل موثر بر زیبایی رنگ طبیعی لمینت دندان

  • حالت و فرم چهره(صورت):با تشخیص دندانپزشک متخصص بنا بر فرم چهره مراجعین،از قبیل صورت های گرد یا کشیده و..فرم دندان های لمینتی و رنگ آن نیز بهترین و طبیعی ترین رنگ لمینت دندان انتخاب می گردد.

برخی دندان های روشنی دارند ولی در عین حال علاقه به سفید تر شدن دندان هایشان دارند با تشخیص دندانپزشک متخصص نیز این انتخاب مبنی بر سفید تر شدن دندان ها به پیشنهاد وی یا انجام می گردد و یا رد می شود.ممکن است فردی رنگ دندان های طبیعی نسبتا خوبی داشته باشد اما با استفاده از رنگ لمینت دندان A3 که تنها یک درجه روشن تر از رنگ دندان های طبیعی است چهره فرد از لبخند زیباتری بهره مند گردد.

  • تناسب رنگ پوست مراجع با رنگ طبیعی دندان:در انتخاب طبیعی ترین رنگ لمینت دندان و بالعکس روشن ترین طیف رنگی،رنگ پوست بسیار تاثیرگذار می باشد و نیز یکی از ملاک های موثر بر زیبایی رنگ طبیعی لمینت دندان شمرده می شود.
  • اهمیت به رنگ دندان های مجاور:افراد بهتر است به هنگام کاشت رنگ طبیعی لمینت دندان یا رنگی روشن تر مثل A1 و..به رنگ دندان های طبیعی مجاور خود دقت کنند لذا در صورتی که این دندان های کناری زرد باشند و لمینت نشوند دندان ها ظاهر مطلوبی پیدا نمی کنند.حتی افرادی که به دنبال طیف رنگی بسیار روشنی در کاشت لمینت دندان هستند بهتر است به این موضوع توجه بسیاری کنند.
  • اهمیت رنگ چشم:رنگ سفید درون چشم ها نیز بسیار بر زیبایی رنگ لمینت دندان موثر است و تناسب این دو با هم جذابیت بسیاری را نثار چهره افراد می کنند.
  • سن مراجع موثر بر زیبایی رنگ لمینت دندان:افرادی که به دنبال کاشت طبیعی ترین رنگ لمینت دندان هستند باید به سن خود نیز توجه کنند که آیا این طیف رنگی مناسب دندان هایشان است یا کمی روشن تر باشد بهتر است؟منظور این که سفیدی دندان ها بهتر است که سبب افزایش سن افراد نشود.
  • و..

طبیعی ترین رنگ لمینت دندان

کاشت رنگ طبیعی لمینت دندان در |عرشیان کلینیک|

علاقمندان به کاشت طبیعی ترین رنگ لمینت دندان می توانند با بهره مندی از تخصص دندانپزشکانِ دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان در امر کاشت رنگ طبیعی لمینت دندان با کلینیک تماس بگیرند و به سبب اعتمادشان به عرشیان کلینیک خیالشان از بابت کیفیت بالای کاشت رنگ طبیعی لمینت دندان هایشان و یا هر روش زیبایی دیگر مثل رنگ کامپوزیت دندان xbw نیز راحت بوده و در انتها شاهد لبخندی زیبا و دلربا از سوی چهره شان باشند.

لذا باید ذکر کنیم عرشیان کلینیک به دلیل به کارگیری به روزترین متدِ کاشت رنگ طبیعی لمینت دندان و کلیه خدمات دندانی خود علاوه بر زیباتر ساختن دندان ها سلامت دندان ها را نیز حفظ می کند؛زیرا متخصصین عرشیان کلینیک از تجربه و مهارت حرفه ای بسیار زیادی بهره مند هستند؛عرشیان کلینیک هرگز رضایت ستودنی مراجعین خود را با کوچک ترین اشتباهی از بین نمی برد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان تماس حاصل کنند.

 طبیعی ترین رنگ لمینت دندان یا لبخند هالیوودی؟

در انتها باید ذکر شود هر یک از این رنگ ها در کاشت لمینت دندان بنا بر سلیقه افراد از محبوبیت های منحصر به فرد خود برخوردار هستند.تنها نکته ای که قابل ذکر می باشد یاداوری دائمی بودن کاشت لمینت سرامیکی در هر طیف رنگی می باشد و تنها در صورت تغییر رنگ و یا گذر زمان طولانی قابل ترمیم و تعویض می باشد و نمی توان این روکش لمینتی را خارج نمود.

تمامی طیف های رنگی لمینت دندان برای علاقمندانِ طبیعی ترین رنگ لمینت دندان و یا روشن ترینِ آن معروف به لبخند هالیوودی محبوب می باشند و این تفاوت در انتخاب رنگ لمینتی و تاثیر بی نظیر هر یک از رنگ ها بر لبخند و چهره افراد بسیار جالب توجه می باشد.

طبیعی ترین رنگ لمینت دندان

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه