سفید شدن دندانهای زرد در یک روز

سفید شدن دندانهای زرد در یک روز

سفید شدن دندانهای زرد در یک روز می دانیم که داشتن دندان های سفید و زیبا بسیار می تواند بر چهره تاثیرگذار باشد به همین سبب برخی به اشتباه دست به راه هایی  می زنند که برای سلامت دندان ها خطرناک می باشند از قبیل سفید کردن دندان با جوش شیرین..در حالی که این روش [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

سفید شدن دندانهای زرد در یک روز

می دانیم که داشتن دندان های سفید و زیبا بسیار می تواند بر چهره تاثیرگذار باشد به همین سبب برخی به اشتباه دست به راه هایی  می زنند که برای سلامت دندان ها خطرناک می باشند از قبیل سفید کردن دندان با جوش شیرین..در حالی که این روش بسیار می تواند به سلامت دندان ها آسیب برساند.

به همین سبب قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین روش ها جهت سفید شدن دندانهای زرد در یک روز اشاره کنیم.

موثرترین راه های سفید شدن دندانهای زرد در یک روز چیست؟

در ادامه نیز به برخی از موثرترین خدمات دندانی که می توان در یک روز از آن ها بهره مند گشته و زردی دندان ها را از بین برد اشاره کنیم.

کامپوزیت دندان

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن زردی دندان ها تنها در یک روز به صورت کاملا تخصصی و اصولی، نصب روکش کامپوزیت ونیر بر روی دندان ها می باشد.

با قرارگیری روکش کامپوزیتی بر روی دندان ها، زردی دندان ها از بین می رود و تنها دندان های سفید و درخشان مشهود می گردند.جالب توجه است که کامپوزیت ونیر علاوه بر از بین بردن زردی دندان ها، برخی عیوب دندانی را هم رفع می نماید که لازم می دانیم به آن ها اشاره کنیم..

  • فاصله بین دندان ها
  • برجستگی دندان ها
  • بیرون زدگی
  • هم ردیف نبودن
  • و..

بنابراین افراد می توانند تنها در یک جلسه درمانی با نصب کامپوزیت ونیر از دست دندان های زرد و عیوب دندانی خود خلاص شوند.باید توجه داشت که نیاز است جهت نصب کامپوزیت دندانی به دندانپزشکی متخصص مراجعه نمود زیرا نصب کامپوزیت بسیار تخصصی بوده و نیاز است که با دقت و بر اساس اصولی معین انجام گیرد تا به خوبی بر روی دندان ها قرار گیرد و بسیار طبیعی به زیباسازی بیشتر دندان ها بپردازد.

سفید شدن دندانهای زرد در یک روز

جرمگیری دندان

یکی دیگر از راه های سفید شدن دندان ها در یک روز که می تواند زردی دندان ها را به طور موقت حداقل چندین ماه از بین ببرد جرم گیری دندان ها می باشد ولیکن باید توجه داشت نیاز است که متخصص تایید کند که دندان ها شما نیاز به جرمگیری دارد یا خیر..

جرم گیری دندان ها نیز در مدت زمان کوتاهی در یک جلسه درمانی انجام می گیرد و علاوه بر از بین بردن زردی دندان ها سبب می گردد از اجتماع جرم بر دندان ها و بروز پوسیدگی نیز جلوگیری نماید.

بنابراین از بین بردن جرم های دندانی با جرم گیری دندان ارزان می تواند به خوبی دندان ها را سفید نماید.

سفید شدن دندانهای زرد در یک روز

علل زردی دندان ها چیست؟

زرد شدن دندان ها دلایل متعددی می تواند داشته باشد که برای هر یک از افراد متغیر می باشد.می دانیم که سلامت دندان ها علاوه بر زیبایی آن بسیار مهم است بنابراین دلایلی که سبب زردی دندان می شوند همیشه از سوی انسان و اکتسابی نبوده و می تواند به دلیل عدم سلامت کامل دندان ها باشد.

در ادامه نیز به برخی از علل زرد شدن دندان ها اشاره می کنیم.

1.عدم رعایت بهداشت دهان و دندان

یکی از رایج ترین علل زرد شدن دندان ها نرسیدگی به آن ها می باشد. زمانی که افراد در طی روز مسواک نزده و از نخ دندان استفاده نکنند به مرور زمان دندان ها تغییر رنگ داده و رو به زردی می روند..به همین سبب نیاز است که افراد حتما به بهداشت دندان ها خود اهمیت دهند و از زردی دندان ها جلوگیری نمایند.

2.ضعیف بودن مینای دندان

در صورتی که مینای دندان ضعیف باشد سبب می گردد دندان ها از سفیدی خارج شده و زرد شوند لذا زردی دندان حتی زمانی که مسواک زده و به بهداشت و سلامت دندان ها اهمیت داده می شود همچنین شکستگی دندان ها می تواند سبب ضعیف بودن مینای دندان باشد لذا اگر افراد با وجود رعایت بهداشت دندان ها، دندان هایی زرد دارند بهتر است جهت معاینه تخصصی نیز به دکتر دندانپزشک مراجعه نمایند.

3.وجود جرم بر روی دندان ها

به مرور زمان جرم های دندانی بر روی دندان ها خصوصا پشت دندان ها قرار می گیرند که به خودی خود و با مسواک زدن از بین نمی روند..جرم ها خصوصا در دوران ارتودنسی نیز ایجاد می گردند و نیاز است که جهت از بین بردن جرم ها دندانی به متخصص مراجعه نمود.

اگر زمانی که دندان ها ارتودنسی شده اند و بر روی دندان ها جرم قرار گرفته است نیاز است با مشورت دکتر دندانپزشکی که دندان ها را ارتودنسی نموده به جرم گیری دندان ها پرداخت.

4.سیگار و مشروبات الکلی

مصرف الکل و نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات می تواند سبب زرد شدن دندان ها شود به همین سبب نیاز است که افراد در صورتی که به طور مداوم سیگار کشیده و نوشیدنی های الکلی مصرف می کنند نیز به مراقبت بیشتری از دندان های خود بپردازند در غیر این صورت ممکن است علاوه بر زرد شدن نیز دندان هایشان پوسیده می گردند.

5.دندان قروچه

منظور از دندان قروچه ساییدن دندان ها به یکدیگر می باشد که در صورت تداوم باعث می شود مینای دندان ضعیف گردد..زمانی که این اتفاق رخ می دهد سطح سفید دندان ها به مرور از بین رفته و دندان ها رو به زرد شدن می روند.

و..

به طور کل نیاز است که افراد علاوه بر حفظ سلامتی دندان هایشان به زیبایی آن ها هم اهمیت دهند..سفید کردن دندان ها با روش های نامطلوب می تواند به مرور زمان علاوه بر عدم تاثیرپذیری نیز به سلامت دندان ها هم آسیب برسانند بنابراین توصیه می گردد افرادی که قصد دارند دندانهای سفیدی داشته باشند و زردی دندان هایشان تنها در یک روز از بین برود از روش های تخصصی دندانپزشکی بهره مند گردند.

با بهره مندی از خدمات دندانی موثر جهت سفید شدن دندان ها می توان علاوه بر زیبایی نیز از حفظ سلامت دندان ها هم اطمینان حاصل نمود تنها کافیست به دندانپزشکی متخصص و مجرب با اعتبار بالا مراجعه نمود..

بدین جهت افراد می توانند جهت سفید شدن دندانهای زرد در یک روز به کلینیک دندانپزشکی عرشیان مراجعه نمایند و جهت حضور در کلینیک با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده و با تعیین وقت قبلی در زمان مقرر جهت سفید ساختن دندان های خود اقدام نمایند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه