رنگ کامپوزیت دندان b1

رنگ کامپوزیت دندان b1

رنگ کامپوزیت دندان b1 کامپوزیت دندان بدون شک یکی از پر مصرف ترین و پر استفاده ترین موادی است که در دندان پزشکی ها به کار گرفته می شود. کامپوزیت مواد سفید رنگی هستند که امروزه از مصارفی همچون درمان و ترمیم دندان، روکش ،لمینت ،کامپوزیت رویه دندان و ... برخوردار است. رنگ کامپوزیت یکی [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

رنگ کامپوزیت دندان b1

کامپوزیت دندان بدون شک یکی از پر مصرف ترین و پر استفاده ترین موادی است که در دندان پزشکی ها به کار گرفته می شود. کامپوزیت مواد سفید رنگی هستند که امروزه از مصارفی همچون درمان و ترمیم دندان، روکش ،لمینت ،کامپوزیت رویه دندان و … برخوردار است. رنگ کامپوزیت یکی از مهم ترین نکاتی هست که در زمان استفاده از این ماده باید بدان توجه کرد. در حقیقت این ماده از طیف های رنگی مختلفی برخوردار است که یکی از آن ها رنگ کامپوزیت دندان b1  می باشد. اگر قصد خرید و کسب اطلاعات لازم در مورد رنگ کامپوزیت دندان b1 را دارید در این مطلب با ما همراه باشید.

رنگ کامپوزیت دندان b1 چه رنگی است ؟

همانطور که فوقا ذکر کردیم رنگ ها کامپوزیت دندان از طیف های مختلفی برخوردار است که بر اساس مواردی همچون رنگ اولیه دندان های مراجعین و رنگ پوست آن ها انتخاب می گردد. علت اهمیت انتخاب رنگ کامپوزیت به این علت است که سعی می شود تا دندان ساخته شده در طبیعی ترین حالت ممکن باشد تا با قرار گیری در جای خود ، قسمتی از دندان ها و دهان مراجعه کننده به شمار بیاید. رنگ کامپوزیت دندان b1 نیز یکی از این رنگ ها می باشد که در زمان انتخاب باید بسیار به آن دقت نمود.

رنگ کامپوزیت دندان b1

اگر قصد استفاده از این رنگ کامپوزیت دندان را دارید باید توجه داشته باشید که این رنگ در دسته سفید ترین رنگ های کامپوزیت به شمار می رود. یعنی در میان طیف های رنگی کامپوزیت رنگ کامپوزیت دندان b1 بسیار سفید و روشن می باشد. به طور کلی رنگ های b1 و a1 کامپوزیت دندان در دسته سفید ترین رنگ ها کامپوزیت به شمار می روند به طوری که به کامپوزیت های هالیوودی شهرت دارند. علت این نامگذاری این است که سفیدی این کامپوزیت ها دقیقا مانند سلبریتی های هالیوود می باشد.

نکاتی که در زمان استفاده از رنگ کامپوزیت دندان b1 باید به خاطر داشته باشید :

  • این رنگ به علت سفید بودن ممکن است کمی از حالت طبیعی خارج شود و دندان های کامپوزیت شده را از سایر دندان های شما متمایز کند.
  • در زمان استفاده از رنگ کامپوزیت دندان b1 به رنگ سایر دندان ها و رنگ پوستنان توجه نمایید. چرا که این رنگ با پوست های سفید تر تناسب بیشتری دارد و در غیر این صورت ممکن است بسیار غیر طبیعی جلوه کند.
  • باید از این کامپوزیت به خوبی نگه داری کرد در غیر این صورت ممکن است در دراز مدت دچار تغییر رنگ شود. همچنین پس از استفاده از رنگ کامپوزیت دندان b1 حداقل تا یک هفته باید از خوردن مایعات و غذاهای رنگی خودداری نمایید.
  • از آنجا که در زمان نصب و استفاده ی این کامپوزیت محیط دندان کمی خشک می شود رنگ آن ممکن است کمی سفید تر به نظر بیاید اما پس از بازگشت رطوبت اصلی دندان ، رنگ اصلی کامپوزیت نمایان می شود.

حتما در زمان استفاده و به کارگیری رنگ کامپوزیت دندان به نظر پزشک خود توجه نمایید. چرا که نظر او با توجه به تجربیات است و قطعا بهتر از شما در مورد رنگ مناسب دندان های شما اطلاعات دارد.

رنگ کامپوزیت دندان b1

شما میتوانید برای استفاده و انجام رنگ کامپوزیت دندان b1 و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کامپوزیت دندان با دندان پزشکی عرشیان کلینیک تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره کامپوزیت مناسب ترین رنگ آن را انتخاب نمایید. همچنین برای بهره مندی از بهترین خدمات دندان پزشکی با بهترین کیفیت به هیچ عنوان دندان پزشکی شبانه روزی عرشیان را از دست ندهید. کافیست با ما تماس بگیرید.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه