رنگ کامپوزیت دندان a2

رنگ کامپوزیت دندان a2

کامپوزیت های دندانی در رنگ های متنوعی قابل نصب می باشند که یکی از رنگ های آن a2 است.رنگ a2 را می توان برای افرادی که تمایل دارند دندان هایی طبیعی و لبندی زیبا داشته باشند مناسب دانست و این افراد می توانند با توافق دندانپزشک متخصص خود از رنگ a2 استفاده کنند. رنگ کامپوزیت [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

کامپوزیت های دندانی در رنگ های متنوعی قابل نصب می باشند که یکی از رنگ های آن a2 است.رنگ a2 را می توان برای افرادی که تمایل دارند دندان هایی طبیعی و لبندی زیبا داشته باشند مناسب دانست و این افراد می توانند با توافق دندانپزشک متخصص خود از رنگ a2 استفاده کنند.

رنگ کامپوزیت دندان a2 به عنوان تضادی برای موهایی با رنگ تیره به زیباترین شکل ممکن نمایان می شود.انتخاب رنگ مناسب در کامپوزیت برای افراد راحت نبوده و بنا بر شرایط و اصولی خاص توسط دندانپزشک متخصص زیبایی بر روی دندان ها نصب می گردد.

بنابراین اگر دغدغه رنگ دندان هایتان را در کامپوزیت دارید ما با توضیح رنگ کامپوزیت دندان a2 شما را با این رنگ کامپوزیتی آشنا می کنیم.برای مطالعه رنگ دندان کامپوزیت a2 به سراغ ادامه مطالب نیز بروید.

 

میزان سفیدی رنگ کامپوزیت دندان a2:

سفیدی رنگ کامپوزیت دندان a2 به میزانی طبیعی بوده و روشنایی بسیار کمتری نسبت به رنگ دندان کامپوزیت a1 دارد.به قولی رنگ کامپوزیت دندان a2 جلوه ای طبیعی تر داشته و روشنایی خیره کننده ای ندارد.

 

رنگ کامپوزیت دندان a2 برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که رنگ کامپوزیت دندان a2 رنگی طبیعی می باشد برای افرادی که به دنبال دندان هایی روشن و سفید اما طبیعی هستند مناسب می باشد زیرا رنگ دندان های طبیعی افراد a3 بوده و رنگ کامپوزیت دندان a2 تنها یک درجه سفیدتر و روشن تر از a3 می باشد لذا دقت کنید یک درجه روشنی هم پس از نصب روی دندان ها در کنار تمام دندان های کامپوزیت شده مشخص می گردد و چون رنگ کامپوزیت دندان a2 تنها یک درجه روشن تر از a3 است فکر نکنید روشنی خاصی ندارد!

بنابراین رنگ کامپوزیت دندان a2 سایه روشنی طبیعی داشته  و روشنی مناسبی را برای شما تداعی می کند.اگر نگران این هستید که دیگران با روشنی زیاد دندان هایتان به سادگی متوجه روکش کامپوزیتی دندان هایتان شوند می توانید از این رنگ یعنی رنگ کامپوزیت دندان a2 استفاده نمائید.

باید اشاره کنیم رنگ کامپوزیت دندان a1  و رنگ کامپوزیت دندان a2 مایل به رنگ زرد هستند و آنچنان هم سفیدکننده نمی باشند اگر به دنبال سفید کردن دندان هایتان به طور مشخص و نمایان هستید از طیف های رنگی و سایه روشن های دیگری برای رنگ کامپوزیت دندان هایتان استفاده کنید.

چنانچه عرض کردیم a3 رنگ طبیعی دندان های افراد می باشد اما با این حال دندان های طبیعی افراد به رنگ  خالص سفید نیست.بنابراین در پاسخ به رنگ کامپوزیت دندان a2 برای چه کسانی مناسب است؟

بهتر است بگوییم این رنگ کامپوزیتی را از نزدیک توسط دندانپزشک متخصص خود دیده و اگر به دنبال وجود درجه کمی از روشنی در دندان هایتان هستید رنگ کامپوزیت دندان a2 را برای نصب روی دندان هایتان انتخاب کنید.چه بسا اگر رنگ مو و پوستی تیره دارید رنگ کامپوزیت دندان a2 که طبیعی می باشد و درخشانی چشم گیری ندارد برای شما گزینه مناسبی می باشد.برای اطلاعات بیشتر از رنگ کامپوزیت دندان a2 ادامه مطالب را نیز دنبال نمائید.

 

مدت زمان ماندگاری رنگ کامپوزیت دندان a2:

کامپوزیت دندان در هر رنگی نیازمند بهترین و باکیفیت ترین مواد به کاربرده می باشد تا در مدت زمان بالایی روی دندان های شما عزیزان نصب بوده و دچار تغییر رنگ نشود.در رنگ کامپوزیت دندان a2 هم نیز همین است!با اینکه این طیف رنگ از سفیدی بسیار زیادی برخوردار نیست با این حال اگر رنگ کامپوزیت دندان a2 با بالاترین مواد و کیفیت موجود تهیه نشده باشد و اگر نکات لازم برای حفظ ماندگاری این رنگ توسط شما رعایت نشود رنگ کامپوزیت دندان a2 نصب شده بر روی دندان هایتان دچار تغییر رنگ می شود.

رنگ کامپوزیت دندان a2

عوامل موثر بر ماندگاری و دوام رنگ کامپوزیت دندان a2:

  1. نوشیدن نوشابه،چای و قهوه و نوشیدنی های رنگی دیگر:حتما پس از مصرف این نوشیدنی ها از زدن مسواک غافل نشوید.
  2. رعایت بهداشت دندان ها و دهان توسط بیمار:استفاده از نخ دندان و مسواک زدن در طول روز
  3. کشیدن سیگار و استعمال دخانیات و میزان مصرف آن ها
  4. مصرف میوه ها و غذاهای رنگی
  5. کیفیت مواد به کار رفته در کامپوزیت
  6. و..

باید توجه داشت مصرف هر یک از این مواد در طولانی مدت بدون رعایت نکات لازم پس از کاشت کامپوزیت و رنگ کامپوزیت دندان a2 ممکن است سبب شوند از میزان ماندگاری رنگ کامپوزیت دندان a2 کم شود چه بسا این نکته را یاداور شویم ماندگاری موجود در کامپوزیت ها بالا بوده و جای نگرانی نیست و این تغییر رنگ به عمق دندان های کاشته شده وارد نمی شوند و فقط بر روکش کامپوزیتی تأثیر می گذارند.

اما این موضوع دلیل بر کم توجهی به مراقبت های لازم از کامپوزیت و حفظ رنگ مورد نظر نمی شود و با این حال باید به هنگام تغییر رنگ کامپوزیت دوباره به دندانپزشک متخصص زیبایی مراجعه شود و پس از رفع آن باید در حفظ رنگ کامپوزیت کوشا بود.

رنگ کامپوزیت دندان a2 را به چه کسی بسپاریم؟

کامپوزیت کردن روشی برای زیباتر کردن دندان ها می باشد که امروزه بسیاری از افراد به کاشت کامپوزیت رو می آورند..کاشت کامپوزیت و تهیه رنگ کامپوزیت دندان به خصوص رنگ کامپوزیت مدنظر شما یعنی رنگ کامپوزیت دندان a2 باید توسط متخصصی مجرب و کاربلد انجام شود و با بهترین متدهای موجود و بالاترین کیفیت در مواد به کاررفته بر روی دندان هایتان نصب گردد.

وقتی این میزان کیفیت برای کاشت کامپوزیت وجود داشته باشد کامپوزیت شما هم در مدت زمان بالاتری دوام داشته و هم شما از زیبایی دندان هایتان لذت می برید و این لذت و خندیدن و اللخصوص رضایت شما برای ما که همه شرایط را به بهترین نحو برایتان آماده ساخته ایم هدیه ای وصف ناشدنی می باشد.

دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان خیال شما را از بابت کیفیت کامپوزیت دندان هایتان راحت کرده و با توجه به عواملی مثل رنگ پوست و رنگ موی شما،میزان درجه سفیدی دندان های طبیعی شما،سلیقه و انتخاب شما،رنگ لب ها و مواردی دیگر کامپوزیت را با بهترین و مناسب ترین رنگ موجود بر روی دندان هایتان نصب می کنند.

عرشیان کلینیک با توجه به انتخاب شما برای رنگ کامپوزیت دندان a2 از باکیفیت ترین مواد برای تهیه و نصب کامپوزیت استفاده می نماید و سلامت دندان های شما و بیش از پیش خندینتان را بر هرچیز ارجح می دارد.اگر تاکنون از خدمات دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان بهره ای نبردید پیشنهاد می دهیم برای اطلاعات بیشتر از رنگ کامپوزیت دندان a2 و بسیاری خدمات دیگر برای دندان هایتان از مشاوره رایگان ما استفاده کرده و با ما تماس بگیرید.

عرشیان کلینیک تمامی خدماتش را تا یک سال برای شما عزیزان که به سلامت و زیبایی دندان هایتان اهمیت می دهید تضمین می کند و می توانید به مانند هر یک از خدمات دیگر مثل کاشت دندان اقساطی،لمینت دندان اقساطی و..برای هر یک از خدمات دیگر در کلینیک عرشیان از اقساط بلندمدت استفاده کنید.

بنابراین برای آگاهی از شرایط این مزیت پربها با ما در تماس باشید.رنگ کامپوزیت دندان a2 و هر رنگ دیگری برای کامپوزیت دندان هایتان را به عرشیان کلینیک بسپارید و ما با کیفیت بالای کار و تخصص بسیار کادر مجربمان زیبایی و سلامت دندان هایتان را چندین برابر می نمائیم.

 

هزینه رنگ کامپوزیت دندان a2:

هزینه کامپوزیت دندان با توجه به عوامل مختلفی مثل:

  1. تخصص و تجربه دندانپزشک
  2. کیفیت موادی که کامپوزیت با آن کاشته شده
  3. نوع کامپوزیتی که بر روی دندان ها کاشته شده
  4. و..

تعیین می گردد.بنابراین برای پاسخ به هزینه رنگ کامپوزیت دندان a2 باید بگوییم هزینه نهایی این رنگ و کامپوزیت بستگی به این عوامل و عوامل بسیار دیگری نیز دارد.

برای آگاهی از هزینه کامپوزیت و رنگ کامپوزیت دندان a2 با ما تماس بگیرید.شما با پرداخت قسطی کاشت کامپوزیت دندان بر روی دندان هایتان با بالاترین کیفیت و انتخاب رنگ کامپوزیت دندان a2 با توجه به تناسب بر روی دندان هایتان لبخند را صاحب خانه لب هایتان کرده و از بابت پرداخت هزینه آن آسوده خاطر خواهید بود..پس این فرصت را از دست ندهید.

منتظر تماس شما عزیزان هستیم..

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه