دندانپزشکی اقساطی در تهران

دندانپزشکی اقساطی در تهران

مزایای دندانپزشکی اقساطی در تهران چیست؟ از آنجایی که هزینه زیباسازی دندان ها و رفع و حل مشکلات دندانی روز به روز افزایش می یابند معدودی افراد که علاقمند به اصلاح مشکلات دندانی و یا زیبا ساختن دندان هایشان هستند نیز از بهره مندیِ خدمات دندانپزشکی منصرف می شوند،دندانپزشکی اقساطی در تهران سبب می شود [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

مزایای دندانپزشکی اقساطی در تهران چیست؟

از آنجایی که هزینه زیباسازی دندان ها و رفع و حل مشکلات دندانی روز به روز افزایش می یابند معدودی افراد که علاقمند به اصلاح مشکلات دندانی و یا زیبا ساختن دندان هایشان هستند نیز از بهره مندیِ خدمات دندانپزشکی منصرف می شوند،دندانپزشکی اقساطی در تهران سبب می شود که علاقمندان و یا افرادی که ناچار به رفع مشکلات دندانی خود هستند با پرداخت هزینه دندان هایشان به صورت اقساطی از پرداخت یکجا و سنگین خدمات دندانی مثل ارتودنسی،لمینت سرامیکی،کاشت ایمپلنت دندان و کامپوزیت و..منع شوند و با پرداخت قسطی هزینه؛کمی از فشار هزینه بالای این خدمات بر آن ها کاسته شود..

دندانپزشکی اقساطی در تهران این امکان را فراهم کرده تا افراد به صورت ماهانه مقداری از هزینه نهایی دندان های اصلاح شده و یا در حال اصلاح و زیبایی خود را با خیال راحت پرداخت کنند.

بهترین دندانپزشکی قسطی در تهران

هدف از پرداختن به این مطالب آشنایی شما عزیزان با یکی از بهترین و معتبرترین دندانپزشکی اقساطی می باشد که دندانپزشکی عرشیان نام دارد..دندانپزشکی عرشیان راه رسیدن به زیبایی و اصلاح دندان هایتان را برای شما عزیزان هموارتر و سریع تر گردانیده است..دندانپزشکی عرشیان با فراهم سازی پرداخت اقساطی در زمینه تمامی خدمات درمانی دندانپزشکی در راستای لبخند بیش از پیش ما عزیزان فراهم آمده و نیز سلامت دندان های شما عزیزان را با ارائه بهترین مواد و کیفیت خدمات دندانی تضمین می کند..

اگر برایتان سوال پیش آمده که عرشیان کلینیک چه خدماتی را برایتان اقساطی در نظر می گیرد باید به کلیه خدمات دندانپزشکی اشاره کنیم اعم از:

  1. ارتودنسی
  2. کامپوزیت دندان قسطی
  3. اصلاح طرح لبخند
  4. لمینت دندان
  5. لومینیرز دندان
  6. ترمیم دندان
  7. ایمپلنت و کاشت دندان اقساطی
  8. و نیز عکس و ویزیت به همراه مشاوره رایگان را برای شما عزیزان و دیگر خدمات دندانپزشکی فراهم کرده است.

دندانپزشکی اقساطی در تهران

عرشیان کلینیک با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی روز و دغدغه مندی از پرداخت یکجای خدمات دندانپزشکی که هزینه بالایی را مختص می شوند امکان پرداخت اقساطی را در دندانپزشکی خود عرضه کرده است.عرشیان کلینیک با بهترین کیفیت موجود و مجرب ترین و حرفه ای ترین دندانپزشکان و متخصصان در زمینه خدمات دندانپزشکی با جان و دل نیازهای شما عزیزان را برطرف کرده و زیباترین لبخندها را به شما زیبارویان هدیه می دهد..و این است راز عرشیان در وفاداری مراجعینش که لبخند رضایت تک تکشان سبب لبخند متخصصان عرشیان کلینیک می گردد.برای اطلاعات بیشتر از دندانپزشکی اقساطی در تهران ادامه مطالب را از دست ندهید.

برای دریافت شرایط اقساطی خدمات تماس حاصل گردد.

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

عملکرد و کیفیت کارِ دندانپزشکی اقساطی در تهران

خدمات دندانی در دندانپزشکی اقساطی با شیوه خاص و متفاوتی انجام نمی شوند که سبب شود نگران اقساطی بودن ارائه خدماتش باشید چه بسا در دندانپزشکی اقساطی دغدغه اکثر متخصصان بهره مندی شما عزیزان از تمامی خدمات دندانپزشکی بدون فشار از بابت هزینه بالا و نیز همچنین بالا بودن کیفیت خدمات دندانی می باشد.

بنابراین در بحث عملکرد و کیفیت کارِ دندانپزشکی اقساطی نیز باید بگوییم اکثر دندانپزشکی های تهران که از متخصصان دندانپزشک مجرب و کیفیت بالای مواد و کار برخوردار هستند مسلما هزینه های بیشتری در قبال خدمات دندانی خود دریافت می کنند بنابراین شرایط اقساطی را در دندانپزشکی های خود فراهم می کنند تا اکثر افراد که نیازمند و علاقمند به بهره مندی از خدمات دندانپزشکی هستند با شرایطی آسان تر هزینه کار دندان هایشان را تقبل نمایند..اصولا پرداخت هزینه ارتودنسی دندان در اکثر دندانپزشکی های تهران برای همه بیماران مگر موارد استثناء قسطی بوده و همه بیماران از مزیت پرداخت اقساطی ارتودنسی برخوردار هستند..

پس اگر تا به اکنون نگران کیفیت کار دندانپزشکی در تهران هستید این مژدگانی تقدیم به شما که اگر یک کلینیک دندانپزشکیِ معتبر به همراه متخصصان مجرب را انتخاب نمائید به طور حتم از کیفیت خدمات دندانی موجود در دندانپزشکی رضایتمند خواهید بود.بنابراین خیالتان از بابت خدمات دندانپزشکی عرشیان کلینیک راحت بوده و زیبایی دندان هایتان را به دندانپزشکان حرفه ای عرشیان بسپارید.. دندانپزشکی اقساطی ، آن هم عرشیان حقیقتا موقعیتی بی نظیر است.

اطمینان داشته باشید که دندانپزشکی عرشیان هرگز رضایت خاطر شما بزرگواران را به دلیل کیفیت پایین کار از دست نخواهد داد زیرا در عرشیان کلینیک از کوچک ترین خدمات دندانی گرفته تا بیشترین،خبری از کیفیت پایین مواد و کار دندانپزشکی نبوده و کیفیت پایین خدمات دندانی معنا نخواهد داشت..بدانید که دندانپزشکی اقساطی  را با آگاهی کامل و مشاهده رزومه متخصصان دندانپزشکی اقساطی و همچنین رضایت مراجعین و میزان مهارت متخصصان و تجربه شان؛انتخاب نمائید..

یاداور شویم که سلامت دندان هایتان را فدای پرداخت هزینه کمتر خدمات دندانپزشکی نکنید که این کار ریسک بسیار بزرگی را در خصوص ضرر به سلامت دهان و دندان هایتان طلب می کند.

دندانپزشکی اقساطی در تهران

هزینه خدمات دندانپزشکی در دندانپزشکی اقساطی در تهران

از آنجا که هزینه خدمات دندانپزشکی با توجه به هدف درمان؛مواد به کار رفته و.. متفاوت می باشد نمی توان هزینه مشخصی را برای این خدمات شرح داد زیرا با توجه به شرایط اقتصادی روز این هزینه ها ممکن است در نوسان باشند و یا هر دندانپزشکی اقساطی با توجه به مهارت و تجربه متخصصان خود،لوکیشن دندانپزشکی و ..قیمت های کمی پایین تر یا کمی بالاتر را نسبت به دیگر دندانپزشکی اقساطی در نظر گرفته باشد..

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که برای کسب اطلاع از هزینه خدمات دندانپزشکی مورد نظرتان یا به دندانپزشکی به صورت حضوری مراجعه فرمائید و یا با آنها تماس گرفته و جویای کلیت هزینه نهایی شوید..در اکثر مواقع با توجه به کار دندانی که قصد انجامش را دارید نیاز حتمی به مراجعه حضوری برای مشاوره و بررسی دندان هایتان وجود داشته که بهتر است با دندانپزشکی اقساطی  که مدنظرتان می باش زمانی را برای این کار هماهنگ کنید.

عرشیان کلینیک هزینه تمامی خدمات دندانپزشکی خود را تضمین کرده و سعی نموده مناسب ترین هزینه را برای کلیه خدماتش در نظر گیرد..در صورت تمایل به آگاهی از شرایط پرداخت اقساطی خدمات دندانپزشکی  عرشیان با عرشیان کلینیک تماس گرفته و از مشاوره رایگان عرشیان کلینیک بهره مند گردید. پس می توانید عرشیان را دندانپزشکی اقساطی در تهران بشناسید 

چه بسا در کنار مشاوره رایگان تلفنی نیز کادر مجرب عرشیان کلینیک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت حضوری در دندانپزشکی می باشند..بنا بر راحتی خودتان از میزان هزینه اقساطی خدمات عرشیان کلینیک اطلاع کسب کنید.حال اشاراتی به برخی خدمات دندانپزشکی عرشیان می کنیم..با ما همراه باشید..

دندانپزشکی اقساطی در تهران

کامپوزیت دندان اقساطی در بهترین دندانپزشکی اقساطی در تهران

برای زیبا ساختن دندان هایتان اعم از سفیدی دندان ها،رفع برخی مشکلات دندانی که جدی نیستند و به راحتی می توان آن ها را اصلاح نمود و همچنین تغییر فرم دندان ها می توانید از کامپوزیت دندان که به شکل اقساطی در دندانپزشکی اقساطی  عرشیان به خدمت در می آید بهره مند گردید..کامپوزیت دندان طیف رنگی متفاوتی دارد که می توانید با تناسب لازم برای دندان هایتان و تائید و تشخیص متخصصان مجرب عرشیان کلینیک زیبایی دندان هایتان را طبیعی و یا نمایان با عنوان لبخند هالیوودی سازید..

انتخاب رنگ روکش کامپوزیتی برای دندان هایتان بنا بر سلیقه شخصی خودتان و با تائید متخصصان عرشیان با توجه به رنگ پوست،رنگ مو و..شما عزیزان بر روی دندان هایتان کاشته می شود.پس متخصصان حرفه ای عرشیان کلینیک با بهترین تشخیص و انتخاب شما را به زیبایی هرچه تمام تر دندان هایتان که مدنظرتان می باشد نزدیک تر کرده و با بهترین مواد لازم،کاشت کامپوزیت را بر دندان هایتان اِعمال می کنند و دیگر هیچ نگرانی از زیبا نبودن دندان هایتان نخواهید داشت.

برای دریافت شرایط اقساطی خدمات تماس حاصل گردد.

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

لمینت دندان اقساطی در بهترین دندانپزشکی اقساطی در تهران

عرشیان کلینیک علاوه بر کامپوزیت،دندان های شما عزیزان را با لمینت سرامیکی زیباتر ساخته و همچنین به دلیل هزینه بالای لمینت نسبت به کامپوزیت تأکید بیشتری به پرداخت هزینه اقساطی این کاشت و نیز تضمین و ارائه بهترین و مناسب ترین قیمت برای کاشت کامپوزیت دارند.. کاشت لمینت دندان در عرشیان کلینیک مزایایی نیز دارد که آن ها را نام می بریم.می توانید این قیمت های مناسب را نیز در دندانپزشکی اقساطی پرداخت کنید

 مزایای کاشت لمینت دندان در عرشیان کلینیک

  1. مدت زمان کم درمان برای کاشت لمینت دندان
  2. مقاومت زیاد لمینت دندان در برابر تغییر رنگ و زردی توسط مواد غذایی رنگی و..
  3. میزان طبیعی بودن لمینت کاشته شده بر روی دندان هایتان با انتخاب رنگ های طبیعی لمینت
  4. زیباسازی بیشتر طرح لبخند شما عزیزان
  5. ماندگاری بالای لمینت دندان در عرشیان کلینیک با به روز ترین متد و بالاترین کیفیت

لمینت دندان اقساطی به دلیل هزینه بالایی که دارد به صرفه تر بوده بنابراین می توانید با کادر دندانپزشکی عرشیان هماهنگ کرده و شرایط پرداخت اقساطی لمینت دندان را با بالاترین کیفیت ممکن جویا شوید.

برای دریافت شرایط اقساطی خدمات تماس حاصل گردد.

هزینه لمینت دندان کلینیک عرشیان - 1403

خدماتلابراتور ۱لابراتور ۲
🔹 لمینت6/500/0008/500/000

ایمپلنت دندان اقساطی در بهترین دندانپزشکی اقساطی در تهران

ایمپلنت دندان روشی نوین است که امروزه تمامی افرادی که از مشکلات دندانی خود رنج می برند با تشخیص دندانپزشک متخصص برای رفع و حل این مشکلات به کاشت ایمپلنت دندان روی می آورند..از کاشت ایمپلنت دندان می توانید با پرداخت اقساطی در عرشیان کلینیک بهره مند گردید و مشکلات دندان هایتان اعم از افتادگی و فاصله بین دندان ها و..را بهبود بخشید.کاشت ایمپلنت دندان اقساطی سبب می شود شما عزیزان از مزایایی بهره مند گردید که به برخی از آنها اشاره می کنیم..

برخی مزایای ایمپلنت دندان

  1. راحت تر جویدن غذاها
  2. طبیعی بودن
  3. ماندگاری بالا و دائمی دندان های ایمپلنت
  4. آسیب نرساندن به دندان های کناری و مجاور
  5. و..

در هر حال در تمامی این خدمات و کلیه خدمات دیگری که به آنها نپرداختیم عرشیان کلینیک کیفیت خدماتش را به شما عزیزان تا یک سال تضمین کرده و شما را از دوباره کاری های اصلاح دندان نزد دندانپزشکان دیگر بی نیاز می کند..عرشیان کلینیک بهترین دندانپزشکی اقساطی در تهران تاکنون رضایت خاطر بسیاری از شما عزیزان را کسب نموده و شاهد روزافزون لبخندهای شما عزیزان می باشد و این نیز برای عرشیان کلینیک افتخاری بزرگ است..

بنابراین با پرداخت اقساطی تمامی این خدمات از داشتن دندان هایی زیباتر و سالم تر لذت برده و عرشیان کلینیک را از رضایتمندی تان مطلع سازید که این رضایتمندی افزایش نیرو و انگیزه همچنین افزایش کارایی و عملکرد متخصصان مجرب و کادر درمانی دندانپزشکی عرشیان را سبب می شود.لذا اگر همچنان به دنبال دندانپزشکی اقساطی با بهترین کیفیت و اعتباری بی نظیر هستید کلینیک دندانپزشکی عرشیان مناسب ترین انتخاب برای شما عزیزان می باشد..

دندانپزشکی اقساطی در تهران

سخن پایانی بر خدمات دندانپزشکی اقساطی در تهران

برای کسب بهره از برخی خدمات دندانپزشکی نیاز است که هزینه های زیادی را متقبل شوید از این رو ممکن است اغلب افراد به دلیل این هزینه بالا از زیبایی دندان هایشان دست کشیده و به مشکلات دندانی خود به ناچار عادت کنند در صورتی که کمتر از همیشه لبخند می زنند و کمتر از دیگران صحبت می کنند زیرا به دلیل مشکلات دندانی خود از نشان دادن دندان هایشان شرمسار می گردند و اعتماد به نفس لازم را در ابراز وجود در جمع از خود دریغ می دارند..

از این رو برخی دندانپزشکی اقساطی در تهران به دنبال بهره مندی همه افراد بدون استثناء از خدمات دندانپزشکی در کلینیک های دندانپزشکی خود،امکان پرداخت قسطی ِخدمات دندانپزشکی را برای تمامی افراد فراهم کرده اند..یاداور شویم پیش از انجام خدمات درمانی برای دندان هایتان از اعتبار و سابقه درخشان کلینیک دندانپزشکی مورد نظر اطمینان حاصل کرده و پس از آگاهی از شرایط پرداخت اقساطی خدمات دندانپزشکی شان به دندانپزشکی مورد نظر مراجعه نمائید..آسوده خاطر بودن شما از انجام خدمات درمانی نزد متخصصان حرفه ایِ این عرصه بسیار مهم تر از صرف پرداخت هزینه درمان دندان هایتان به صورت اقساطی می باشد..

نهایت لطف شما عزیزان به عرشیان کلینیک این است که به متخصصان عرشیان اعتماد کرده و در کنار بهره مندی از سلامت دندان هایتان زیبایی را به آن ها هدیه دهید. حال دیگر بهترین دندانپزشکی اقساطی را به خوبی می شناسید

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه