بهترین رنگ لمینت دندان

بهترین رنگ لمینت دندان

بهترین رنگ لمینت دندان چیست؟ انتخاب بهترین رنگ لمینت دندان کار چندان سختی نیست زیرا برخی از رنگ های لمینت دندان نیز بسیار محبوب بوده و جزء دسته بهترین رنگ لمینت دندان محسوب می شوند.اگر شما هم از علاقمندان به کاشت لمینت دندان هستید و به دنبال انتخاب بهترین رنگ این لمینت می باشید کافیست [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

بهترین رنگ لمینت دندان چیست؟

انتخاب بهترین رنگ لمینت دندان کار چندان سختی نیست زیرا برخی از رنگ های لمینت دندان نیز بسیار محبوب بوده و جزء دسته بهترین رنگ لمینت دندان محسوب می شوند.اگر شما هم از علاقمندان به کاشت لمینت دندان هستید و به دنبال انتخاب بهترین رنگ این لمینت می باشید کافیست ادامه مطالب را دنبال کرده و علاوه بر شناخت بهترین رنگ برای لمینت دندان با عوامل موثر بر زیبایی روکش لمینتی آشنا شوید.

بهترین رنگ لمینت دندان

6 مدل از بهترین رنگ لمینت دندان ها

از آنجایی که رنگ های لمینتی پیش رو در بین افراد بسیار محبوب هستند تصمیم گرفتیم این طیف های رنگی محبوب را معرفی کنیم و به نوع رنگ هر یک از این درجات بپردازیم.باید دانست درجات رنگی لمینت دندان بسیار متنوع می باشند و افراد می توانند بنا بر تصمیم خود یکی از درجات رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنند و از دندان های لمینتی شان لذت ببرند.

  • طیف رنگی A1
  • طیف رنگی A2
  • طیف رنگی A3
  • طیف رنگی BW
  • طیف رنگی B1
  • طیف رنگی B2

لذا باید در نظر داشت تنوع رنگ های لمینتی به 44 رنگ می رسد و با تقسیم بندی پیش رو در کلینیک های دندانپزشکی وجود دارند.

 طیف رنگی A

قهوه ای رنگ مایل به رنگ قرمز

طیف رنگی B

رنگ زرد مایل به رنگ قرمز

طیف رنگی C

رنگ خاکستری

طیف رنگی D

رنگ خاکستری مایل به رنگ قرمز

این گروه ها و طیف های رنگی هر یک 11 سایه رنگ را به خود اختصاص داده اند که ما محبوب ترین و بهترین رنگ لمینت دندان مورد نظر را در ادامه بیان داشته ایم.

بهترین رنگ لمینت دندان

کاتالوگ انواع رنگ لمینت

طیف رنگی لمینت دندان از نوع A1

یکی از بهترین رنگ لمینت دندان که از طرفداران بسیاری بهره مند است درجه رنگی A1 می باشد.این رنگ لمینتی دندان به لبخند هالیوودی معروف می باشد زیرا بسیار سفید و درخشان می باشد و بین بازیگران و سلبریتی های هالیوود از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد.

لذا باید توجه داشت این نوع درجه رنگی علاوه بر بهترین رنگ لمینت دندان بودن به سبب درخشندگی بالایی که دارد ممکن است بسیار در چشم بوده و در صورت کاشت غیر اصولی و نامناسب به دلیل سفیدی زیاد غیر مصنوعی جلوه کند.

این نوع طیف رنگی نیز مقاومت بالایی دارد و درخشندگی فوق العاده ای را از آنِ خود کرده است.

طیف رنگی لمینت دندان از نوع A2

این نوع طیف رنگی از بین رنگ های متعدد لمینت نیز رنگی استخوانی به خود گرفته و به سبب استخوانی بودن نیز بسیار طبیعی می باشد.باید در نظر داشت این طیف رنگی تنها یک درجه روشن تر از رنگ طبیعی دندان هاست و برای افرادی که به دنبال سفید و روشن ساختن دندان هایشان به شکلی طبیعی و زیبا هستند بسیار مناسب می باشد.

طیف رنگی لمینت دندان از نوع A3

درجه رنگی A3 یکی دیگر از انواع بهترین رنگ لمینت دندان می باشد که ظاهری بسیار طبیعی تر از لمینت دندان A2 می باشد و به همین سبب افراد بسیاری به سمت این درجه رنگی آمده و از دندان های لمینتی خود که با این رنگ تزئین شده بسیار لذت می برند.

طیف رنگی لمینت دندان از نوع BW

این طیف رنگی بسیار روشن می باشد و به سبب این سفید بودن برای افرادی که پوستی تیره دارند مناسب نمی باشد.لذا با این حال این نوع درجه رنگی قیمتی مناسب را دارا می باشد و افرادی که تمایل به کاشت لمینت با این طیف رنگی دارند می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب دندان هایی روشن و سفید را به خود هدیه دهند.

طیف رنگی لمینت دندان از نوع B1

از بین بهترین رنگ لمینت دندان و زیباترین این رنگ ها نیز طیف رنگی B1 از زیباترین رنگ های لمینتی محسوب می شود و یکی دیگر از رنگ های هالیوودی به شمار می رود که محبوبیت زیادی را در بر دارد.

طیف رنگی لمینت دندان از نوع B2

این نوع رنگ لمینتی رنگی سفید می باشد و از استحکام بالایی در برابر سایش و ساییدگی برخوردار است لذا از میزان بالایی سازگاری و هماهنگی با دهان و دندان ها بهره مند است.

الزامات انتخاب بهترین رنگ لمینت دندان

انتخاب رنگ لمینت دندان بسیار مهم می باشد زیرا با زیبایی رنگ دندان ها نیز فرد بیش از قبل لبخند زده و اعتماد به نفس بالایی را کسب می کند اگر مراجع پس از کاشت لمینت دندان از میزان روشنی و زیبایی آن رضایت نداشته باشد نتیجه کاشت لمینت دندان چه فایده ای خواهد داشت؟

در انتخاب رنگ آیتم های بسیاری وجود دارند که می توان با در نظر داشتن آن ها رنگی مناسب را برای دندان های فرد که با لمینت سرامیکی پوشیده می شوند انتخاب نمود.

رنگ دندان های مجاور

اهمیت تناسب میزان سفیدی دندان های لمینتی با دندان های مجاور در صورت عدم کاشت لمینت در کل ردیف دندان ها

رنگ پوست

میزان سفیدی دندان ها باید با رنگ پوست در تناسب باشند بر فرض بهتر است افرادی که دارای پوستی تیره هستند با مشورت دندانپزشک رنگ دندانی را برای خود استفاده کنند که از روشنی زیادی برخوردار نباشد زیرا این سفیدی و درخشندگی نیز ممکن است مصنوعی جلوه کند.

رنگ چشم ها

به سبب روشن تر نبودن رنگ لمینتی از رنگ سفید چشم بسیار مهم است که رنگی مناسب را برای دندان های لمینتی انتخاب نمود.

و..

طیف رنگی لمینت دندان باید با این آیتم ها و دیگر آیتم هایی مثل سن و فرم و حالات دندان ها و..متناسب باشد به همین سبب مراجعین می توانند از دندانپزشک متخصص درخواست کند بنا بر تجربه خویش و تشخیص بهترین رنگ لمینت دندان برای فرد در تصمیم گیری به او کمک کند.

اعتماد نمودن به تجربه یک دندانپزشک متخصص بسیار در زیبایی نهایی کاشت لمینت دندان موثر می باشد پس پیشنهاد می دهیم در صورتی که دندانپزشک شما در زمینه کاشت بهترین رنگ برای لمینت دندان، مجرب و متخصص بود به پیشنهادات او اعتماد کنید.

بهترین رنگ لمینت دندان

عوامل موثر بر افزایش ماندگاری و دوام بهترین رنگ لمینت دندان

  • رعایت بهداشت دهان و دهان:مسواک زدن در طی روز و بهره گیری از نخ دندان.استفاده از دهان شویه با نظر تخصصی دندانپزشک
  • عدم استعمال دخانیات و مصرف الکل بسیار موثر بر ماندگاری بالای بهترین رنگ لمینت دندان
  • کاهش میزان مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های رنگی،گازدار و کافئین دار
  • خودداری از شکستن و جویدن مواد غذایی یا اشیاء سخت
  • بررسی و معاینه دندان ها هر چند وقت یکبار توسط دندانپزشک متخصص

✅ اهمیت به این نکات و دیگر نکات مهمی که مراجعین باید از دندانپزشک پس از اتمام کاشت لمینت دندان خود جویا شوند بسیار مهم می باشد زیرا برخی به سبب روشن بودن رنگ لمینت دندان فکر می کنند دیگر از مسواک زدن و مراقبت از دهان و دندان هایشان راحت می شوند ولی بالعکس چه بسا اهمیت مراقبت از دندان های لمینتی به مراتب بیش از مراقبت و رسیدگی به دندان های طبیعی می باشد.

کاربرد کاشت لمینت دندان در عصر امروز

  • زیباسازی دندان ها
  • اصلاح طرح لبخند
  • برطرف شدن برخی عیوب دندانی اعم از فاصله بین دندان ها.نامرتبی و بدشکلی دندان ها.شکستگی و ترک خوردگی و نیز تغییر رنگ و بروز لکه بر دندان های طبیعی

بنابراین کاشت لمینت دندان نیز علاوه بر سفید و روشن ساختن دندان ها این کاربردها را در بر دارد.

✅ باید متذکر شویم بهتر است افراد در انتخاب رنگ لمینت دندان دقت توجه بیشتری داشته باشند لذا کاشت لمینت دندان دائمی بوده و غیرقابل بازگشت می باشد.پس بهتر است رنگی انتخاب گردد که بعدها دل را نزده و مراجعین از آن خسته نشوند.

بهترین رنگ لمینت دندان

کاشت بهترین رنگ لمینت دندان در عرشیان کلینیک

دندانپزشکی عرشیان به سبب بهره گیری از بهترین مواد کاشت و به روزترین متد روز توسط متخصصان توانمند و کاربلد به کاشت بهترین رنگ برای لمینت دندان یا کامپوزیت ونیر می پردازند.

افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک تماس حاصل کنند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه