بلیچینگ دندان قسطی

بلیچینگ دندان قسطی

بلیچینگ دندان قسطی در تهران بلیچینگ دندان قسطی روشی است که امروزه برای زیباتر ساختن دندان ها نیز پرکاربرد می باشد و خط یا طرح لبخند شما عزیزان را اصلاح کرده و دندان هایی سفیدتر از قبل را به شما هدیه می دهد..بلیچینگ دندان تا به امروز طرفداران زیادی را جذب خود کرده و حالا [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

بلیچینگ دندان قسطی در تهران

بلیچینگ دندان قسطی روشی است که امروزه برای زیباتر ساختن دندان ها نیز پرکاربرد می باشد و خط یا طرح لبخند شما عزیزان را اصلاح کرده و دندان هایی سفیدتر از قبل را به شما هدیه می دهد..بلیچینگ دندان تا به امروز طرفداران زیادی را جذب خود کرده و حالا حالاها قصد ندارد از میدان دید و توجه عموم خارج شود..اگر به  بلیچینگ بر دندان هایتان علاقه مند هستید مطالعه این محتوا را از دست ندهید و به شناخت بیشتری از این روش برسید.همراه ما باشید..

شرایط بلیچینگ دندان قسطی

تغییر رنگ دندان های طبیعی به زردی یا قهوه ای شدن آنها

 عوامل موثر بر تغییر رنگ دندان های طبیعی پیش از بلیچینگ دندان قسطی

  1. استعمال دخانیات:سیگار.قلیان
  2. مصرف نوشیدنی هایی اعم از چای پررنگ(غلیظ)/نوشابه های گازدار و نوشیدنی های کافئین دار

به هرحال باز هم پیش از بلیچینگ از متخصص سوال کرده و ضرورت بلیچینگ بر روی دندان هایتان را جویا شوید و از شروط دیگر مدنظر هم توسط وی آگاهی کسب کنید.

بلیچینگ دندان قسطی

الزامات پیش از انجام بلیچینگ دندان قسطی

  1. برساژ و جرم گیری دندان ها در صورت لزوم
  2. اصلاح و ترمیم دندان های طبیعی پوسیده

نحوه بلیچینگ دندان قسطی بر روی دندان ها

نحوه انجام بلیچینگ دندان به 2 صورت امکان پذیر است:

  1.  بلیچینگ دندان قسطی در خانه
  2. بلیچینگ دندان قسطی نزد دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی

 بلیچینگ دندان قسطی در خانه

وقتی افراد می خواهند خودشان بلیچینگ را در خانه بدون مراجعه به دندانپزشک بر روی دندان هایشان کنند بر اساس فرم دهان و دندان های فرد قالب انحصاری ای نیز برای او توسط دندانپزشک ساخته می شود و موادی متفاوت از مواد بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی به او داده می شود این مواد نیز توسط دستگاه هایی درون قالب جای می گیرند و بر روی دندان های فرد قرار داده می شوند.

هزینه بلیچینگ دندان قسطی در خانه

بلیچینگ دندان قسطی در خانه ارزان تر از بلیچینگ در دندانپزشکی می باشد اما باید اشاره کرد که این نوع بلیچینگ در طی چند روز به مدت طولانی ادامه دارد و به مانند بلیچینگ دندان قسطی در کلینیک دندانپزشکی در سریع ترین زمان ممکن نمی شود.

مدت زمان بلیچینگ دندان قسطی در خانه

از آنجایی که گفتیم بلیچینگ دندان قسطی در خانه طولانی تر از بلیچینگ دندان در کلینیک است باید اشاره کنیم هر فک دندانی نیاز به حداقل یک الی دو هفته زمان نیاز دارد تا قالب بلیچینگ تأثیر خود را بر روی دندان های طبیعی داشته باشد.لازم است یاداور شویم هرگونه توصیه دندانپزشک برای بلیچینگ در خانه را جدی گرفته و طبق گفته های وی نیز عمل کنید و همچنین از کیفیت مواد بلیچینگ اطمینان حاصل کنید تا نه به دندان ها و دهانتان آسیب زده و نه تماشاگر رنگ بلیچینگ نامناسب در انتهای کار بلیچینگ خود باشید..

نکته مهم در بلیچینگ دندان قسطی در خانه

پیش از بلیچینگ دندان قسطی مراقبت های لازم پس از را از متخصص جویا شده و تمام موارد احتمالی را نیز در نظر بگیرید..این نکته را به هیچ عنوان فراموش نکنید..توجه داشته باشید برای  بلیچینگ دندان قسطی حتما از تائید دندانپزشک متخصص در این امر اطمینان حاصل کنید و مواد بلیچینگ را به هر طریقی و از هر جای نامعلومی خریداری نکنید..حتی اگر از کیفیت موادی که از دندانپزشک متخصص تهیه نکرده اید مطمئن نیستید باز هم توصیه می کنیم تائید متخصص بلیچینگ را برای استفاده از مواد خریداری شده بگیرید..هرچند بهتر است که این مواد از کلینیکی معتبر و تخصصی تهیه گردد.

اگر مایل بودید از دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان مواد بلیچینگ در خانه را به صورت قسطی تهیه نمائید با شماره درج شده تماس بگیرید..اگر هنگام بلیچینگ دندان قسطی در خانه سوالی داشتید می توانید از مشاوره رایگان دندانپزشکی عرشیان بهره مند شوید حتی اگر از دندانپزشکی عرشیان این مواد را تهیه نکرده باشید..مشاوران در مشاوره رایگان عرشیان کلینیک پاسخگوی همه شما عزیزان می باشند.در ادامه به سراغ روش دوم بلیچینگ نیز می رویم..

بلیچینگ دندان قسطی

بلیچینگ دندان قسطی نزد دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی

همانطور که از عنوان مشخص است بلیچینگ دندان قسطی توسط خودِ دندانپزشک اِعمال می گردد و در زمانی کوتاه به اتمام می رسد.چنانچه برای هر فک در بلیچینگ دندان قسطی در خانه یک الی دو هفته زمان نیاز بود در این روش با جلساتی در طی 30 الی 60 دقیقه و به مدت سه الی چهار روز بلیچینگ دندان شما کامل می گردد پس اگر برای بلیچینگ دندان قسطی عجله دارید پیشنهاد ما به شما بلیچینگ در دندانپزشکی می باشد.و توصیه همیشگی ما به شما عزیزان مراجعه به دندانپزشکی متخصص می باشد که از تجربه و مهارت کافی در زمینه بلیچینگ دندان قسطی برخوردار باشد..

در صورتی که دندانپزشک شما در بلیچینگ دندانی ماهر نباشد احتمال بروز حساسیت هایی در دهان شما به وجود می آید..از جمله:

  1. درد دندان ها
  2. درد  لثه ها
  3. و..

میزان خطر بلیچینگ دندان قسطی بر دندان ها

بلیچینگ دندان قسطی حداقل میزان خطر را برای شما عزیزان دارد البته اگر نزد دندانپزشک متخصص و باتجربه در زمینه بلیچینگ بروید و خودسرانه از مواد بلیچینگ که به فروش می رسند استفاده نکنید..بلیچینگ روشی تخصصی برای زیبایی دندان ها می باشد بنابراین باید به شکلی تخصصی با بهترین کیفیت مواد کاشت بر روی دندان هایتان شوند.اگر نزد متخصصی مجرب بروید میزان خطر برای دندان هایتان به پایین تر حد خود می رسد در غیر این صورت احتمال خطرپذیری و آسیب پذیری دندان هایتان بسیار بالا می رود.

نکته اساسی در بلیچینگ دندان قسطی توسط دندانپزشک

پس از اینکه از تخصص و مهارت دندانپزشک خود برای  بلیچینگ مطمئن گشتید لازم است که به کیفیت مواد به کار برده توسط وی نیز توجه کنید..چنانچه حتی اگر دندانپزشک شما بسیار باتجربه باشد اما از مواد مرغوب و باکیفیتی برای بلیچینگ دندان قسطی استفاده نکند احتمال دارد نتیجه مطلوبی از بلیچینگ بر روی دندان هایتان حاصل نگردد..بنابراین توصیه دوباره ما به شما این است که از وجود این دو مورد اطمینان حاصل کرده و پس از آن اقدام به بلیچینگ دندان قسطی توسط دندانپزشک خود کنید..دیدن رزومه کاری دندانپزشک و نیز آگاهی از رضایت مراجعین وی برای بلیچینگ دندان قسطی بسیار تأثیرگذار می باشد..

هزینه بلیچینگ دندان قسطی توسط دندانپزشک

هزینه بلیچینگ دندان قسطی توسط دندانپزشک مسلما بالاتر از بلیچینگ در خانه می باشد و البته میزان این هزینه به:

  1.  مهارت و تخصص دندانپزشک
  2. کیفیت مواد به کار رفته
  3. لوکیشن دندانپزشکی

و..بستگی دارد.

بلیچینگ دندان قسطی

دندانپزشکی عرشیان با ارائه بهترین مواد کاشت اعم از مواد کاشت دندان اقساطی،لمینت دندان اقساطی و نیز کامپوزیت دندان قسطی و..رضایت خاطر بسیاری از مراجعین عزیز را کسب نموده و با بهترین و بالاترین کیفیت این مواد و عملکردی درخشان برای توسط متخصصان مجرب و حرفه ای با تضمین این کیفیت به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران می باشد..لذا اگر مایل به بلیچینگ دندان قسطی توسط متخصصان مجرب عرشیان کلینیک هستید حتما با ما تماس بگیرید و از بلیچینگ دندانی با کیفیت و اللخصوص پرداخت قسطی مناسب بهره مند گردید.

الزامات کلی و ضروری پس از بلیچینگ دندان قسطی

ابتدا عرض کنیم از عمل نمودن به دو  مورد اول پس از بلیچینگ دندان قسطی غافل نشوید..

  1. گرم نگه داشتن لثه ها با آبی تمیز در اولین ساعات  بلیچینگ دندان قسطی:این مراقبت را جدی بگیرید و به سادگی از آن رد نشوید گرم نگه داشتن لثه ها در ساعات اولیه بلیچینگ بسیار حائز اهمیت می باشد..ماساژ لثه هایتان را نیز از یاد نبرید که این امر مانع بروز تورم و التهاب لثه هایتان می شود..
  2. به منظور جلوگیری از رفع سفیدی دندان هایتان با بلیچینگ دندان قسطی به مدت 24 ساعت اول بلیچینگ مواد غذایی و خوراکی رنگی را مصرف نکنید و از برخورد این مواد به دندان هایتان جلوگیری کنید در صورتی که به طور اتفاقی این مواد با دندان هایتان برخورد کردند سریعا دندان هایتان را بشوئید و تعلل نکنید.
  3. استفاده از خمیردندان ضدحساسیت در روزهای ابتدایی به منظور کاهش احتمال یا عدم بروز حساسیت دهان و دندان هایتان
  4. امکان مصرف نوشیدنی های بی رنگ اعم از آب و شیر
  5. عدم مصرف سیگار و قلیان و به طور کل دخانیات
  6. رعایت بهداشت دهان و دندان ها
  7. شست و شوی دهان و دندان ها با آب گرم در طی روز حداقل 2 مرتبه
  8. امکان مصرف میوه هایی اعم از سیب بدون پوست و موز
  9. عدم مصرف نوشیدنی هایی اعم از نوشیدنی های کافئین دار:قهوه/چای/نوشابه و..
  10. عدم مصرف غذاهای سرد و خنک
  11. امکان مصرف لبنیات اعم از خامه،پنیر و یا ماست
  12. امکان مصرف برنج و غذاهایی اعم از ماکارانی و سیب زمینی پخته(در صورت تأیید متخصص)
  13. و مورد مهم دیگر مراجعه به دندانپزشک متخصص به منظور بررسی دندان های بلیچینگ شده پس از مدت زمان 1 هفته

پیشنهاد ما به شما این است که پس از بلیچینگ دندان قسطی بر روی دندان هایتان از متخصص خود هم نیز نکات ضروری پس از بلیچینگ را پرسیده و به آنها عمل کنید..در صورتی که توصیه های لازم را فراموش کردید با تماس به کلینیک دندانپزشکی خود خواستار بیان دوباره نکات لازم شوید و از این امر شرمسار نباشید..

مزایای بلیچینگ دندان قسطی

  1. کم خطر بودن و یا حتی بی خطر بودن روش بلیچینگ دندان قسطی
  2. سفید و زیبا ساختن دندان های طبیعی
  3. امکان بلیچینگ دندان قسطی در خانه
  4. امکان پرداخت قسطی بلیچینگ دندان قسطی

معایب بلیچینگ دندان قسطی

  1. ماندگاری کم سفیدی دندان ها:منظور از ماندگاری کم این است که سفیدی دندان های بلیچینگ شده موقت است و طول دوام این سفیدی بستگی به رژیم غذایی افراد دارد..در صورت مصرف نوشیدنی های گازدار و رنگی و یا مواد غذایی رنگی و استعمال دخانیات دندان های بلیچینگ شده تغییر رنگ می دهند.
  2. پیش بینی ناپذیر بودن نتیجه بلیچینگ دندان
  3. احتمال بروز حساسیت موقت در برخی افراد

بلیچینگ دندان قسطی

بلیچینگ دندان قسطی در “عرشیان کلینیک”

همانطور که عرض کردیم عرشیان کلینیک با تضمین کیفیت مواد کاشت و عملکرد متخصصان مجرب خود نیز از شما دعوت می کند بلیچینگ دندان هایتان را به متخصصان کلینیک بسپارید و از بابت پرداخت هزینه بلیچینگ دندان نیز نگران نباشید که دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان با امکان پرداخت قسطی بلیچینگ فکر همه چیز را کرده است..شما نیز حتی می توانید برای تهیه مواد مرغوب و باکیفیت برای بلیچینگ دندان هایتان به عرشیان کلینیک مراجعه کنید..در صورت تمایل با مشاورین کلینیک تماس حاصل فرمائید.

ممنون از مطالعه مطالب بلیچینگ دندان قسطی و توجه همیشگی شما

 

 

 

 

 

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه