قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1403

قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1403

میزان قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1403 چقدر است؟ می دانیم که یکی از روش های امروزی که محبوبیت بسیاری بین افراد پیدا کرده است نصب و کاشت لمینت سرامیکی می باشد..به همین سبب یکی از پرتکرارترین سوالات متقاضیان نصب روکش لمینت سرامیکی نیز این است که میزان قیمت لمینت دندان طرح لبخند در [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

میزان قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1403 چقدر است؟

می دانیم که یکی از روش های امروزی که محبوبیت بسیاری بین افراد پیدا کرده است نصب و کاشت لمینت سرامیکی می باشد..به همین سبب یکی از پرتکرارترین سوالات متقاضیان نصب روکش لمینت سرامیکی نیز این است که میزان قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1403 چقدر است؟ به همین سبب قصد داریم در اینباره اطلاعاتی را ارائه دهیم..

لازم به ذکر است که برای انتخاب یک کلینیک خوب برای لمینت دندان هایتان باید یک سری فاکتور هایی را در نظر بگیرید برای مثال:

مکان کلینیک دندان پزشکی: در واقع باید محل کلینیک به منزل شما نزدیک باشد تا در کمترین زمان به منزل خود برسید و استراحت کنید

پزشکان با تجربه:  می توایند با پرسش از افرادی که رد این کلینیک درمان های خود را انجام داده اند، و یا سایت کلینیک ، نمونه کار های دندانپزشکان را ببینید.

مکانی ارام:  انجام کار های درمانی و زیبایی دندانپزشکی نیازمند مکانی بدون سر و ضدا و ارامش است. در واقع مدیریت کلینیک باید بر نبود سر وصدا نظارت کند.

شرایط قسطی:  در بعضی از کلینیک ها برای رفاه حال مردم، شرایط اقساطی را فراهم اورده اند تا تمامی افراد بتوانند از این روش استفاده نمایند و لمینت طرح لبخند را برای دندان های خود با شرایط اقساطی انجام دهند.

ادامه مطالب را دنبال کنید که می توانید با اطلاعات مفیدی آشنا شوید.

هزینه لمینت دندان کلینیک عرشیان - 1403

خدماتلابراتور ۱لابراتور ۲
🔹 لمینت6/500/0008/500/000

منظور از لمینت دندان طرح لبخند در سال 1403 چیست؟

لمینت سرامیکی نیز روکشی سرامیکی یا شیشه ای می باشد که بر روی دندان ها نصب می گردد و به واسطه نصب این روکش بر روی دندان ها، دندان ها کاملا سفید شده و عیوب دندانی نیز به خوبی برطرف می گردند.

لمینت دندان سرامیکی به سبب مزایایی که در بر دارد تا به امروز طرفداران بسیاری داشته و به همین سبب متقاضیان نصب روکش لمینت سرامیکی روز به روز بیشتر می گردد..

قیمت لیمنت دندان طرح لبخند

لمینت دندان نیز چه عیوب دندانی را می تواند برطرف کرده و اصلاح نماید؟

  • فاصله بین دندان ها
  • بیرون زدگی دندان ها
  • کج و نامرتب بودن
  • برجستگی دندان ها
  • شکستگی و ترک خوردگی دندان ها
  • کوتاهی و بلندی
  • بد رنگی دندان ها
  • اصلاح دندان های تغییر کرده بر اثر ساییدگی
  • و..

در ادامه قصد داریم به عوامل موثر بر میزان هزینه و قیمت لمینت دندان طرح لبخند اشاره کنیم و سپس درباره مزایا و معایب لمینت سرامیکی صحبت کنیم.

عوامل موثر بر قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1403

عوامل متعددی بر میزان تعرفه لمینت سرامیکی موثر هستند که قصد داریم به برخی از مهم ترین این عوامل اشاره کنیم.

  • مواد لمینت
  • برند لمینت
  • درجه رنگی
  • میزان تخصص دندانپزشک
  • محدوده جغرافیایی

مواد لمینتی

موادی که برای لمینت دندان مورد استفاده قرار می گیرند بسیار بر هزینه و قیمت نهایی لمینت دندان طرح لبخند موثر است..چرا که هر چه کیفیت مواد دندانی بالاتر باشد میزان هزینه لمینت بالاتر و هر چه مواد دندان از کیفیت سطحی تر و معمولی تری برخوردار باشد نیز هزینه و قیمت لمینت دندان با توجه به آن تعیین می گردد.

بنابراین توصیه می کنیم جهت نصب روکش لمینتی به کلینیکی مراجعه نمایید که از اعتبار دندانپزشکان و مواد لمینتی که استفاده می کنند مطمئن باشید چرا که کیفیت مواد لمینتی برکیفیت نهایی روکش لمینت بسیار تاثیرگذار می باشد.

برند لمینت

لمینت دندان نیز ممکن است در انواع و برندهای متفاوتی توسط دندانپزشکان نصب گردد به همین سبب مهم است که نوع و برند لمینت چه باشد.. هر چه برند لمینت دندان شناخته تر شده باشد مسلما کیفیت و اعتبار بالاتری دارد.. بنابراین این نیز بر میزان تعرفه نهایی لمینت سرامیکی موثر می باشد.

چرا بر کیفیت برند و نوع لمینت تاکید می کنیم؟ چرا که هر چه کیفیت لمینت بالاتر باشد میزان دوام و ماندگاری و همچنین مقاومت روکش لمینتی بهتر و بیشتر می گردد.

درجه رنگی لمینت

لمینت سرامیکی نیز دارای طیف ها  و درجات رنگی متعددی می باشد که هر یک از متقاضیان نصب نیز با توجه به نظرات دندانپزشک متخصص و سلیقه خودشان می توانند بهترین و مناسب ترین رنگ روکش لمینتی را بر روی دندان های خود نصب نمایند.

فرضا برخی افراد شفاف ترین و روشن ترین رنگ روکش لمینتی را انتخاب و برخی طبیعی ترین آن را انتخاب می کنند ولیکن اغلب دندانپزشک متخصص توصیه می کند که مراجعین لمینتی که طیف رنگی که در سطح طبیعی تری دارد را بر روی دندان های خود نصب کنند چرا که زیبایی بیشتری دارد و از آنجا که لمینت سرامیکی را نمی توان از دندان ها خارج نمود نیز افراد در گذر زمان ممکن است مجبور شوند از جلسات دوباره ای برای تغییر رنگ روکش لمینتی خود بهره مند گردند.

قیمت لیمنت دندان طرح لبخند

تخصص دندانپزشک

مطمئنا می دانید که هر چه تخصص دندانپزشک در نصب روکش لمینتی بالاتر باشد میزان کیفیت روکش لمینتی بهتر می گردد بنابراین میزان قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1403 با توجه به تخصص دندانپزشک متخصص نیز بیشتر می گردد ولیکن اگر افراد به دندانپزشکی که در این امر تخصص ندارد جهت نصب روکش لمینت مراجعه نمایند مسلما میزان هزینه نصب کاهش می یابد..

مراجعه به دندانپزشک متخصص در نصب روکش لمینتی بسیار مهم است و توصیه می کنیم جهت انتخاب کلینیک و دندانپزشک نیز دقت کافی را داشته باشید چرا که هر چه تخصص و مهارت دندانپزشک بالاتر باشد طبیعتا دوام و مقاومت روکش لمینتی بیشتر می گردد.

چه بسا اگر قصد نصب روکش لمینتی را دارید ولیکن نمی دانید از خدمات کدام کلینیک دندانپزشکی بهره مند گردید پیشنهاد می دهیم که می توانید از خدمات دندانپزشکی عرشیان کلینیک بهره مند گردید..

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.

محدوده جغرافیایی

منطقه ای که قصد نصب روکش لمینتی را در آن دارید می تواند تاثیر بسزایی بر میزان تعرفه لمینت سرامیکی داشته باشد فرضا اگر قصد کاشت لمینت در منطقه ای بالا یا مرکز شهر دارید طبیعتا میزان هزینه نصب روکش بیشتر از کلینیکی در حومه شهر یا منطقه ای پایینتر از مرکز شهر می باشد..

چه بسا مقداری از میزان هزینه نهایی نصب لمینت نیز با توجه به در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی کلینیک دندانپزشکی تعیین می گردد.

سعی نمودیم به مهم ترین عوامل موثر بر هزینه روکش لمینتی اشاره کنیم..ولیکن می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر، رفع ابهامات و سوالات نیز با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمود.

مزایا و معایب لمینت دندان طرح لبخند

می دانیم که هر یک از روش های دندانپزشکی و سایر خدمات در حوزه های دیگر نیز دارای مزایا و معایبی هستند که خوب است پیش از انجام این خدمات حتما از آن ها اطلاعات مناسبی داشته و سپس درباره آن ها تصمیم گیری نمود.

به همین سبب در این بخش به برخی از این مزایا و معایب اشاره می کنیم.

مزایای نصب روکش لمینتی چیست؟

  • لمینت سرامیکی مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.
  • طول عمر و دوام روکش لمینتی زیاد می باشد..طول عمر این روکش با رعایت بهداشت دهان و دندان نیز 10حدودا  سال می باشد.
  • لمینت سرامیکی درخشندگی و شفافیت بسیار بالایی دارد که سبب می گردد آدمی بخواهد مدام شاهد لبخندهای خود باشد.
  • علاوه بر سفید سازی دندان ها نیز لمینت سرامیکی می توان عیوب دندانی را به خوبی برطرف سازد.
  • همانطور که از اسم لمینت دندان طرح لبخند مشخص است، لمینت دندان نیز می تواند به اصلاح لبخند افراد بپردازد چرا که افراد با نصب روکش لمینتی و از بین رفتن زردی و بد رنگی دندان هایشان لبخند زیباتری خواهند داشت.
  • میزان تراشیدگی دندان ها در نصب روکش لمینت دندان نیز تهاجمی نمی باشد بدین معنا که سبب آسیب رسی زیادی به دندان ها نمی شود ولیکن به سبب تراشیدگی دندان ها، پس از نصب روکش دیگر نمی توان آن را از روی دندان ها خارج نمود.
  • و..

قیمت لیمنت دندان طرح لبخند

معایب کاشت لمینت چیست؟

  • جهت نصب روکش لمینتی نیز نیاز است که مینای دندان و به طور کل سطح دندان ها تراشیده شود.
  • میزان قیمت نصب این روکش نسبت به سایر روش ها و خدمات زیبایی دندانپزشکی بسیار بیشتر می باشد.
  • اگر روکش لمینتی دچار آسیب فرضا شکستگی شود نمی توان آن را ترمیم نمود.
  • نیاز است که در طی زمان از بی حسی موضعی بهره مند گردید.
  • و..

 

انواع روکش لمینتی

لمینت ونیر کامپوزیتی

منظور از لمینت ونیر کامپوزیتی نیز کامپوزیت ونیر می باشد که بر خلاف لمینت سرامیکی نیازی به تراشیدن نداشته و یا در صورت نیاز و تشخیص دندانپزشک متخصص نیز ممکن است سطح کمی از دندان ها تراشیده شود.

همچنین این نوع لمینت را هم می توان در صورت نیاز و آسیب نیز ترمیم نمود و نیز قیمت مناسب تری هم نسبت به لمینت سرامیکی دارد.

لمینت سرامیکی

درباره این نوع روکش لمینتی نیز پیشتر صحبت کرده و به مزایا و معایب آن هم اشاره نمودیم و دریافتیم که این نوع روکش لمینتی زیبایی بسیار زیادی داشته و ماندگاری بالایی هم دارد..

می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع روکش لمینتی نیز بر روی لمینت دندان قیمت مناسب کلیک نمود.

ممنوعیت نصب لمینت

برخی افراد نیز نباید دندان های خود را لمینت کنند چرا که با نصب روکش لمینتی دندان هایشان دچار آسیب می شود..

چه بسا عللی که سبب می گردد افراد نتوانند دندان های خود را لمینت کنند عبارت است:

  • ضعیف بودن دندان ها به دلیل پوسیدگی، پر کردگی در دندان های بزرگ و یا شکستگی و..
  • دندان قروچه داشتن زیرا ساییدن دندان ها به هم سبب شکستگی و ترک خوردگی روکش های لمینتی می گردد.
  • مینای دندان ضعیف یا ناکافی
  • بیماری های لثه
  • ناسالم بودن بافت دندان ها به دلایلی مثل پوسیدگی و..
  • و..

لذا می توان جهت نصب روکش لمینت دندان نیز با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمود.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه