آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد

آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد

آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد یا خیر؟ امروزه نصب روکش های کامپوزیتی و لمینتی بین افراد بسیار رواج پیدا کرده و این دو روش زیبایی، ترمیمی و درمانی دندان نیز علاقمندان بسیاری را به خود اختصاص داده اند به نوعی که پر تکرارترین سوال را برای افرادی که قصد نصب این روکش ها [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد یا خیر؟

امروزه نصب روکش های کامپوزیتی و لمینتی بین افراد بسیار رواج پیدا کرده و این دو روش زیبایی، ترمیمی و درمانی دندان نیز علاقمندان بسیاری را به خود اختصاص داده اند به نوعی که پر تکرارترین سوال را برای افرادی که قصد نصب این روکش ها را داشته و یا نداشته اند ایجاد کرده و افراد را هم با شدت بیشتری ترغیب کرده که به کاشت کامپوزیت یا لمینت دندان بپردازند و این سوال عبارت است از ” آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد یا خیر؟ ”

حال به همین سبب قصد داریم در راستای اشاره به هر یک از این روکش های زیبایی دندان نیز به پرسش آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد یا خیر پاسخ دهیم.

آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد

آیا کامپوزیت دندان درد دارد یا خیر؟

کامپوزیت یکی از روش های نوین جهت زیباسازی و ترمیم دندان ها می باشد. در این روش نیز جهت نصب روکش کامپوزیتی مینای دندان نیز تراشیده نمی شود مگر در افرادی که با تشخیص دندانپزشک متخصص نیز نیاز است دندان های برخی افراد تراشیده شوند تا روکش کامپوزیتی در سطح مناسبی بر روی دندان های طبیعی نصب گردد.

لذا باید اذعان داشت..

تا به امروز تمام افرادی که به کلینیک دندانپزشکی معتبری جهت کاشت کامپوزیت دندان مراجعه کرده اند هیچگونه اعتراضی مبنی بر اینکه کامپوزیت دندان برایشان دردآور بوده است نداشته اند..

بنابراین در پاسخ به سوال آیا کامپوزیت دندان درد دارد باید بگوییم خیر زمانی که روکش کامپوزیتی توسط دندانپزشکی متخصص و مجرب نصب می گردد هیچ دردی به همراه ندارد زیرا ایشان با تخصص بسیار به سبب مهارت بالایی که در نصب کامپوزیت بر روی دندان های طبیعی دارد می تواند میزان احتمال بروز درد ناشی از کاشت کامپوزیت دندان را به حداقل و صفر برساند.

پس افرادی که قصد دارند دندان های خود را کامپوزیت کنند می توانند با مراجعه نزد دکتر دندانپزشکی متخصص و مجرب به کاشت کامپوزیت دندان پرداخته و نگران درد ناشی از کامپوزیت دندان نباشند. و اینگونه نیز پاسخ منفی در راستای پرسش آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد یا خیر ارائه می گردد.

آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد

آیا لمینت دندان درد دارد یا خیر؟

لمینت سرامیکی هم یکی از به روزترین روش های زیباسازی دندان ها می پردازد و دندان ها را سفیدتر و شفاف تر از قبل می سازد.

لمینت سرامیکی نیز به سبب مقاومت بالایی که دارد توانسته از محبوبیت بسیاری بین افراد برخوردار گردد و داوطلبان بیشماری خواستار نصب روکش لمینتی نیز باشند.

جهت نصب لمینت سرامیکی نیز بر خلاف کامپوزیت دندانی، نیاز است که دندان ها تراشیده شوند تا روکش لمینتی نیز به خوبی بر روی دندان های طبیعی قرار گیرد لذا از این رو ممکن است افرادی که دارای دندان های حساسی نیز هستند کمی درد را احساس کنند ولیکن به طور کل کاشت لمینت سرامیکی دردی نداشته و افراد می توانند پس از مشورت با دکتر دندانپزشک متخصص و بهره مندی از مشاوره جهت نصب روکش لمینتی به کاشت لمینت دندان بپردازند.

لذا در ارائه پاسخ به آیا لمینت دندان درد دارد یا خیر باید اشاره کنیم ممکن است افراد به هنگام تراشیده شدن دندان های طبیعی شان کمی دچار درد شوند و این درد به سبب تراشیده شدن مینای دندان طبیعی بوده و نگران کننده نمی باشد مگر اینکه دندانپزشک تجربه و تخصص کافی در این امر نداشته باشد و افراد می توانند با مراجعه به دکتر دندانپزشک متخصص نیز میزان احتمال بروز هر رخداد و درد ناشی از کاشت لمینت سرامیکی را به حداقل برسانند.

بنابراین پس از این مرحله، دندان های افراد در دیگر مراحل نصب روکش لمینتی دچار درد نشده و این روکش با استحکام بالایی بر روی دندان های طبیعی قرار می گیرد.

پس در پاسخ به سوال آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد یا خیر پاسخ می دهیم خیر..اگر افراد از خدمات کاشت کلینیکی معتبر و دندانپزشکی مجرب و متخصص بهره مند گردند می توانند با خیال راحت به کاشت لمینت سرامیکی بپردازند.

در ادامه به برخی از نکات لازم بر کامپوزیت و لمینت سرامیکی در راستای تکمیل اطلاعات در خصوص پرسش آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد یا خیر اشاره می نماییم.

آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد

کامپوزیت ونیر چه عیوب دندانی را رفع و ترمیم می سازد؟

برخی افرادی که از پاسخ منفی آیا کامپوزیت دندان درد دارد جویا می شوند با اطمینان خاطر بیشتری جهت کاشت کامپوزیت دندان اقدام می نمایند به همین سبب لازم می دانیم جهت اینکه شناخت و آگاهی این افراد که علاقمند به کاشت روکش کامپوزیتی هستند افزایش دهیم در ادامه به برخی از عیوبی که این روش زیبایی و ترمیمی دندانی رفع می کند اشاره می کنیم..

  • فاصله بین دندان ها
  • ترک خوردگی دندان ها
  • ترک خوردگی دندان ها
  • نامنظمی و هم ردیف نبودن دندان ها
  • بیرون زدگی و برجستگی
  • و..

لذا کامپوزیت دندان از آنجایی که نیازی به تراشیدن نداشته و قابل برداشت است از مقبولیت بسیاری برخوردار بوده و نیز دارای مقاومت مناسبی در برابر ضربه و تغییر رنگ می باشد و طول عمر این روکش حداکثر 7 سال می باشد و نیز دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد.

ویژگی های لمینت دندان

  • طول عمر بالا حداکثر 15 سال
  • مقاومت بسیار بالا در برابر تغییر رنگ و ضربه
  • غیر قابل برداشت و دائمی
  • و..

لذا در ادامه بررسی آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد یا خیر باید اشاره کنیم کامپوزیت و لمینت دندان از آنجایی که اگر توسط دندانپزشک متخصص نصب گردند با مهارت بالایی بر روی دندان ها قرار می گیرند و دندانپزشک به نکات مهمی در جهت کاشت کامپوزیت و لمینت توجه می دارد، کاشت کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی بر روی دندان به طور کل همراه با درد نمی باشند و سبب می گردند زیبایی لبخندها چندین برابر گردد.

دکتر دندانپزشک متخصص که با مهارت بالایی به کاشت کامپوزیت و لمینت می پردازد از بهترین برندهای کامپوزیتی و لمینت جهت کاشت کامپوزیت و لمینت سرامیکی استفاده می نماید که این نیز تاثیر بسیاری بر عدم درد ناشی از کاشت کامپوزیت و لمینت دندان دارد.

بهترین متخصص کامپوزیت و لمینت دندان با توجه به نوع و فرم دندان های افراد با توجه به تناسب میزان سفیدی دندان های کامپوزیتی و لمینتی و دیگر اجزای چهره افراد به نصب کامپوزیت و لمینت دندان می پردازد.

همچنین دندانپزشکی که در کاشت کامپوزیت و لمینت دندان تبحر دارد به این نکته توجه می کند که آیا افراد شرایط کاشت کامپوزیت  و لمینت را دارند یا خیر و پس از اطمینان حاصل نمودن از این امر به کاشت این روکش های دندانی می پردازد..

لذا نکاتی که پیش از کاشت این روکش ها مهم است که به آنها توجه داشت این می باشد که افراد:

  • دچار دندان قروچه نباشند
  • دارای دندان های حساس و شکننده ای نباشند ( مینای دندان ضعیف )
  • دندان هایشان دچار پوسیدگی نباشد
  • دچار تورم و التهاب لثه نباشند
  • دندان هایشان در صورت نیاز پیش از کاشت، جرم گیری شود
  • و بسیاری از نکات مهم دیگر

بنابراین با توجه به نکات پیش از کاشت روکش کامپوزیتی و لمینتی نیز در پاسخ به سوال آیا کامپوزیت یا لمینت دندان درد دارد می گوییم خیر نصب این روکش ها در صورتی که توسط بهترین دکتر دندانپزشک متخصص انجام گیرند حداقل میزان درد را به همراه داشته و افراد می توانند با خیال راحت زیبایی و حفظ سلامت دندان های طبیعی خود و نیز ترمیم و رفع عیوب دندانی خود را به دست متخصصین این امر بسپارند.

لذا افراد می توانند جهت کاشت کامپوزیت دندان قیمت مناسب و لمینت دندان نیز در بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت، با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمایند زیرا این کلینیک کیفیت و قیمت کاشت، زیبایی و نیز حفظ سلامت دندان های طبیعی افراد را تضمین می نماید.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه